کد خبر 1288078
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۱
نویدکیا: در ضد حمله‌ها سازماندهی خوبی نداشتیم/ از بازیکنان جدید راضی بودم

سرمربی سپاهان گفت: در ضد حمله‌ها سازماندهی خوبی نداشتیم و ساختارمان اگر بهتر بود نتیجه بهتری کسب می‌کردیم.

به گزارش مشرق، محرم‌ نویدکیا سه‌شنبه شب پس از پیروزی دو بر صفر تیمش مقابل مس رفسنجان اظهار کرد: نیمه اول دلچسب نبود و شرایط خوبی نداشتیم. ۱۰ دقیقه اول معمولی بود و انتطار این بازی را از سپاهان نداشتم اما بعد از آن کنترل بازی را در دست گرفتیم. نوع فوتبال‌مان معمولی بود اما در نیمه دوم شرایط بهتر شد. واقعیتش این است که از دقیقه ۷۰ به بعد مس بازی انتحاری انجام داد و از آن‌جا به بعد انتظار داشتیم در ضد حملات خیلی بهتر کار کنیم. در ضد حمله سازماندهی خوبی نداشتیم و ساختارمان اگر بهتر بود شرایط بهتر می‌شد. متاسفانه ۲۰ دقیقه آخر فضاهایی از حرف به دست آوردیم اما فرصت‌ها را از دست دادیم. اگر بخواهیم با این سیستم کار کنیم در ادامه به مشکل میخوریم. تیم‌ها در نقش جهان می‌خواهند از ما امتیاز بگیرند و در دیدارهای دیگر ممکن است در خط دفاعی فشرده‌تر مقابل ما قرار بگیرند.

او درباره کارت زرد مرزبان گفت: اعتراضی نبود. مرزبان از عملکرد بد بازیکنان عصبانی شد و بطری را زمین زد و به این خاطر کارت زرد گرفت.

نویدکیا اضافه کرد: از بازیکنان جدید راضی بودم و خیلی خوب کار کردند. هر چهار بازیکن خوب بودند و به ما کمک‌ کنند.

او در پایان گفت: به مس هم خسته نباشید میگویم که هوشمندانه در نیمه‌ اول کار کرد. هم‌چنین از هواداران تشکر می‌کنم چون هیچکس امروز جلوی اتوبوس نیامد و اجازه دادند به ورزشگاه بیاییم.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس