کد خبر 1287278
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۸
استقبال سرد هواداران یوونتوس از مورینیو و واکنش آقای خاص + عکس

سرمربی تیم فوتبال رُم در اولین بازگشتش به خانه بانوی پیر پس از حرکت جنجالی که چند سال پیش در حضور آنها انجام داد مورد استقبال سردی قرار گرفت.

به گزارش مشرق، رابطه ژوزه مورینیو با هواداران بسیاری از تیم‌ها رابطه چندان دوستانه‌ای نیست و تیم یوونتوس هم یکی از آنهاست. مورینیو ۳ سال پیش با منچستریونایتد به خانه یوونتوس رفت و پس از اینکه تیمش برخلاف جریان بازی توانست بانوی پیر را با نتیجه یک بر صفر شکست دهد، به میانه میدان رفت و دست خود را کنار گوشش گرفت و به نوعی به هواداران تیم میزبان به خاطر باخت خانگی تیم‌شان طعنه زد.

او شب گذشته برای اولین بار پس از آن اتفاق به خانه بانوی پیر برگشت و همانطور که انتظار می‌رفت به محض ورود به زمین چمن قبل از شروع بازی، به شدت از سوی هواداران تیم میزبان هو شد و برخی از هواداران هم شعارهایی توهین‌آمیز علیه او سر دادند.

ژوزه مورینیو , تیم فوتبال رم ایتالیا , سری A , تیم فوتبال یوونتوس ایتالیا ,

آقای خاص هم اما بی‌تفاوت نماند و به استقبال سرد آنها واکنش نشان داد. مورینیو زمانی که داور مسابقه دانیله اورساتو برای نیمه دوم سه دقیقه وقت تلف شده در نظر گرفت، به این تصمیم داور ایتالیایی اعتراض کرد. در همین حال تصاویر ضبط شده توسط شبکه DAZN نشان می‌دهد که مورینیو رو به هواداران کوروا سود (ضلع جنوبی ورزش آلیانتس تورین که محل استقرار هواداران دوآتشه یوونتوس است) با انگشتانش عدد ۳ را نشان داد که یادآور قهرمانی سه‌گانه‌اش با اینتر در سال ۲۰۱۰ بود. این مرد پرتغالی دقیقاً سه سال پیش هم همین کار را انجام داده بود. آن سال او بدون عمداً سه انگشت خود را در حالی که به هواداران یوونتوس خیره شده بود، بالا گرفت.

مورینیو پس از آن بازی گفت:« مسلماً هواداران یوونتوس عاشق من نیستند. سخت‌ترین زمان برای آنها وقتی بود که ما سه‌گانه بردیم اما رابطه من با بازیکنان، اعضای کادر فنی و مدیریت این باشگاه در کمال احترام است.

باخت شب گذشته رم در تورین سومین باخت این فصل جالوروسی بعد از شکست برابر هلاس ورونا و لاتزیو بود.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس