کد خبر 1291954
تاریخ انتشار: ۷ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۹
کالدرون تخفیف نمی‌دهد؛ پرسپولیسی‌ها در انتظار مجوز بانک مرکزی

باشگاه پرسپولیس برای انتقال مطالبات گابریل کالدرون مذاکراتی را با بانک مرکزی انجام داده است.

به گزارش مشرق، باشگاه پرسپولیس در روزهای گذشته طی مذاکراتی با گابریل کالدرون از این مربی درخواست کرد تا شماره حسابی در یکی از کشورهای ترکیه یا قطر برای دریافت مطالباتش اعلام کند که این درخواست با جواب منفی مربی آرژانتینی مواجه شده است. سرخپوشان حالا با توجه به مخالفت کالدرون،‌ باید طی روزهای آینده مطالبات ۴۷۵ هزار دلاری (به‌علاوه پنج درصد سود سالیانه)  این مربی را به حسابش در کشور سوئیس واریز کنند.

بیشتر بخوانید:

کالدرون بلای جان گل محمدی و پرسپولیس

کالدرون در مذاکراتی با پرسپولیسی‌ها اصرار به واریز مطالباتش به حسابی در کشور سوئیس داشته و حتی حاضر به دادن تخفیف جزیی به سرخپوشان نیز نشده است تا باشگاه پرسپولیس مجبور به پرداخت تمام مطالبات ۴۷۵ هزار دلاری و سود سالیانه این مربی شود.

مدیران باشگاه پرسپولیس در همین زمینه و با توجه به تحریم‌های ظالمانه بانکی، مکاتباتی را با بانک مرکزی انجام دادند تا از این طریق بتوانند مطالبات کالدرون را از راه قانونی به حساب این مربی در کشور سوئیس واریز کنند و فعلاً در انتظار پاسخ بانک مرکزی به درخواست سرخپوشان هستند.

پرسپولیسی‌ها در صورت تسویه حساب با کالدرون و خواکین و باز شدن پنجره نقل‌وانتقالاتی، با تصمیم کادر فنی به دنبال جذب بازیکن خارجی خواهند بود.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس