کد خبر 1291948
تاریخ انتشار: ۷ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۱
آزادراه تهران-شمال همچنان مسدود است

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور را تشریح کرد.

به گزارش مشرق، سرهنگ احمد شیرانی درباره وضعیت ترافیک در محورهای شمالی کشور، گفت: برابر آخرین گزارش‌های دریافتی تردد در تمامی جاده‌های کشور به آرامی و به طور روان در حال انجام است و مشکل و گره ترافیکی خاصی در این خصوص گزارش نشده است. تنها در محدوده بیلقان تا سرودار در جاده چالوس، ترافیک پرحجم اما روان گزارش شده است.

بیشتر بخوانید

ترافیک سنگین در برخی جاده‌های استان تهران

وی به وضعیت آزادراه تهران-شمال نیز اشاره کرد و گفت: قطعه یک این آزادراه در مسیر رفت و برگشت به دلیل انجام عملیات کارگاهی و حفظ ایمنی همچنان و تا اطلاع بعدی مسدود است و طی این مدت تردد از محورهای جایگزین منتهی به شمال قابل انجام است.

به گفته شیرانی، علاوه بر آزادراه تهران_ شمال، دو محور اصلی شهداد - نهبندان و خرم آباد - پلدختر نیز همچنان مسدود است و تردد از محورهای جایگزین انجام خواهد شد.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا درباره وضعیت جوی در جاده‌ها نیز اظهار کرد: گزارشی مبنی بر مداخلات جوی در جاده‌های کشور نداشتیم. اما به طور کلی با توجه به فرارسیدن فصل سرما لازم است رانندگان قبل از سفر، از سالم بودن تجهیزات گرمایشی وسیله نقلیه خود اطمینان حاصل کرده و امکانات مخصوص این فصل نظیر زنجیر چرخ و … را به همراه داشته باشند.

شیرانی همچنین توصیه کرد که شهروندان از انجام سفرهای غیرضروری خودداری کرده و در صورت سفر نیز حتماً وعده غذایی کافی به همراه داشته باشند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس