کرونا در جهان/ ابتلای بیش از ۳۵۵۰۰۰ نفر در ۲۴ ساعت گذشته + جدول تغییرات

طبق آخرین آمار جهانی در شب گذشته ۳۵۵ هزار و ۴۵۰ نفر در سراسر جهان به ویروس کرونا مبتلا شده و همچنین ۵ هزار و ۶۶ نفر جان خود را از دست دادند.

به گزارش مشرق، بر اساس آخرین آمار جهانی پایگاه اطلاعاتی "worldometer" تا صبح امروز ۲۴۴ میلیون و ۸۵۷ هزار و ۵۸۹ نفر در جهان به ویروس کرونا (کووید۱۹) مبتلا شده‌اند که از این تعداد، ۴ میلیون و ۹۷۱ هزار و ۴۳ نفر جان خود را از دست داده‌اند.

از مجموع تعداد مبتلایان در جهان، تاکنون ۲۲۱ میلیون و ۹۸۳ هزار و ۳۲۶ نفر بهبود یافته و توانسته‌اند این بیماری را شکست دهند.

کشور آمریکا با بیشترین تعداد مبتلایان در جهان با افزایش ۴۸ هزار و ۷۷۱ مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته، به مجموع ۴۶ میلیون و ۴۱۷ هزار و ۵۲۵ مبتلا رسیده است؛ تاکنون ۷۵۷ هزار و ۸۴۹ آمریکایی مبتلا به کووید۱۹ در این کشور جان خود را از دست داده‌اند.

کشور هند پس از آمریکا در رده دوم جهان قرار دارد که با افزایش ۱۱ هزار و ۸۷۳ مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته، به مجموع ۳۴ میلیون و ۲۰۲ هزار و ۲۰۲ مبتلا رسیده است. در این کشور تاکنون ۴۵۵ هزار و ۱۰۰ نفر جان خود را بر اثر ابتلا به کرونا از دست داده‌اند.

کشور برزیل به‌عنوان سومین کشور جهان با افزایش ۵ هزار و ۷۹۷ مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته، به مجموع ۲۱ میلیون و ۷۳۵ هزار و ۵۶۰ مبتلا رسیده است. در این کشور تاکنون ۶۰۵ هزار و ۸۸۴ نفر جان خود را بر اثر ابتلا به کرونا از دست داده‌اند.

کشورهای انگلیس، روسیه، ترکیه، فرانسه و ایران نیز به‌ترتیب با ۸ میلیون و ۸۰۹ هزار و ۷۷۴، ۸ میلیون و ۲۷۹ هزار و ۵۷۳، ۷ میلیون و ۸۷۹ هزار و ۴۶۸، ۷ میلیون و ۱۲۷ هزار و ۱۶۳ و ۵ میلیون و ۸۶۸ هزار و ۳۶۰ نفر مبتلا در رده‌های چهارم تا هشتم جهان قرار گرفته‌اند.

همچنین کشورهای آرژانتین با ۵ میلیون و ۲۸۱ هزار و ۵۸۵ مبتلا و اسپانیا نیز با ۵ میلیون و ۲ هزار و ۲۱۷ نفر مبتلا در رده‌های نهم و دهم جهان قرار دارند.

از لحاظ تعداد بهبودیافتگان نیز کشورهای آمریکا، هند و برزیل به‌ترتیب با ۳۶ میلیون و ۲۷۱ هزار و ۳۲۷، ۳۳ میلیون و ۵۸۳ هزار و ۳۱۸ و ۲۰ میلیون و ۹۲۲ هزار و ۶۳۳ نفر بهبودیافته در رده‌های اول تا سوم قرار دارند.

جدول زیر آخرین تغییرات تعداد مبتلایان،‌ فوتی‌ها و بهبودیافتگان کرونا در سطح جهان را (مربوط به یک ساعت گذشته) نشان می‌دهد:

کرونا ,

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۰:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۴
    0 0
    جالبه امریکا در صدر جدوله اما چین اصلا تو جدول نیست. بعد یک سری میگن کرونا کار آمریکا بوده نه چین!!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس