بررسی لایحه رتبه‌بندی معلمان در دستور کار هفته آینده مجلس است

رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس از موافقت دولت با تخصیص ۲۵ هزار میلیارد تومان جهت رتبه‌بندی معلمان خبر داد و گفت: لایحه رتبه‌بندی معلمان در ۴۵ روز آینده نهایی می‌شود.

به گزارش مشرق، علیرضا منادی رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی امروز (یکشنبه ۹  آبان) در حاشیه جلسه علنی مجلس شورای اسلامی و در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در جلسه غیرعلنی ابتدای صبح امروز مجلس، رئیس سازمان برنامه و بودجه از موافقت دولت با تخصیص ۲۵ هزار میلیارد تومان برای اجرای رتبه‌بندی معلمان خبر داد و رئیس مجلس هم این موضوع را به نمایندگان اعلام کرد.

بیشتر بخوانید:

قالیباف: کمیسیون، ابهامات لایحه «نظام رتبه‌بندی معلمان» را ظرف ۱۰ روز برطرف کند

وی همچنین افزود:‌ در جلسه علنی مجلس ماده ۴ این لایحه مورد بررسی قرار گرفت اما به دلیل ابهام موجود مجددا به کمیسیون آموزش و تحقیقات بازگشت.

بیشتر بخوانید:

بار مالی رتبه‌بندی معلمان بالاخره چقدر است؟

رئیس کمیسیون آموزش مجلس تصریح کرد: کمیسیون نیز در جلسه امروز و سه‌شنبه خود ابهامات موجود را مرتفع کرده و ان شاءالله از یکشنبه آتی مجددا در صحن مجلس شورای اسلامی مورد بررسی قرار خواهد گرفت به احتمال قوی تا آخر هفته آتی این لایحه در مجلس نهایی می‌شود و سپس یک هفته در شورای نگهبان خواهد بود و پس از ابلاغ نیز مدتی تهیه آیین‌نامه آن از سوی دولت به طول خواهد انجامید. اما در ظرف ۴۵ روز آینده نهایی خواهد شد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۴:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۹
    0 5
    رتبه بندی بقیه کارکنان دولت کی انجام میشه.؟ آخه سالی چندبار افزایش حقوق برا آموزش پرورش. اوضاع جوری شدن که میگن فوق دیپلم تربیت معلم با ۲۰ سال سن باید ۸۰ درصد یه استاد دانشگاه حقوق بگیرد. هرچه قدر افزایش حقوق داشته باشن به همون اندازه ناراضی تر میشن!
    • حسین IR ۱۵:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۹
      0 0
      چکار معلم بدبخت داری تو برو جوش خودت بزن که حقوقت زیاد بشه عجبا
  • درمانده IR ۲۰:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۹
    0 0
    یه بار فیش حقوق معلم ببین بعد بگو چند بار افزایش حقوق
  • سعید IR ۱۲:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۰
    0 0
    خون کارمندهای علوم پزشگی رنگین تر هست؟؟؟؟؟ کارمندهای دانشگاههای وزارت علوم بدبخت تر از معلم ها می باشند و دولت ها نمیدانند یا خودشان را به نادانی زده اند.
  • ناشناس IR ۱۴:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۷
    0 0
    مردم فکر می کنند باهربار اعلام اضافه شدن حقوق فرهنگیان واقعا به حقوق فرهنگیان اضافه می شود این هم ازشانس فرهنگیان است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس