فرمانده نداجا: حضور در آب‌های دور دست نشانه اقتدار ایران است

فرمانده نیروی دریایی ارتش ایران با تاکید بر اینکه حضور در دریاهای دوردست فرمان فرماندهی معظم گل قوا است، گفت: حضور در آب‌های دور دست نشانه اقتدار کشور است.

به گزارش مشرق بنا به اعلام روابط عمومی ارتش، امیر دریادار شهرام ایرانی اظهار داشت: برنامه‌های نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران با توجه به فرامین فرمانده معظم کل قوا و منویات ایشان چیدمان می‌شود و به مرحله اجرا می‌رسد و همانطور که مستحضر هستید، معظم له فرمودند نیروی دریایی نیرویی راهبردی است و در جای دیگری نیز فرموده‌اند که نیروی دریایی، نیروی سیاسی، بین‌المللی، علمی و نظامی است به همین منظور ما تمرکزمان بر روی حضور در آب‌های دور دست است.

ببینید:

عکس/ اعزام ناوگروه نیروی دریایی ارتش به آبهای آزاد

وی افزود: علت تمرکز نیروی دریایی ارتش بر روی حضور در آب‌های دور دست این است که حضور در آب‌های دور دست با واحدهای نظامی نشانه اقتدار کشور است، ما واحدهایی که برای ماموریت‌های دریانوردی اعزام می‌کنیم سعی می‌کنیم واحدهای رزمی‌اش ناوشکن‌هایی باشد که به دست توانمند جوانان توانمند و صنعت‌گران باهوش و فرهیخته در داخل کشور، ساخته شده باشد تا جلوه‌گر این توانمندی باشیم.

امیر دریادار ایرانی تاکید کرد: حضور نیروی دریایی ارتش در آب‌های بین‌المللی نشان می‌دهد که نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با وجود اینکه در ۴۰ سال گذشته در مثلث شوم توطئه، تهدید و تحریم قرار گرفته، اما با ایستادگی و توان خودش توانسته روی پای خود بایستد و در هر پهنه آبی جهان با اقتدار نماد مقدس نظام را به اهتزاز در بیاورد.

فرمانده نیروی دریایی ارتش تاکید کرد: در مجموع با توجه به ظرفیتی که امروز در کشور وجود دارد هم در زمینه علمی و هم در زمینه صنعت، همزمان بهسازی تجهیزات موجود در دستور کار قرار دارد تا با آخرین تجهیزات و فناوری‌ها بروزرسانی شوند و همچنین نوسازی تجهیزات نیز جزو برنامه‌ها است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس