کد خبر 1291644
تاریخ انتشار: ۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۴
وب‌سایت انجمن ملی سلاح آمریکا هک شد

یک گروه هکری با حمله سایبری به وب‌سایت انجمن ملی سلاح آمریکا تهدید کرده که در صورت نپرداختن مقادیری پول اسنادی از این انجمن را منتشر خواهد کرد.

به گزارش مشرق به نقل از ان‌بی‌سی‌ نیوز، یک گروه هکری به نام «Grief» وب سایت انجمن ملی سلاح آمریکا را هک کرده و با انتشار تصاویری از وب سایت این انجمن، تهدید کرده که در صورت ندادن مقادیری پول اسناد و فایل‌های بیشتری را از این انجمن در دسترس عموم قرار خواهد داد.

بیشتر بخوانید:

حملات روزافزون سایبری به زیر ساخت‌های آمریکا و رژیم صهیونیستی

انجمن ملی سلاح آمریکا سال‌هاست در زمینه حمایت از آزادی سلاح گرم در آمریکا فعالیت می‌کند.

انجمن ملی سلاح آمریکا بدون اشاره به حمله سایبری به وب‌سایت خود در توییتر نوشته است که درمورد مسائل مربوط به امنیت الکترونیکی اظهار نظر نمی‌کند و این انجمن تدابیر فوق‌ العاده‌ای برای محافظت از اطلاعات مربوط به اعضا انجام خواهد داد.

آمریکا در ماه‌های اخیر شاهد چندین حمله سایبری دیگر نیز بوده است؛ اولی نفوذ هکرها به شبکه کامپیوتری چندین نهاد دولتی با استفاده از نرم‌افزار روزآمد شده «سولار ویندز» بود. مورد دوم هم رخنه در تعدادی از سرورهای هدایت‌کننده ای‌میل‌های شرکت «مایکروسافت» بود.

آمریکا خود از بنیان‌گذاران حملات سایبری به کشورهای دیگر از جمله ایران بوده، اما در سال‌های گذشته به دلیل وابستگی شدید به شبکه اینترنت به شدت در برابر همین حملات آسیب‌پذیر نشان داده است. سال ۲۰۱۱ کاخ سفید سندی از یک راهبرد ملی آمریکا منتشر کرد که در آن، استفاده از زور نظامی در پاسخ به حملات سایبری مجاز شمرده شده بود.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۵:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۶
    0 0
    وای چه خفن!!! الان بایدن رفته دم انجمن با اعضاش داره صحبت میکنه!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس