مهدوی‌کیا: نمی‌خواهم تیم‌ها و مربیان لیگ برتری متضرر شوند

سرمربی تیم امید ایران گفت: من با همه مربیان تعامل و همکاری دارم و با آنها در تماس بودم و دوست ندارم که آنها و تیم‌هایشان متضرر شوند.

به گزارش مشرق، «مهدی مهدوی‌کیا» امروز(سه‌شنبه) در حاشیه دیدار پیکان و نفت مسجد سلیمان در هفته نخست لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: سه بازیکن از پیکان و یک بازیکن از نفت مسجد سلیمان در فهرست ما حضور داشتند و برای همین در ورزشگاه حاضر شدم تا عملکرد آنها را از نزدیک تماشا کنم.

سرمربی تیم فوتبال امید ایران افزود: باید اردوها و بازی‌های بیشتری داشته باشیم تا به شرایط آرمانی برسیم؛ برنامه‌ریزی را طوری انجام می‌دهیم که به هدف خودمان برسیم.

مهدوی‌کیا ادامه داد: هفته اول لیگ برتر بود و بازی جذابی را شاهد نبودیم، به طور حتم در هفته‌های آینده تیم‌ها عملکرد بهتری خواهند داشت.

وی گفت: ما بازیکنان و استعدادهای خیلی خوبی داریم و باید برای آنها شرایط و بستر لازم را فراهم کنیم تا بهره لازم را ببریم.

ستاره اسبق تیم ملی ایران تاکید کرد: سازمان لیگ با این هدف که برای تمرینات تیم امید و تیم‌هایی که بازیکن دارند مشکلی به وجود نیاید، برنامه‌ریزی خواهد کرد.

عصر امروز (سه‌شنبه) در هفته نخست از بیست و یکمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های ایران، پیکان در ورزشگاه شهدای‌قدس میزبان نفت مسجدسلیمان بود که این دیدار با تساوی صفر بر صفر به اتمام رسید.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس