کد خبر 1291363
تاریخ انتشار: ۶ آبان ۱۴۰۰ - ۰۰:۰۰
هونگچی LS۷ معرفی شد

برخلاف اکثر خودروهای چینی، سدان ها و کراس اوورهای هونگچی به هیچ وجه در رده خودروهای اقتصادی و ارزان قیمت قرار نمی گیرند و قیمت های به نسبت بالایی دارند.

به گزارش مشرق، برند هونگچی، هونگژی یا به زبان انگلیسی Hongqi را باید از معدود لوکس سازان چینی دانست. این نشان با قدمت قابل توجه ۶۳ سال، توانسته است همواره محصولات لوکس و خاصی را به بازار چین و برخی کشورها عرضه نماید؛ چنان که، برخی از محصولات این برند توسط رؤسای جمهور چین نیز مورد استفاده بوده و هستند. در چند سال گذشته، با تقویت تیم مهندسی و طراحی هونگچی توسط فاو، شاهد هستیم که محصولات متنوعی از این خودروساز چینی به بازارهای مختلف (حتی بازارهایی متمول همچون امارات و عربستان سعودی) معرفی و عرضه شده است.

هونگچی LS۷ معرفی شد +عکس

برخلاف اکثر خودروهای چینی، سدان ها و کراس اوورهای هونگچی به هیچ وجه در رده خودروهای اقتصادی و ارزان قیمت قرار نمی گیرند و قیمت های به نسبت بالایی دارند.

بیشتر بخوانید

طراحی و ابعاد هونگچی LS۷

در روزهای گذشته، شاهد معرفی جدیدترین و بزرگ ترین و صد البته لوکس ترین اس یوی وی ساخت این شرکت با نام LS۷ بوده ایم؛ خودرویی با ابعادی نزدیک به شورولت سابربن و تجمل گرایی در حد رولزرویس و مرسدس میباخ جی ال اس!

بله درست و دقیق خواندید؛ ابعادی نزدیک به غول آمریکایی یعنی سابربن؛ هونگچی LS۷ با طول حدودی ۵.۵ متر و اورهنگ های بسیار کشیده جلو و عقب از نظر اندازه بسیار به سابربن ۵.۷ متری نزدیک است.

طراحی دماغه هونگچی LS۷ به سرعت ما را به یاد محصولات رولزرویس مخصوصاً کالینان می‌اندازد. هرچند طراحان برند هونگچی این مورد را رد کرده اند و این سبک طراحی را امضای برند هونگچی و نه تقلید قلمداد می‌کنند.

ساید خودرو نیز به برخی از محصولات آمریکایی و صد البته کولینانِ انگلیسی بی شباهت نیست، اما چراغ های عقب خودرو و نحوه چیدمان داخلی آن ها را می‌توان خاص و متفاوت در نظر گرفت.

نکته جالب توجه، عدم رونمایی از فضای داخلی و طراحی داشبورد LS۷ توسط کمپانی هونگچی است.

هونگچی LS۷ معرفی شد +عکس

پیشرانه این غول چینی

در زیر کاپوت هونگچی LS۷ یک پیشرانه حجیم ۸ سیلندر به همراه تکنولوژی توربوشارژ قرار گرفته است. این پیشرانه قادر به تولید قدرت بسیار چشمگیر و قابل توجه ۶۵۹ اسب بخار و گشتاور ۸۵۰ نیوتن متر است.

گفتنی‌ست حجم این پیشرانه و گیربکس مورد استفاده برای انتقال قدرت آن هنوز اعلام نشده است، اما قطعاً شاهد خودرویی دو دیفرانسیل با توانایی های حرکتی بالا خواهیم بود.

هونگچی LS۷ معرفی شد +عکس

منبع: اسب بخار

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • علیرضا IR ۰۰:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۶
    1 2
    پول دادن به ماشین چینی فرقی با دور ریختنش نداره
  • سلحشور IR ۰۸:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۶
    1 0
    ایرانخودرو و سایپا هم در حال تقویت مهندسان و طراحان حرفه ای به تیم شان هستند.خخخخخخ
  • IR ۱۵:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۶
    0 1
    این که همون کیا هستش ای لامصب از رو کره کپی کرده
  • محمد IR ۲۳:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۶
    2 0
    تا ۱۰ سال دیگه خودروهای چینی، بهترین خودروهای دنیا هستند. چین اژدهای خفته بود. این اژدها، ۱۵ ساله که بیدار شده. و تا ۱۵ سال دیگه همه دنیا رو میخوره.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس