آقای وزیر! چرا درمورد پرسپولیس تعلل می کنید؟/ پیروانی راضی نیست این حرف ها را بزنم/ به سوالات ما جواب بدهید

پیشکسوت تیم پرسپولیس گفت: از وزیر ورزش سوال دارم که چرا تکلیف مدیریتی باشگاه را مشخص نمی کند؟

به گزارش مشرق، پایان رأفت در خصوص شرایط بغرنج پرسپولیس اظهار داشت: در مورد این باشگاه همیشه صحبت‌ها را مطرح کرده‌ایم، از قبل از حضور نسل من و تاکنون این تیم دارای مشکل بوده و متأسفانه در فوتبال ما مسائل این باشگاه عادی شده است، اما بالاخره یکجا این موضوع باید تمام شود.

وی افزود: وقتی مربی و بازیکن قرارداد حرفه‌ای و درست ببندند مجبور می‌شوند تا زمان پایان قرارداد به اصول اخلاقی پایبند باشند، اما متأسفانه فوتبال ما کاملا آماتور است و به صورت دولتی و سیاسی اداره می‌شود. معلوم نیست این پول‌هایی که این همه در این ورزش هزینه می‌شود، به کجا می‌رود و جالب است با وجود همه این هزینه‌ها وقتی پای صحبت مربیان و بازیکنان می‌نشینیم، گله دارند.

رأفت در پاسخ به این سؤال که فکر نمی‌کند وزیر ورزش برای تعیین تکلیف مدیریت باشگاه پرسپولیس تعلل می‌کند، عنوان کرد: سرآمد فوتبال ما در این چند سال پرسپولیس بوده است، البته من منکر توانایی و قدرت رقبای پرسپولیس نمی‌شوم، اما سوالم از وزیر این است که اگر قرار است این باشگاه به همین صورت دولتی اداره شود، چرا تکلیف آن را روشن نمی‌کند و اگر هم می‌خواهد انتخاب کند، ما پیشکسوتان از او خواهش می‌کنیم یک فرد قوی را برای امور این باشگاه انتخاب کند.

این پیشکسوت سرخ‌پوشان در خصوص رفتارهای اخیر سرپرست باشگاه پرسپولیس که ترجیح می‌دهد در لایوهای اینستاگرامی در مورد امور پرسپولیس صحبت کند، گفت: حرف من این است که اگر ما به دنبال الگوبرداری فوتبال از کشورهای صاحب‌نام هستیم که تکلیف مشخص است، اما اگر می‌خواهیم از کشورهایی که فوتبال ندارند الگوبرداری کنیم، می‌شود حکایت کسانی که فوتبال را مثل تفریح می‌بینند و فکر می‌کنند فقط همان ۱۱ نفری که داخل زمین هستند باید تلاش کنند. متأسفانه در این چند سال با وجود نتیجه‌گیری این تیم از لحاظ مالی اتفاقات خوبی برای پرسپولیس نیفتاده است.

وی تصریح کرد: در زمان برانکو که این تیم جان دوباره‌ای گرفت ستاره‌هایی مثل طارمی، علیپور، بیرانوند و... برای این تیم بازی می‌کردند، سوالم این است که این افرادی که از پرسپولیس جدا شدند و صاحب میلیاردها پول شدند، به باشگاه پرسپولیس چه رسید؟ متأسفانه هیچ تفکر اقتصادی در این باشگاه نیست و من تعجب می‌کنم وزیر فعلی ورزش که خودش از ورزشکاران بنام و سختی‌کشیده است، چرا تعلل می‌کند؟ البته او هم قطعا به فکر است و می‌خواهد فکر اساسی کند، اما این زمان تصمیم‌گیری خیلی مهم است و من احتمال می‌دهم شاید فرد مناسبی را هنوز پیدا نکرده است.

رأفت در ادامه با بیان اینکه پیشنهادی برای وزارت ورزش دارد، تأکید کرد: من به عنوان یکی از پیشکسوتان این تیم که همیشه به آن تعصب داشته و اوضاع آن نگرانم می‌کند، این است که وزیر از فردی مثل افشین پیروانی که سال‌ها برای این تیم زحمت کشیده و هم تحصیلات خوب دارد، استفاده کند. البته شاید پیروانی دوست نداشته باشد من این صحبت‌ها را مطرح کنم، اما او جزو کسانی است که هم سواد مدیریتی دارد و هم استخوان‌ خردکرده پرسپولیس است. البته من معتقدم وزیر ورزش باید فرصت چند ساله به یک مدیر خوب بدهد نه برای چند ماه. همه ما و هواداران نگران وضعیت باشگاه هستیم.

وی افزود: چرا به باشگاه پرسپولیس کمک نمی‌شود تا بتواند با جذب بازیکن خارجی که مدنظر یحیی گل محمدی هستند اوضاع آن روبراه‌تر شود؟ من معتقدم که حتی سازمان لیگ فوتبال ما هم حرفه‌ای نیست. وقتی آنها حرفه‌ای نیستند از سایر باشگاه‌هایمان چه توقعی داریم؟ شما وضعیت نفت مسجدسلیمان یا نفت آبادان را ببینید! اصلا باشگاه‌های ما از خودشان چیزی ندارند. ما هم امیدوار هستیم هرچه زودتر تکلیف پرسپولیس مشخص شود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۳:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۸
    1 3
    جالبه در کل دوران مسعود وقتی استقلالیها اعتراض میکردن امثالهم میگفتین این حرفها(وزیر و وکیل و.....) همه بهانه است.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس