کد خبر 1291630
تاریخ انتشار: ۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۹
ترکیب منتخب هفته دوم لیگ برتر؛ استقلال به صدر رسید

در ترکیب منتخب هفته دوم لیگ برتر فوتبال ایران تیم استقلال بیشترین نماینده را به خود اختصاص داد.

به گزارش مشرق، هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران با برگزاری هفت دیدار به اتمام رسید و جدال مس رفسنجان مقابل پدیده مشهد به دلیل عدم حضور تیم میهمان با نتیجه سه بر صفر به سود مس تمام شد. در این هفته ۱۷ گل به ثمر رسید و هیچ مسابقه‌ای با حساب صفر بر صفر تمام نشد تا از حیث گلزنی با پیشرفت روبرو باشیم.

در ترکیب منتخب هفته دوم لیگ برتر، هفت تیم نماینده دارند که استقلال با سه سهمیه نسبت به الباقی تیم‌ها برتری دارد.

گلر: رشید مظاهری(استقلال):

گلر باتجربه استقلال که آمادگی حضور به عنوان بازیکن فیکس را در زمین نداشت بعد از مصدومیت سید حسین حسینی به میدان آمد و مقابل تیم اسبق خود نمایش بسیار خوبی داشت و چند واکنش خوب را از خود بر جای گذاشت تا استقلال به دومین کلین‌شیت این فصل دست پیدا کند.

مدافعان: گئورگی گولسیانی(سپاهان)، میلاد زکی‌پور(گل‌گهر سیرجان)، وحید امیری(پرسپولیس)

مدافع باتجربه سپاهان یک بار دیگر در ترکیب منتخب قرار گرفت. گولسیانی این بار موفق شد در فاز تهاجمی هم به کمک تیمش بیاید و یکی از سه گل نماینده نصف جهان را وارد دروازه نماینده شهر اولین‌ها کند.

میلاد زکی‌پور دیگر بازیکن حاضر در خط دفاعی تیم منتخب هفته دوم است. زکی‌پور یکی از زیباترین گل‌های لیگ بیست و یکم را با شوتی سرکش از مسافتی دور به ثمر رساند تا گل گهر به دومین پیروزی دست پیدا کند.

نباید از وحید امیری هم غافل شویم. او به خوبی بازهم به داد پرسپولیس رسید و توانست پاس گل اول تیمش را برای مهدی عبدی ارسال کند. او در نیمه دوم با تغییر پست هم مشکلی نداشت و به عملکرد خوبش ادامه داد.

هافبک‌ها: علیرضا کوشکی(پیکان)، اکبر ایمانی(تراکتور)، کوین یامگا(استقلال)، علیرضا نقی‌زاده(آلومینیوم اراک)

هافبک جوان تیم پیکان زننده یکی از ۲ گل تیمش مقابل هوادار بود. علیرضا کوشکی به خوبی در خط هافبک تیمش مثمر ثمر ظاهر شد تا نشان دهد شایسته حضور در جمع برترین های هفته بود.

اکبر ایمانی دیگر مهره تاثیرگذار بود. بازیکن باتجربه خط میانی تراکتور هم یک پاس گل داد و هم در مرکز زمین برنده دوئل‌ها بود و اجازه بازیسازی به بازیکنان صنعت نفت را نداد.

از علیرضا نقی‌زاده هم باید یاد کنیم. بازیکن تازه‌وارد تیم آلومینیوم اراک که زیر نظر رسول خطیبی همیشه خروجی مناسبی داشته است. نقی‌زاده شروع‌کننده گل‌های آلومینیوم در جدال با فولاد خوزستان بود.

کوین یامگا سورپرایز هفته دوم بود. بازیکن ۲۵ ساله و فرانسوی استقلال در اولین بازی خود در فوتبال ایران نمایش درخشانی داشت و با ۲ گل حیاتی هم سه امتیاز را حساب آبی‌پوشان واریز کرد و هم به فوتبالدوستان ایرانی نشان داد یک خارجیِ باکیفیت وارد کشور شده است. یامگا ابتدا به عنوان وینگر و سپس در قامت یک مهاجم برای تیمش بازی کرد.

مهاجمان: سجاد شهباززاده(سپاهان)، پیمان بابایی(تراکتور)، مهدی عبدی(پرسپولیس)

آقای گل لیگ بیستم در هفته دوم لیگ بیست و یکم گلزنی‌های خود را استارت زد. او ۲ بار دروازه فرهاد مجد کرمانشاهی را گشود تا هشدار دهد امسال هم برنامه‌ی ویژه‌ای برای آقای گلی دارد.

دیگر مهره درخشان و ۲ گله این هفته پیمان بابایی بود. مهاجم تیم تراکتور تبریز به بهترین شکل ممکن از اشتباهات مدافعان صنعت نفت بهره برد و کاری کرد تا شکست سنگین هفته اول تی‌تی‌ها مقابل گل‌گهر به دست فراموشی سپرده شود.

و در نهایت مهدی عبدی. مهاجم پرسپولیس در دومین حضور فیکس خود در این فصل جواب اعتماد یحیی گل‌محمدی را داد و با ۲ گل زیبا اصلی‌ترین نقش را در ثبت دومین پیروزی مدافع عنوان قهرمانی بازی کرد.

سرمربی: فرهاد مجیدی(استقلال)

استقلال یکی از تیم‌هایی بود که در این هفته در خارج از خانه به برتری برسد. فرهاد مجیدی در حالی ذوب‌آهن را در فولادشهر از پیش رو برداشت که سال‌ها بود استقلال در رسیدن به آن ناکام مانده بود. در کنار مجیدی باید به رسول خطیبی و محرم نویدکیا هم اشاره داشته باشیم که بردهای شیرینی را مقابل رقبای خود به دست آوردند.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس