«بهترین» شدن طارمی در شب برد پورتو/ رد و بدل شدن ۳۵ گل در ۸ بازی!

شب نخست هفته سوم رقابتهای فوتبال لیگ قهرمانان اروپا با پیروزی های پرگل چند تیم همراه بود. مهدی طارمی هم در شبی که پورتو برابر میلان به پیروزی رسید، بهترین بازیکن میدان شد.

به گزارش مشرق، در دیدارهای برگزار شده تیم فوتبال پورتو موفق شد در حضور مهاجم تیم ملی فوتبال ایران که پاس گل برتری تیمش را داد برابر تیم میلان ایتالیا به پیروزی یک بر صفر دست پیدا کند.

در پایان این دیدار مهدی طارمی به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد و نشان ویژه را هم دریافت کرد. طارمی در این دیدار یک پاس گل داد.

در شب اول هفته سوم هشت دیدار برگزار شد که اکثر آنها بازیهای پرگلی بودند و در مجموع ۳۵ گل از خط دروازه ها عبور کرد. رئال مادرید و منچسترسیتی با زدن ۵ گل به حریفانشان بهترین عملکرد را داشتند.

بیشتر بخوانید:

پیروزی یاران طارمی مقابل میلان در شبی که مسی ناجی PSG شد/ اینتر ترمز شگفتی‌ساز را کشید، دورتموند تحقیر شد

پاری سن ژرمن هم در شب درخشش لیونل مسی که دو گل برای تیمش به ثمر رساند توانست برابر تیم لایپزیک به برتری برسد. لیورپول هم در خانه اتلتیکو به برتری ۳ بر ۲ رسید.

نتایج دیدارهای برگزار شده به شرح زیر است:

* پاری سن ژرمن ۳ - لایپزیک ۲

* کلوب بروژ یک - منچستر سیتی ۵

* اتلتیکو مادرید ۲ - لیورپول ۳

* پورتو یک - آث میلان صفر

* آژاکس ۴ - بورسیا دورتموند صفر

* بشیکتاش یک - اسپورتینگ لیسبون ۴

* شاختار دونتسک صفر - رئال مادرید ۵

* اینترمیلان ۳ - شریف یک

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۰:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۸
    0 1
    ایکاش این به اصطلاح لژیونر های پول پرست ایرانی یه زره از تعصب و غیرتی که برای تیم های باشگاهیشان و البته کسب درآمد بیشتر ، بخرج میدهند در بازی های تیم ملی کشورشان هم داشته باشند !!
    • ََ IR ۱۴:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۸
      0 0
      عجب.دیگه باید چیکار کنه شما راضی شید... طرف میگه کاش درخششی ک تو تیم باشگاهیش داره توتیم ملی هم داشته باشه. یعنی نمیدونی از چها بازی تیم ملی درمقدماتی اسیا تا الان دو گل زده وبعد از جهانبخش دومین گل زن برتر اسیا در حال حاضر محسوب میشه؟؟؟! فقط بلدین ایراد بنی اسرائیلی بگیرید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس