کد خبر 1290355
تاریخ انتشار: ۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۲
حمله

رسانه‌های رسمی سوریه به نقل از منبع وزارت خارجه این کشور گزارش دادند، رژیم صهیونیستی صبح امروز دست به حمله جدید در منطقه جنوبی این کشور زده است.

به گزارش مشرق، خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) به نقل از یک منبع وزارت خارجه این کشور گزارش داد، این حمله متجاوزانه و ظالمانه بعد از تکمیل آشتی‌ها در استان درعا و بازگشت امنیت و ثبات به آنجا و بسط سلطه دولت در تلاشی ناامیدکننده از سوی رژیم صهیونیستی برای حمایت از ابزارها و مزدوران تروریست‌ شکست خورده‌اش انجام گرفت.

این منبع افزود، سوریه حق و قدرت پاسخگوی به این تجاوزات را دارد.

پیشتر روزنامه فرامنطقه‌ای الشرق الاوسط به نقل از دیده‌بان حقوق بشر سوریه گزارش داده بود، یک فروند جنگنده رژیم صهیونیستی با دو راکت نیروهای وابسته به دولت سوریه و هم‌پیمانان آنها را در اطراف شهر البعث و روستای الکروم در استان قنیطره هدف قرار داد.

در حالی که تا این لحظه اطلاعاتی درباره تلفات انسانی این حمله منتشر نشده، دیده‌بان حقوق بشر سوریه اعلام کرد که این حمله خسارات مالی را در پی داشت.

منطقه مورد حمله در نزدیکی مناطقی قرار دارد که نیروهای حافظ صلح سازمان ملل بر اساس توافقنامه آتش‌بس امضا شده میان سوریه و رژیم صهیونیستی مدت‌ها است در آنجا حضور داشته و بر آتش‌بس نظارت دارند، همچنین در این منطقه گروه‌های‌ هم‌پیمان ارتش سوریه به فرماندهی حزب‌الله لبنان مستقر هستند.

رژیم صهیونیستی در طول دو سال گذشته دامنه حملات هوایی خود علیه اهداف هم‌پیمانان ارتش سوریه را برای مقابله با آنچه "پیشروی نظامی پنهان ایران" می‌خواند، گسترش داده است.

این رژیم مدعی است، هرگز به ایران و گروه‌های مسلح تحت حمایت آن اجازه نخواهد داد در مرزهایش حضور نظامی داشته باشند چرا که در این صورت حزب‌الله به تهدیدی بزرگ برای امنیت اسرائیل تبدیل خواهد شد.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۲۰:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۳
    0 0
    بابا جان رژیم جنایتکار صهیونیستی با چه زبانی بگه تروریست ها را حمایت میکند؟ بعد میندازند گردن ایران.
  • IR ۲۲:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۳
    0 0
    همین امشب باید جوابش را بدن.پادگانی در مناطق اشغالی
  • اراز CA ۰۰:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۴
    0 0
    گفته می شود روسیه نقشه تمام مناطق که نیروهای ایرانی حالا با هر نام مستقر هستند با زاغه های مهمات را در اختیار اسراعیل می گذارد تا اسراعیلی ها اشتباهی نیروهای روسیه را نزنند. و گرنه اسراعیل قادر نبود دقیقا تمام جاها و مراکز نیروهای ایران را پیدا کند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس