سردار باقری نمایه

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: با وجود تحریم‌ها و تهدیدات، نیروهای مسلح امنیت و بازدارندگی قابل قبولی را برای کشور ایجاد کرده‌اند.

به گزارش مشرق، سردار سرلشکر پاسدار «محمد باقری» رئیس ستاد کل نیروهای مسلح امروز، سه‌شنبه ۴ آبان در حاشیه دوازدهمین جشنواره مالک اشتر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امسال در واقع دوازدهمین سال برگزاری جشنواره مالک اشتر است که این جشنواره به‌منظور قدردانی از فرماندهان و مدیران برتر نیروهای مسلح در سطوح مختلف از فرماندهی سازمان‌ها تا رده‌های پایین‌تر در تخصص‌های مختلف برگزار شده است.

بیشتر بخوانید:

دوازدهمین جشنواره مالک اشتر برگزار شد

وی ادامه داد: هدف از این جشنواره این است که نشان دهیم کسانی که مدیریت جهادی و تلاش و ایثار بیشتری دارند، مورد توجه و قدردانی قرار می‌گیرند.

سرلشکر باقری افزود: نحوه انتخاب این عزیزان به روش بسیار دقیق و بر اساس گزارش‌گیری‌های کتبی است و در اشراف کلی فرماندهان، نظارت و ارزیابی میدانی فرماندهان و مدیران موجب شده که یک رقابت در خیرات بین فرماندهان اتفاق بیفتد تا به این سطح برسند و نمرات بسیار نزدیک به هم را کسب کنند.

وی گفت: جشنواره مالک اشتر در مجموع باعث شده در شرایط سخت تحریمی و فشار تهدیدات و مشکلاتی که وجود دارد، نیروهای مسلح بتوانند در حد توان و با لطف خداوند و فرماندهیِ فرمانده معظم کل قوا، امنیت و بازدارندگی قابل قبولی را برای کشور ایجاد کنند.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح خاطرنشان کرد: روش ما در اشراف کلی فرماندهی و انتخاب فرماندهان برتر با طرح تحولی که تهیه شده است با روش‌های کارآمدتر و دقیق‌تر موجبات رشد بیشتر فرماندهان را فراهم می‌کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس