۱۲ کشور اروپایی شهرک سازی های جدید صهیونیست ها را محکوم کردند

وزارت خارجه آلمان و ۱۱ کشور اروپایی دیگر در بیانیه ای مشترک خواستار توقف اجرای طرح شهرک سازی های جدید رژیم صهیونیستی در کرانه باختری شدند.

به گزارش مشرق، سخنگویان وزارت خارجه ۱۲ کشور اروپایی در بیانیه ای مشترک از رژیم صهیونیستی خواستند تا از طرح ساخت هزاران واحد مسکونی جدید در کرانه باختری صرف نظر کند.

در بیانیه مذکور که وزارت خارجه آلمان آن را منتشر کرده، آمده است: ما از اسرائیل می‌خواهیم که تصمیم خود را برای پیشبرد طرح‌ ساخت حدود ۳ هزار واحد مسکونی در کرانه باختری، لغو کند. ما مخالفت شدید خود را با سیاست گسترش شهرک سازی در سرتاسر سرزمین های اشغالی فلسطین که ناقض قوانین بین المللی و تضعیف تلاش ها برای تحقق راه حل دو دولتی است، اعلام می کنیم.

در ادامه این بیانیه مشترک آمده است: ما از هر دو طرف می‌خواهیم گام‌هایی را که در ماه‌های اخیر برای بهبود همکاری و کاهش تنش‌ها برداشته‌ شده است، گسترش دهند. ما خواستار اجرای قطعنامه ۲۳۳۴ سازمان ملل متحد با تمام مفاد آن با هدف بازسازی اعتماد و ایجاد شرایط لازم برای ارتقای صلح هستیم.

کشورهای بلژیک، دانمارک، فنلاند، فرانسه، آلمان، ایرلند، ایتالیا، هلند، نروژ، لهستان، اسپانیا و سوئد امضاکنندگان این بیانیه مشترک هستند.

منابع رژیم صهیونیستی به تازگی از تصمیم این رژیم برای ساخت شهرک‌های جدید در کرانه باختری خبر دادند. به موجب این تصمیم، هزار و ۳۵۵ واحد مسکونی جدید در کرانه باختری احداث خواهد شد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • سید عبدالله قریشی بوکانی IR ۱۸:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۶
    2 0
    یک شوی تبلیغاتی بیش نیست، اینها خودشان صهیونیست پرور هستند و تمامی سیاستهایشان در راستای تامین منافع صهیونیستهاست
  • IR ۱۸:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۶
    2 0
    اروپا شریک جنایات صهیونیست ها است و این بیانیه ها مفت نمی ارزد
  • IR ۱۹:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۶
    2 0
    ما هم گوش هایمان مخملی است؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!! خودتان هستید..

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس