کد خبر 1289013
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۱
اکبرپور:گرفتن 3 امتیاز در بازی اول مهم است/ذوب آهن چون فوتبال بازی می کند کار استقلال راحت تر می شود

مهاجم سابق تیم فوتبال استقلال گفت:همین که استقلال در بازی اول ۳ امتیاز بازی را گرفت بهترین اتفاق ممکن برای این تیم بود.

به گزارش مشرق، علیرضا اکبرپور در خصوص عملکرد تیم استقلال در دیدار با هوادار اظهار داشت: بازی های اول در لیگ همیشه سخت است، به خصوص وقتی یک تیم از لیگ پایین تر به لیگ برتر صعود کرده باشد.

وی افزود: دو تیم شناخت آنچنانی از یکدیگر نداشتند و با این وجود همین که استقلال در بازی اول ۳ امتیاز بازی را گرفت بهترین اتفاق ممکن برای این تیم بود. مطمئنا شرایط استقلال رفته رفته بهتر خواهد شد.

مهاجم سابق استقلال با اشاره به این موضوع که بازیکنان جدید نیاز به هماهنگی دارند گفت: استقلال از مدیریت تا بازیکن و حتی کادر فنی تغییرات زیادی داشته و طبیعتا همین تغییرات نیاز به هماهنگی و زمان دارد. مطمئنا وقتی این بازیکنان بیشتر کنار هم بازی کنند شرایط بهتر خواهد شد.

اکبرپور در خصوص خط حمله استقلال نیز گفت: استقلال یک بازیکن خارجی جذب کرده که قطعا می تواند به تیم کمک کند. قاسمی نژاد هم اگر آماده شود می تواند به تیم خیلی کمک کند.حضور مطهری و حسین زاده هم برای استقلال مفید است و این نفرات اگر با هم هماهنگ شود کار مدافعان رقیب خیلی سخت خواهد بود.

وی در خصوص دیدار استقلال و ذوب آهن در هفته دوم لیگ برتر عنوان کرد: مطمئنا ذوب آهن برای برد به مصاف استقلال می آید چون در خانه بازی می کند ولی این مساله کار استقلال را راحت می کند. تیمی که مقابل استقلال فوتبال بازی کند کارش سخت خواهد بود.هوادار مقابل استقلال فوتبال بازی کرد و کارش در نیمه دوم سخت شد.

مهاجم سابق استقلال در خصوص مدیریت آجورلو در این باشگاه گفت: او مدیری است که در پاس خدمات زیادی انجام داده و مطمئنا در استقلال هم می تواند بسیار موثر باشد. آجورلو درد فوتبال را می فهمد و مطمئنا همه باید از او حمایت کنند تا در استقلال موفق شود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • GB ۱۳:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۳۰
    0 1
    استقلال اگر قهرمانی میخواهد نباید حتی به تساوی هم فکر کند مانند پرسپولیس ۵سال اخیر که آرزوی همه تیم ها تساوی گرفتن مقابل انها بود

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس