جلسه

جلسه شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا برگزار شد و در این جلسه درباره برنامه اصلاح ساختار بازار خودرو همراه با افزایش تولید و کاهش قیمت تمام شده تولید داخلی بحث و تصمیم گیری شد.

به گزارش مشرق، جلسه شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا عصر چهارشنبه به ریاست سید ابراهیم رئیسی برگزار شد و در این جلسه درباره برنامه اصلاح ساختار بازار خودرو همراه با افزایش تولید و کاهش قیمت تمام شده تولید داخلی بحث و تصمیم گیری شد.

در این جلسه پس از بررسی گزارش وزارت صنعت، ‌معدن و تجارت درباره برنامه اصلاح ساختار بازار خودرو، درخصوص ضرورت رفع موانع و اصلاح ساختار و کاهش قیمت تمام شده همراه با افزایش تولید داخلی تصمیم گیری شد.

در جلسه شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا همچنین موضوع روند تامین و عرضه کالاهای اساسی بررسی و بر نظارت دقیق تاکید شد.

منبع: پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 9
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۱:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۸
    2 0
    شما در اصلاح ساختار بودجه بازمانده اید، رفتین سراغ چیز دیگه ای ..!
    • IR ۱۱:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۹
      0 0
      تو خوبی!
  • DE ۲۱:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۸
    0 0
    معاونت رئیس جمهور در امور اقتصادی در این نشست چه گفته است؟ چرا از فعالیت های ایشان برای بهبود اقتصاد ایران هیچ گزارشی نمی دهید؟
  • IR ۲۳:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۸
    0 0
    تا هر تولیدی گرفتار انحصار هست. هر جلسه و تشکیل نظارت و پیگیری و00000. فقط موجب افزایش رشوه گیر ها و بد تر شدن وضع می شود. با انحصار رفع . به همه اجازه تولید داد. اما بایستی هر گونه همکاری را فقط با کشور های دوست اجازه داد.
  • DE ۰۴:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۹
    0 0
    بارها گفته شده، که کارت سوخت باقی بیماند و خودروداران شخصی سهمیه فعلی یا اندکی افزایش، اما مازاد بر سهمیه سوخت خودرودار ها به کارت سوخت بدون خودروها ریخته شود تا آنها به نرخ فوب خلیج همیشه پارسیمان به صادرکنندگان بفروشند، باید حمل و نقل عمومی تقویت شود و دادن سهمیه سوخت به ناوگان تاکسیرانی/ در این صورت 130 میلیون لیتر تولید بنزین روزانه، میتوان تا 40 میلیون لیتر صادر و 90 لیتر در داخل فروش رساند (60 میلیون لیتر به خودرودار و 80 میلیون لیتر بدون خودرودارها/ متاسفانه بدون سرپرستان بدون خودروها بیشتر است که درامد بدون خوروها سالانه تا ده ملیون تومان به ازای هر نفر، براحتی خانواده 5 نفره میتواند قسط وام مسکن یا ازدواج بدهد، یعنی بازارهای اصلی رونق میگرد و اقتصاد از رکود بیرون میاید فقط با همین اصلاح عدالت سوختی!
  • SG ۰۴:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۹
    0 0
    تحریمچیان ظالم اجنبی بدون همراهی همکاران داخلی (خائنان به وطن و مافیا و...) نمتوانستند تا اینقدر فشار جنایتکار تحریم و کمبود وگرانی برگرده ملت ایران تحمیل کنند! یکی از این جنایات فریب دادن بعضی از مسئولان در پذیرش قرارداد ننگین ضد ملی زیست محیطی پاریس است (پیمان ضد ایرانی که باید ایران به نحوی ازش شانه خالی کند برا حفظ منافع ملی) که منجر تحدید تولید انرژی برق شده است از طریق ممنوع یا محدود کردن ساخت نیروگاههای گازی! صنعتی که ایران خودکفاست و باید از اقیانوس گازش چندین برابر امروز استفاده کند برای تولید برق. دروغ آلودگی نیروگاههای حرارتی (حتی مازوت سوز) در حالی 80% آلودگی به بنزین و خودروهای شخصی است، بجای اینکه سهم بنزین مازاد بر کارت سوخت خودردارها را به بی خودروها بدهند تا قیمت فوب خلیج همیشه فارس بفروشند به صادرکنندگان و فقرزدایی شود و عدالت بیشتر اجرا، باید با حداکثر توان نیورگاههی با هر نوع سوختی برق تولید کرد و گوش به عقبه ستون پنجم دشمن ماسونی-صهیونی استکبار جهانی نداد.
  • DE ۰۵:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۹
    0 0
    دروغ آلودگی نیروگاههای حرارتی (حتی مازوت سوز) در حالی 80% آلودگی به بنزین و خودروهای شخصی است، بجای اینکه سهم بنزین مازاد بر کارت سوخت خودردارها را به بی خودروها بدهند تا قیمت فوب خلیج همیشه فارس بفروشند به صادرکنندگان و فقرزدایی شود و عدالت بیشتر اجرا، باید سهمیه بنزین خودرهای گرانقیمت بالای 500 میلیون تومان قطع کرد و آن سهم به خودروهای زیر این قمیت داد، و مازاد بر سهمیه کارتهای سوخت به بدون خودروها داد.
  • IR ۰۸:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۹
    0 0
    جلسات بی خاصیت و پر طمطراق
  • ایرانی IR ۰۸:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۳۰
    0 0
    جلساتی که کوچکترین خروجی مثبتی ندارد . آقایان شرکت کننده از سیاره دیگر تشریف آورده اند که خبر از وضع موجود ندارند . مشکل کمبود خودرو نیست بلکه نحوه عرضه آن به بازار است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس