کد خبر 1290102
تاریخ انتشار: ۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۸
حوادث

پسر شرور که به اتهام آزار و اذیت یک پسر نوجوان دستگیر شده مدعی شد وی در فضای مجازی خود را دختر معرفی کرده بود و او وقتی به این موضوع پی برده به قصد انتقام دست به این کار زده است.

به گزارش مشرق، چند روز قبل مرد جوانی هراسان و نگران به پلیس رفت و گفت: پسر ۱۲ ساله‌ام از سوی یک شرور مورد آزار و اذیت قرار گرفته است.

وی در تشریح ماجرا گفت: مدتی بود که متوجه تغییر رفتار پسرم و گوشه‌گیری و کم حرفی او شده بودم. زمانی که پیگیر ماجرا شدم او راز هولناکی را برایم برملا کرد. پسرم تعریف کرد که حدود یک ماه قبل، پسر ۲۷ ساله‌ای به‌ نام پویا، وی را در پارک مورد آزار و اذیت قرار داده و اقدام به فیلمبرداری و عکاسی از پسرم کرده است، اما این تمام ماجرا نیست، پس از این اذیت، او با تهدید شماره تلفن پسرم را گرفته و مدام در واتساپ پسرم را تهدید می‌کند که اگر هرکاری می‌خواهد برایش انجام ندهد تصاویر و فیلم‌های گرفته شده از پسرم را در فضای مجازی منتشر می‌کند.

با شکایت مرد جوان، به دستور بازپرس محمدرضا صاحب جمعی، کارآگاهان اداره شانزدهم پلیس آگاهی وارد عمل شدند و با آموزش‌های لازم به پسر ۱۲ ساله از او خواستند با متهم قرار ملاقات بگذارد.

زمانی که متهم به محل قرار آمد، مأموران که در کمین او بودند، پسر ۲۷ ساله را بازداشت کردند، اما وی در تحقیقات منکر آزار پسر بچه شد و ماجرای متفاوتی را مطرح کرد. او گفت: در یک کانال تلگرامی عضو بودم. مدتی قبل با دیدن عکس پروفایل یکی از اعضای گروه و به تصور اینکه دختر زیبایی است با او چت می‌کردم تا اینکه بعد از مدتی قرار ملاقات گذاشتیم.

من که در تمام این مدت فکر می‌کردم با یک دختر دوست شده‌ام وقتی به محل قرار رفتم با دیدن پسری ۱۲ ساله که در این مدت مرا به تمسخر گرفته و بازیچه کرده بود بقدری شوکه و عصبی و ناراحت شدم که تصمیم به انتقام گرفتم و به همین دلیل چند عکس و فیلم در وضعیتی نامناسب از او گرفتم و تهدیدش کردم که تصاویر را در فضای مجازی منتشر می‌کنم.

به دستور بازپرس شعبه ششم دادسرای امور جنایی پایتخت، متهم در اختیار کارآگاهان اداره شانزدهم پلیس آگاهی قرار داده شد و تحقیقات در ارتباط با این ماجرا ادامه دارد.

منبع: روزنامه ایران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۱:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۳
    3 2
    چه بچه دوازده سالهء شرّی ! برا مردهای گنده قمیش میاد و سر کارشون میذاره ! تو بیست سالت بشه چی میشی
    • IR ۱۲:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۳
      2 2
      طرف داستان دروغ بافته ای کیو

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس