کد خبر 1289187
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۰
کشف 2 جسد در خودروی سوخته در گرگان

پلیس جسد دو نفر را در یک خودروی سوخته در اطراف یکی از روستاهای گرگان کشف کرد.

به گزارش مشرق، صبح امروز در پی تماس مردمی با پلیس ۱۱۰، موضوع کشف جسد دو نفر که به صورت سوخته شده در یک خودرویی حوالی روستای «قلعه محمود» گرگان که به نظر می‌رسد در یک سناریوی از پیش تعیین شده همراه خودرو به آتش کشیده شده بودند به پلیس گزارش شد.

بلافاصله نزدیک‌ترین گشت پلیس ۱۱۰ برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شد که ماموران انتظامی گرگان با جسد سوخته شده‌ای مواجه شدند که هویت آنها قابل شناسایی نبود.

بلافاصله موضوع به اطلاع دستگاه قضایی و کارآگاهان پلیس آگاهی گلستان رسانده شد.

رئیس پلیس آگاهی گلستان دقایقی پیش در خصوص جزئیات این حادثه اظهار کرد: هنوز هویت اجساد شناسایی نشده و تلاش ما برای بررسی موضوع ادامه دارد.

مجتبی مروتی درباره فرضیه قتل در این پرونده اظهار کرد: شواهد نشان می‌دهد این یک جنایت بسیار ناراحت کننده است اما اینکه چه کسی یا چه کسانی با چه انگیزه‌ای مرتکب این جنایت شدند برای ما مشخص نیست و تحقیقات ما ادامه دارد.

وی با اشاره به اینکه اجساد برای اقدامات قانونی و بررسی‌های کارشناسی به پزشکی قانونی منتقل شدند، اضافه کرد: هنوز موفق نشدیم هویت اجساد را مشخص کنیم که بتوانیم سرنخ‌های محکمی را بدست بیاوریم اما در تلاشیم بتوانیم به جزئیات بیشتری برسیم.

رئیس پلیس آگاهی گلستان تصریح کرد: کارآگاهان از دقایق اولیه گزارش در تلاش برای تحقیقات بیشتر و کشف حقیقت هستند و پس از کسب نتیجه موضوع به اطلاع عموم خواهد رسید.

مروتی از شهروندان خواست در صورتی که حتی کوچکترین اطلاعاتی دارند و یا به مورد مشکوکی درباره این موضوع برخورد کردند موضوع را به پلیس ۱۱۰ یا نزدیکترین کلانتری و یا پلیس آگاهی گزارش کنند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • شمالی ریکا IR ۱۱:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۱
    0 0
    قلعه محمووود! اوه چه جایی، هرچی لات و خلافکار و مجرم دراین روستا گرد هم آمدند و با خلاف و فروش موادمخدر گذران زندگی می‌کنند. مسئولین باید به روستای قلعه محمود رسیدگی کنن و سروسامان بدن به این روستا. خود گرگانی ها خصوصا در تاریکی شب جرأت تردد به این روستا را ندارند! چه خفت گیری‌هایی که نکردند. ‌..

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس