بازگشت ناوگروه نداجا از آب‌های بین‌ المللی

ناوگروه اطلاعاتی عملیاتی هفتاد و هفتم نیروی راهبردی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران پس از ۷۷ روز ماموریت بین المللی در دریای سرخ و خلیج عدن امروز چهارشنبه به بندرعباس بازگشت.

به گزارش مشرق،  فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران در حاشیه استقبال از این ناوگروه با اشاره به اینکه امروز اجرایی کردن دستورات فرماندهی معظم کل قوا در درجه اول برای نیروی دریایی ارتش مایه افتخار است، گفت: مثل همیشه گوش به فرمان رهبرمعظم انقلاب هستیم و سعی می کنیم با دقت و با حداکثر توانمندی آنچه که مدنظر ایشان است را به بهترین نحو  انجام دهیم. 

امیردریادار دوم شهرام ایرانی افزود: ما نیروهای راهبردی ارتش جمهوری اسلامی امروز با افتخار می ایستیم و سرمان را بالا نگه می داریم و شعار همیشگی «راه ما راه حسین» را سرلوحه خود قرار می دهیم. 

بازگشت ناوگروه ارتش پس از ۷۷ روز مأموریت +عکس

وی یادآورشد: نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران در طول سال ها چندین نشان اقتدار از جمله اولین مدال نگین خلیج فارس در هفتم آذرماه ۱۳۵۹ از سوی رهبرکبیر انقلاب حضرت امام خمینی(ره) و عنوان راهبردی بودن توسط رهبر معظم انقلاب را کسب کرده و اکنون نیز یک ارتش مهدوی خطاب می شود که آشکار می کند نیروی دریایی ارتش نمایشگاه  ارزش های اسلامی است. 

بازگشت ناوگروه ارتش پس از ۷۷ روز مأموریت +عکس

فرمانده نیروی دریایی ارتش تصریح کرد: هرحرکت کارکنان نیروی راهبردی ارتش درعمق دریاها به عنوان کسانی که در قلب مقابله با تهدید و تحریم قرار گرفته اند، باعث  فاصله گرفتن دشمن از مرزهای میهن اسلامی می شود و اگر دشمنان، منطقه را با سرافکندگی تمام ترک می کنند، همه نشات گرفته از یک فرماندهی بسیار توانمند مقتدر و دشمن شناس بوده که توانسته به موقع و در زمان مناسب از رزمندگانش به بهترین نحو استفاده کند. 

وی ابرازداشت: اگر شاهرگ اقتصادی کشور در امنیت کامل است، نتیجه زحمات همه کارکنان نیروی دریایی ارتش و پشتیبانی سلسله مراتب بالاتر است که جای قدردانی دارد. 

بازگشت ناوگروه ارتش پس از ۷۷ روز مأموریت +عکس

امیر دریادار دوم ایرانی یادآورشد: حضور ما در دریا تداوم دارد و امروز در نیروی دریایی این فرهنگ حاکم است که آنچه از تجهیزات در اختیار داریم با تکیه بر توان داخلی و با استفاده از دانشمندان و متخصصان ایرانی رو به بهینه سازی و نوسازی می رود و این حضور با کیفیت بسیار بالاتر ادامه خواهدداشت. 

فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش خطاب به کارکنان و فرمانده ناو گروه ۷۷ گفت: کار شما بسیار ارزشمند بوده و در این مدت در صحنه های کشوری که حضور داشتم همه به غیرت شما غبطه می خوردند و امیدواریم که همیشه با افتخار، پرچم ایران را در آب های بین المللی به اهتزار دربیاورید و با تداوم حضورتان، پیام های ذوالفقاری را برای دشمن ارسال کنید. 

بازگشت ناوگروه ارتش پس از ۷۷ روز مأموریت +عکس

وی با اشاره به اینکه در طول ماموریت ناو  ۷۷ با پیگیری که از فرمانده ناوشکن الوند داشتم، ذره ای خستگی در کلام ایشان  احساس نکردم که نشان از غیرت و مردانگی تک تک شما نیروهای مقتدر و ولایی بوده که هرکدام از شما به تنهایی یک سلاح ارزشمند و دشنه ای در چشمان دشمنان هستید. 

ناوگروه ۷۷ توانست با ۷۷ روز ماموریت دریایی و پیمودن ۱۰ هزار و ۵۰۰ مایل دریایی و همچنین با بهره گیری از کارکنان متعهد و ولایت مدار، پرچم ایران اسلامی را در آب های بین المللی به ویژه دریای سرخ به اهتزار در آورد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 13
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • محمد IR ۲۰:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۵
    4 1
    درود بر فرزندان برومند ایران اسلامی
  • کامران IR ۲۰:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۵
    5 1
    درود بر دریادلان جان برکف
  • قدرت طهماسبی IR ۲۱:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۵
    3 3
    با تکنولوژی قدیمی منسوخ شده نمی شود مانور بالا داد ،پیمودن راه دریایی با قطب نما کار سختی نیست باید به روز شوید ،با پهپاد به راحتی دخل ناو در می آید .موفق باشید
    • حسن IR ۰۷:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۷
      0 0
      هر چیزی جای خود را دارد اگر به پهباد باشد ایران پهباد های بسیار قدرتمندی دارد که حتی میتواند آن را از ناو کنترل کند
  • مانی IR ۲۳:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۵
    2 0
    به کوری چشم دشمن
  • سعید IR ۲۳:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۵
    2 0
    خدا قوت دریا دلان ارتش اقتدار شما هرکجای دنیا همیشگی بوده و هست خدا عمرتان دهد ...
  • . IR ۲۳:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۵
    3 1
    تا کور شود هرآنکه نتواند دید
  • محمد NL ۲۳:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۵
    3 0
    پاینده باشید شیرمردان ایران زمین
  • دیپلمات رزمی سیاسی نیروی مقاومت اسلامی پیروز IR ۰۷:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۶
    1 0
    درود بیکران بر دلاورمردان ایرانی در تمامی نیروهای نظامی ایران اسلامی.
  • علی IR ۱۰:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۶
    1 0
    کور شند این دشمنانی که میخواهن کشور ما رو بگیرند تا این دلاوران هستند ان ها هیچ غلطی نمیتونن بکنند
  • IR ۱۳:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۶
    1 0
    درودخدا بر دلاوران نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران
  • اهورامزدا IR ۲۱:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۶
    1 0
    درودبرارتشیان دلاور
  • اناری IR ۲۲:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۶
    1 0
    آفرین بردریادلان ایران زمین.ودرود بر دریادارشهرام ایرانی فرمانده دلاوراین نیروی راهبردی.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس