کد خبر 1292493
تاریخ انتشار: ۸ آبان ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۷
۳ بازیکن یوونتوس در فهرست اخراجی‌ها/ بانوی پیر به دنبال مهاجم فیورنتینا و یک هافبک جدید

ناکامی اخیر بانوی پیر در سری A مسئولان این باشگاه را به طور جدی به فکر قطع همکاری با سه بازیکنی انداخته است که در این فصل نمایش‌های ضعیفی داشته‌اند.

به گزارش مشرق، نشریه گاتزتا دلواسپورت ایتالیا مدعی شده است که باشگاه یوونتوس نام سه بازیکن خود، وستون مک‌کنی، آرون رمزی و دژان کولوسفسکی را در فهرست بازیکنان فروشی خود برای بازار ماه ژانویه قرار داده است و در نظر دارد که به جای آنها دو بازیکن جدید بخرد که شامل یک مهاجم و یک هافبک جدید می‌شود.

باخت ۲ بر یک اخیر یوونتوس در خانه‌اش برابر ساسولو این تیم را بعد از ۱۰ هفته از آغاز فصل جدید سری A به رده هفتم جدول فرستاد که این باعث نگرانی مسئولان باشگاه از تداوم روند نزولی بانوی پیر شده است.

طبق گزارش گاتزتا، آرون رمزی و وستون مک‌کنی در برنامه‌های آلگری جایی ندارند و در همین حال کولوسفسکی هم در فهرست بازیکنان فروشی قرار گرفته است تا بودجه باشگاه برای خرید بازیکنان موردنظرش افزایش پیدا کند.

دوشان ولاهوویچ مهاجم صرب فیورنتینا گزینه اول یوونتوس برای تقویت خط حمله است، اما تیم بنفش‌پوش فلورانس برای فروش این بازیکن حداقل ۶۰ میلیون یورو می‌خواهد.

بازیکن دیگری که یوونتوس می‌خواهد یک هافبک است و به همین منظور، این باشگاه سه گزینه، شامل اکسل ویتسل هافبک بلژیکی بوروسیا دورتموند، دنیس ذکریا بازیکن سوئیس تیم مونشن‌گلادباخ آلمان و اورلین شوامنی از موناکو را زیر نظر گرفته است.

ویتسل از مدت‌ها قبل مدنظر یوونتوسی‌ها بود و چندسال پیش هم تا آستانه عقدقرارداد با این تیم پیش رفت، اما در نهایت ترجیح داد برای کسب درآمد بیشتر به سوپرلیگ چین برود و از آنجا به بوروسیا دورتموند پیوست. ذکریا هم بازیکنی است که علاوه بر یووه، رمی‌ها نیز به دنبال جذب وی هستند. در همین حال خرید شوامنی هم که تا سال ۲۰۲۴ با موناکو قرارداد دارد، برای یوونتوس حداقل ۴۰ میلیون یورو هزینه خواهد داشت.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس