کد خبر 1289060
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۳
گفت‌وگوی بی‌واسطه مردم با رئیسی/ رزمنده پارس آبادی: دردنامه ۱۲۰ ایثارگر و جانباز را به شخص رئیس‌جمهور تحویل می‌دهم + فیلم

رزمنده اهل شهرستان پارس‌آباد گفت: مشکل اصلی زمین تمام شده است و فقط از شخص رئیس‌جمهور درخواست می‌کنم تا دستور بدهد که مسئولان مربوطه، زمین ما را تحویل بدهند.

به گزارش مشرق، سیدابراهیم رئیسی در هشتمین سفر خود به استان اردبیل، پای درد دل‌های مردم عشایر پارس‌آباد مغان نشست.

یکی از شهروندان پارس‌آباد مغان و رزمنده هشت سال دفاع مقدس در دیدار با رئیس‌جمهور ضمن خوش‌آمدگویی به آیت‌الله رئیسی اظهار داشت: من با وضعیت جسمانی نامساعد با هزاران مصیبت توانسته‌ام توفیق حضور شما را داشته باشم.

ببینید:

عکس/ بازدید رئیسی از طرح شبکه آبیاری خداآفرین

وی بیان کرد: مشکل این است که بنده به نمایندگی از طرف ۱۲۰ رزمنده و جانباز به محضر شما رسیدم که عرض کنم، دولت قبلی احمدی‌نژاد به ما زمینی داده و به جای این که ستون‌ها را از آهن درست کند با چوب بلند کرده است.

این  رزمنده ادامه داد: رزمندگان ما چه گناهی دارند که هم‌اکنون اجازه داده نمی‌شود تا خاک خودمان را تحویل بگیریم و هم‌اکنون یک ماه به ما مهلت داده شده و زمین ما را تحویل نمی‌دهند.

این شهروند پارس‌آبادی اظهار کرد: ما در طول هشت سال دفاع مقدس برای دفاع از ذره ذره خاک کشورمان از جانمان گذشته‌ایم اما خودمان حق بهره‌مندی از این خاک را نداربم.

وی بیان کرد: مشکل اصلی زمین تمام شده است و فقط از شخص رئیس‌جمهور درخواست می‌کنم تا دستور بدهد که مسئولان مربوطه، زمین ما را تحویل بدهند و بنده آمده‌ام تا دردنامه ۱۲۰ رزمنده اردبیلی را به شما تحویل دهم.

دانلود

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس