کد خبر 1288462
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۱
نمایندگان خواستار بررسی اولویت‌دار لایحه رتبه‌بندی معلمان شدند

سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس گفت: پس از ارجاع لایحه رتبه‌بندی به این کمیسیون، اعضا در این نشست فوق‌العاده اصلاحات مدنظر نشست علنی را در لایحه اعمال و آن را مجددا به صحن علنی ارائه کردند.

به گزارش مشرق، رضا حاجی پور، سخنگوی آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در تشریح جزئیات نشست ظهر امروز (چهارشنبه) این کمیسیون با اشاره به ارجاع لایحه رتبه بندی معلمان از صحن علنی مجلس به کمیسیون آموزش اظهار داشت: پس از این تصمیم صحن مجلس، اعضای کمیسیون بلافاصله در نشستی فوق العاده و فوری اصلاحات مدنظر صحن را در لایحه اعمال و مجددا لایحه رتبه بندی برای طرح در صحن بارگذاری شد.

بیشتر بخوانید:

مجلس عناوین ۵ گانه «رتبه‌بندی معلمان» را تعیین کرد

وی افزود: بر اساس تصمیم صحن علنی مجلس مقرر شد عنوانین مورد استفاده در لایحه از «معلم پایه، معلم ارشد، معلم خبره، معلم سرآمد و استادمعلم» به «آموزشیار معلم، مربی معلم، استادیار معلم، دانشیار معلم و استاد معلم» تغییر کند. لازم به ذکر است این تغییرات در کل لایحه اعمال شد.

سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس تصریح کرد: در حال حاضر لایحه رتبه بندی معلمان با اعمال اصلاحات مد نظر صحن علنی مجلس مجددا بارگذاری و به صحن علنی مجلس ارائه شد. 

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۶:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۸
    0 0
    چندسالی است که حق معلمات مدرک بالا راضایع میکنید هرچه مدرک بالا تراضافه حقوق کمتر کجای این کارعدالت است که لیسانس حقوقش بیشتراضافه شود ودکتری کمتر پس بگویید مدرک بدردی نمیخورد انصاف کجارفته که باید حقوق لیسانس را به دکتری برسانید
  • نعمت‌اله شیرمحمدی IR ۱۷:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۸
    1 0
    مثل این که هر مسئول ما یک تیشه بر داشته و به ریشه این مملکت افتاده است. در کجای دنیا از این به اصطلاح رتبه‌بندی‌ها وجود دارد. این طرح در ظاهر خوب به نظر می‌رسد.بعد از مدتی اثرات بد آن دیده خواهد شد. آن موقع بانیان این طرح آیا پاسخگو خواهند بود؟ اصلا بانیان این طرح به صورت واقعی در کلاس‌ها درس حضور داشته‌اند؟ یا راهروهای آموزش و پرورش را نردبان ترقی خودشان نکردند؟
  • IR ۱۷:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۸
    0 0
    جمهوری اسلامی به دو قشر خیلی بها میده یکی معلمان یکی هم زنان
  • چماقى IR ۱۷:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۸
    0 0
    امروز در مجلس بعضى ها ميگفتند معلمين و بعضى ها ميگفتند معلمان. اينجانب كه در كلاس چهارم ابتدايى بودم يك روز گفتم معلمان ما همه خوش اخلاق هستند ولى تنبيه شدم ان موقع كف دست را با چوب ( تركه ) ميزدند. علت تنبيه اين بود گفتند معلم يك كلمه فارسى است و جمع بندى با الف و نون غلط است بايد بگويى معلمين يا معلم ها. من فهميدم كه استعداد ندارم و ترك تحصيل كردم. شاگرد مكانيكي يك گاراژ شدم كار ياد گرفتم وضعم خوب شد حالا يك پنتاهاوس در نياوران دارم و يك شاسى بلند لكسوس زير پاى من است.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس