کد خبر 1293109
تاریخ انتشار: ۹ آبان ۱۴۰۰ - ۲۳:۳۰
حسین شریعتمداری نمایه

آیت‌الله صافی به خوبی می‌دانند که ساز مخالفت با جمهوری اسلامی ایران از جانب دشمنان تابلودار اسلام و انقلاب کوک شده و با کینه‌توزی و باج‌خواهی ادامه یافته است.

به گزارش مشرق، حسین شریعتمداری مدیر مسئول روز نامه کیهان در یادداشتی تحت عنوان «دفاع از مرجعیت به گروه خون شما نمی‌خورد !» نوشت:

۱- « عملیات فریب» همانگونه که از اسمش پیداست به عملیاتی گفته می‌شود که هدف اصلی آن با آنچه به ظاهر اعلام شده و یا نشان داده می‌شود، متفاوت است. عملیات فریب منحصر به جنگ سخت و آوردگاه نظامی نیست بلکه کاربرد آن در جنگ نرم بارها بیشتر و گسترده‌تر از جنگ سخت است. در این وجیزه اما، برای مثال به نمونه‌ای از عملیات فریب در عرصه نظامی اشاره داریم. فرض کنید که دشمن قصد حمله به یکی از نقاط حساس و استراتژیک جبهه خودی را دارد و برای فریب نیروهای خودی و دور کردن ذهن آنها از فلان نقطه حساس و استراتژیک به نقطه‌ای حمله می‌کند که هدف اصلی نیست! در این حالت، اگر نیروهای خودی از اهمیت فلان نقطه استراتژیک غافل باشند و از مقایسه بین نقطه مورد حمله دشمن و فلان نقطه حساس ارزیابی دقیقی نداشته باشند، این احتمال وجود دارد که حساسیت خود را از نقطه استراتژیک دور ساخته و عملیات فریب را واقعی تلقی کنند و همه توان خود را برای خنثی کردن آن به کار گیرند. حالا تصور کنید که دشمن دست به یک عملیات فریب زده و شما به مقابله برخاسته و در حال تعقیب دشمن هستید. همین جا صبر کنید و از بالا به صحنه نگاه کنید! تصور شما این است که حمله را دفع کرده و درحال تعقیب دشمن هستید! ولی این سکه روی دیگری نیز دارد و آن، اینکه دشمن شما را فریب داده و به دنبال خود کشانده و از هدف اصلی دور کرده است !.

۲- این روزها، سخنان حضرت آیت‌الله صافی‌گلپایگانی در دیدار آقای قالیباف با ایشان به موضوعی پُر تنش تبدیل شده است. آیت‌الله صافی در این دیدار فرموده بودند « توصیه حقیر این است که باید با تمام کشورهای دنیا با عزّت و اقتدار رابطه داشته باشیم. اینکه با بسیاری از کشورها قهر باشیم صحیح نیست و به ضرر مردم عزیزمان است. شما باید با عقلانیت و تعامل سازنده، حقوق ملت را احقاق کنید... امروز یکی از راه‌های اصلاح امور این است که با حفظ منافع کشور و با عزت، با جهان در ارتباط باشیم که خیلی از مشکلات برطرف خواهد شد».

درپی انتشار این خبر، یک جریان سیاسی بدنام که سابقه‌ای سیاه در مقابله با مرجعیت و برخی از مبانی اسلام و انقلاب دارد به گونه‌ای هماهنگ با رسانه‌های غربی و عبری و عربی، ضمن تقدیر از حضرت آیت‌الله صافی (که از جانب آنها باور کردنی نبوده و نیست) اعلام کردند که نظر ایشان برقراری ارتباط با آمریکا (و حتی اسرائیل) است! بدیهی است که این اتهام با مواضع و عملکرد ایشان فاصله‌ای پر ناشدنی دارد مخصوصاً آنکه حضرت آیت‌الله صافی در سخنانی که از ایشان نقل شده نیز بر حفظ منافع کشور، عقلانیت، عزت و تعامل سازنده تاکید داشته‌اند.

آیت‌الله صافی به خوبی می‌دانند که ساز مخالفت با جمهوری اسلامی ایران از جانب دشمنان تابلودار اسلام و انقلاب کوک شده و با کینه‌توزی و باج‌خواهی ادامه یافته است. دشمنان ایران اسلامی بارها به صراحت اعلام کرده‌اند که تنها در صورت تسلیم کامل و تمام عیار ایران اسلامی و تحویل کشور به آنان از دشمنی با ایران اسلامی دست برمی‌دارند. از این‌روی، به یقین می‌توان گفت حضرت آیت‌الله صافی که عمری را در خدمت به اسلام گذرانده‌اند هرگز نمی‌توانند با تسلیم کشور به دشمنان اسلام و مردم مسلمان این مرز و بوم موافق باشند و بی‌تردید نه فقط قهر، بلکه دشمنی و خصومت ایران با دشمنان یاد شده را ضروری می‌دانند.

۳- ایران در سیاست خارجی خود از رابطه با آمریکا که صدها نمونه از قتل و غارت و خونریزی و توطئه علیه ایران را در کارنامه خود دارد، پرهیز کرده و می‌کند و نابودی و محو رژیم جعلی، کودک‌کش و جنایتکار صهیونیستی از جغرافیای سیاسی جهان را، ضروری می‌داند. بدیهی است که حضرت آیت‌الله صافی با این دو فقره از سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران نیز کمترین مخالفتی ندارند. و اما از سوی دیگر، سیاست خارجی ایران نسبت به سایر کشورهای جهان تابع قوانین و روال تعریف شده بین‌المللی است و مانند هر کشور دیگری در برخی از موارد تحفظ‌های خاص خود را دارد. این بخش از سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران هم نمی‌تواند با دیدگاه حضرت آیت‌الله صافی‌گلپایگانی منافاتی داشته باشد. تا اینجای ماجرا هیچ نمونه‌ای را نمی‌توان یافت که با روال شرعی، قانونی و منطقی ناسازگار بوده و باعث نگرانی حضرت آیت‌الله صافی شده باشد. پس ماجرا چیست و از کجا شروع شد؟!

۴- شبکه عنکبوتی دشمن که متاسفانه رشته‌های درهم تنیده‌ای در داخل کشور دارد و کسانی که نتانیاهو از آنها با عنوان «بزرگترین سرمایه اسرائیل» یاد می‌کرد مدیریت داخلی این شبکه را برعهده ‌دارند بلافاصله بعد از اظهارات آیت‌الله صافی دست به کار شده و سخنان ایشان را اعتراض به قطع رابطه با آمریکا و بعضاً کنار گذاشتن مخالفت و مقابله با رژیم صهیونیستی قلمداد کردند! یعنی آرزوهای برزمین مانده خود و دنباله‌های داخلی خویش را به حضرت آیت‌الله صافی نسبت دادند! و از حق نباید گذشت و با عرض پوزش از محضر واجب‌الاحترام حضرت آیت‌الله صافی باید گفت، متاسفانه بیان نه چندان دقیق حضرت ایشان در سوءاستفاده طیف یاد شده بی‌تاثیر نبوده است. اگرچه ساحت حضرت آیت‌الله صافی و سوابق ایشان از این شائبه به دور بوده و هست.

۵- برای معرفی هویت واقعی جریان بدنام مورد اشاره که این روزها به سوءاستفاده از اظهارات حضرت آیت‌الله صافی روی آورده و به دروغ سنگ دفاع از مرجعیت را به سینه می‌زند، اشاره به چند نمونه از مواضع صریحاً اعلام شده آنها که فقط ‌اندکی از بسیارهاست ضروری به نظر می‌رسد و می‌تواند از چهره واقعی این جریان هرزه سیاسی پرده بردارد. بخوانید!

« قرآن هم قابل نقد عقلی و تجربی است (!)‌... اثبات حق حاکمیت به معنای حقوقی آن برای خدا اشکالات فراوان دارد (!) ... آدم و حتی معصومین، خود به خود، بدون نظارت مردم و به طور اصولی در معرض انحراف هستند (!) ... قلم فقها در طول تاریخ آغشته به خون آزاداندیشان بوده است ‏(!)... روحانیت، قشری‌گرا و انحصارطلب است. آنها عوام‌پرور و مقلدپرورند، نه عاقل‌پرور (!).... امام و شهید نواب‌صفوی خشونت‌گرا بودند (!).... آن دسته از جوانان که به مساجد می‌روند و یا کتب دینی می‌خوانند از نظر ساختار فکری ضعیف هستند (!) ... فرهنگ شهادت خشونت‌آفرین است (!)... روحانیت در طول تاریخ ایران سرسپرده مراکز قدرت بوده‌اند(!) ... تقلید از مراجع کار میمون است‌(!) ...»! و صدها نمونه دیگر از این دست!

نیم نگاهی به مواضع و نظرات علناً اعلام شده این جریان کاسه‌لیس غرب، به وضوح نشان می‌دهد که ادعای نگرانی آنها برای مرجعیت! دروغی شاخدار و در تضاد کامل با هویت این طیف آلوده و وطن‌فروش است و این ادعا قبل از آنکه تعجب‌آور باشد مضحک و خنده‌دار است!

۶- در دیگر سوی این ماجرا، شماری از فرزندان دلسوز و پاکباخته اسلام و انقلاب را می‌توان دید که پای از رکاب انقلاب بیرون نکشیده و در همه روزهای بد حادثه به دفاع از اسلام و انقلاب و مردم این مرز و بوم در صحنه حاضر بوده‌اند. این طیف که در سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران غیراز دو مورد یاد شده نمونه دیگری از عدم تعامل خارجی سراغ نداشته و نمی‌دیدند با این تلقی که سخنان یاد شده همان دو نمونه را شامل می‌شود، به نقد اظهارات ایشان روی آوردند و با توجه به غیر دقیق بودن بیانات حضرت آیت‌الله صافی، برای طیف یاد شده که دشمنی‌های پی‌درپی و جنایات بی‌امان آمریکا و متحدان غربی و عبری و عربی شیطان بزرگ را نه فقط دیده و شنیده بلکه با گوشت و پوست خود لمس کرده و داغ برادران و پدران شهید خود را در سینه داشتند، بیانات ایشان قابل هضم نبود و البته در مورد یا مواردی از نوشته خویش ‌اندازه نگاه نداشتند که دیروز طی یادداشتی خاضعانه از محضر جناب ایشان پوزش طلبیدند. اما در این میان اقدام دادستان محترم در شکایت از آنها تعجب‌آور و غیرقابل توجیه به نظر می‌رسد! به عنوان مثال، چندی قبل رکیک‌ترین ناسزاها به ساحت مقدس یکی از عالمان برجسته و به رحمت خدا رفته حوزه علمیه نثار شده بود ولی نه جامعه محترم روحانیت مبارز به دفاع از آن مرحوم اطلاعیه‌ای داد و نه نیازی به شکایت احساس شد و نه ... خوشبختانه چند دقیقه قبل از پایان یادداشت پیش‌روی، از بیت شریف حضرت آیت‌الله صافی خبر آمد که ایشان از هیچ فرد و نهاد و جریانی گله و شکایتی ندارند.

۷- اکنون نوبت به طرح این سؤال می‌رسد که جریان آلوده و هرزه مورد اشاره که نه فقط کمترین ارادتی به مرجعیت ندارد بلکه به شدت با این کانون دشمنی ورزیده و می‌ورزد، چرا و با کدام انگیزه، به صحنه آمده و سنگ دفاع از مرجعیت را به سینه زده و می‌زند؟! پاسخ این پرسش را باید در بند اول یادداشت پیش روی دنبال کرد. جریان سیاسی مورد اشاره و قدرت‌های بیرونی حامی آنها چه در سطح منطقه و چه در داخل کشور با شکست‌های سخت و شکننده‌ای روبه‌رو بوده‌اند تا آنجا که غرب آسیا به ویترین شکست‌های پی‌درپی آمریکا و اسرائیل تبدیل شده است. در داخل کشور، عمر جریان غربگرا به سر آمده و مدعیان اصلاحات با کارنامه‌ای سراسر فاجعه‌بار و مشکل‌آفرین ناچار به ترک کانون قدرت شده‌اند. قدرت‌های بیرونی و دنباله‌های داخلی آنها در چنین حال و هوایی برای فرار از پاسخگویی به حاشیه‌سازی نیاز داشته و دارند و این هدف نامبارک را در طرح فریب تعریف کرده و دنبال می‌کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 49
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 12
  • پری مجرد 44 ساله IR ۲۳:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۹
    50 8
    مراجع عظام تقلید 8 سال نامردی روحانی و تیشه به ریشه زدن انقلاب را توسط او دیدند و سکوت فرمودند
    • US ۰۱:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۰
      4 5
      ازدواج کن
    • IR ۰۸:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۰
      9 12
      یه دکتر هم بچسبانید به اسم شریعتمداری، خدا وکیلی خیلی وقته ایشون دکتره ! خبر ندارید!!! یحتمل خودشم نمی‌داند!
    • IR ۱۰:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۰
      20 4
      سردار قلم قبل از انقلاب دانشجوی پزشکی بوده تازه به دوران رسیده های از گرد راه رسیده فعلا باید در صف خبر دار بایستند
    • IR ۱۳:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۰
      4 2
      من فکر کنم حاج حسین چون نتونسته واحدهای "نیش تا بناگوش" زانو زدن" ،" کلید داری" و" امضای قرارداد نخونده" رو پاس کنه غربگداها لیسانس هم بهش نمیدن چه برسه به دکترا !!! خخخخخ
    • محمد مهدی اسلامی IR ۰۶:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۱
      0 0
      با سلام و احترام بر جنابعالی سر علیه ، عرض می کنم که حتماََ توجه دارید که ما باید از حضرات آیات عظام و مراجع عالیقدر تقلید ، دیانت و اخلاق و نحوه ی رسیدن به کمالات را بیاموزیم ، نه آن که خواسته باشیم به آن بزرگواران درس دیانت و اخلاق اسلامی بدهیم . پس کمی تأمل و باور کنیم که زیره بکرمان بردن نباید کار ما باشد . ان شاءالله موفق ، ومؤید باشید . با عرض ادب و احترام ، محمد مهدی اسلامی .
  • IR ۰۰:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۰
    28 11
    دفاع از مرجعیت به‌ گروه خون زخائر اسرائيل در ایران (اصلاحات)نمی آید کسانی میگفتند ‌ خدا وپیامبر هم میتوان نقد کرد واریاد گرفت حالا سنگ دفاع از مرجعيت میزنند ایت آلله صافی يک حرف کلی دررابطه با کشورها زده‌اند اين گروه بدنام برداشت رابطه‌ با آمريکا واسرائیل از سخنان ايشان برداشت کردن
    • محمد IR ۰۱:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۰
      13 1
      جریان غربگرا و رسانه هاشون دنبال یک جرقه می گردن تا روش بنزین بریزن. مخالف هم باید شرف داشته باشه و الا خائنه
    • محمد مهدی اسلامی IR ۱۸:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۰
      0 20
      با سلام و احترام بر جنابعالی نا شناس عزیزم ، می پرسم چرا قربان شما بشوم با برادران و خواهران دینی خود با مهربانی و صمیمانه گفت وگو نکنیم ؟ چرا بر طبل تفرقه و طرد یکدیگر بکوبیم و همان راهی را طی کنیم که دشمنان اسلام و شیطان صفتان می خواهند ؟! با بد گوئی بیکدیگر و مسخره کردن همدیگر جز این که با اسلام عزیز دشمنی کرده باشیم و عاقبت خود را خراب ، چه سودی می بریم؟!! حال مردم شود نکو آنگه __که رویم با همان ،در یک ره ___ وحدت و یکدلی کنیم پیشه __ زشتخوئی کَنَیم از ریشه __ دل ز هرعیب و نقص کننیم خالی __ عامل خیر شویم و خوشحالی __ از حضرتعالی خیلی پوزش می خواهم ، خدای نا کرده قصد جسارت نداشته و ندارم ، دوستانه و برادرانه بعنوان خدمتگزارتان چند کلمه ای را به خدمت با سعادتتان عرض کردم . التماس دعاء دارم ان شا ءالله موفق و مؤید و سر بلند باشید . با عرض ادب و احترام ، محمد مهدی اسلامی .
    • به محمد مهدی اسلامی SE ۲۲:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۰
      1 0
      رجوی هم برادر ایمانی شما است. با او وحدت کنید. اما وحدت مسلمان با مسلمان نمایی که خدایش آمریکا و پیامبرش تاجزاده است بی معنی است.
  • IR ۰۰:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۰
    19 4
    دم حاج حسین گرم، غربگداها هم اعم از روحانی و نظامی و دانشگاهی و غیره خجالت بکشن!!!!
  • IR ۰۰:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۰
    8 1
    دقیقا
  • IR ۰۰:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۰
    8 1
    مراجع بایدهرجاعمل غیردینی دیدندورودپیداکنن.وظیفه مرجعیت حفاظت ازدین خداست که متاسفانه خیلی کم تواین سالهادیده شده. مرجعی هرجاعمل خلاف دین می بینه سکوت نکنه.
  • علی IR ۰۰:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۰
    7 0
    هر آدم عاقلی می‌داند که فریاد افراد معلوم‌الحال، چه از نوع داخلی و یا وطن‌فروشان خارج‌نشین پشیزی ارزش نداره، اینقدر بهشون اهمیت ندید اونی که باید بدونه میدونه اونی هم که نمیخواد غیر از منافع جناح کوفتی خودش چیز دیگه‌ای بشنوه، هزاران از این سخن‌ها فایده نداره!!!!
  • IR ۰۰:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۰
    10 2
    غربگرا واصلاح طلب دلسوز احترام مراجع نیست که غربگرا فقط منافع و هماهنگی و نوکری غرب مهمه براش
    • IR ۱۲:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۰
      0 0
      ......................
  • IR ۰۱:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۰
    15 4
    ماشاالله ، حاج حسین آقای شریعتمداری سردار قلم ، خدا حفظت کند انشاالله
  • DE ۰۲:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۰
    10 2
    ........ در داخل کشور، عمر جریان غربگرا به سر آمده و مدعیان اصلاحات با کارنامه‌ای سراسر فاجعه‌بار و مشکل‌آفرین ناچار به ترک کانون قدرت شده‌اند. قدرت‌های بیرونی و دنباله‌های داخلی آنها در چنین حال و هوایی برای فرار از پاسخگویی به حاشیه‌سازی نیاز داشته و دارند و این هدف نامبارک را در طرح فریب تعریف کرده و دنبال می‌کنند....// مدعیان اصلاحات با کارنامه‌ای سراسر فاجعه‌بار و مشکل‌آفرین ناچار به ترک کانون قدرت شده‌اند.البته فقط چند تا وزیر و مدیر. هنوز صدها نفر از آنان در پست های حتی حساس مشغول تار زدن هستند که البته صدایش فردا که هوا روشن شد خواهد آمد. به خودتان رحم نمیکنیدو این جرثومه های فساد و رانت و شیتیل را بیرون نمیریزید به مردمی رحم کنید که با هزار امید به شما رای داده اند .تا چشم بر هم زنید بایستی آماده انتخابات 1404 بشوید بجنبید وقت تنگ است ...جانان من برخیز و بشنو بانگ چاووش / آنک امام ما علم بگرفته بر دوش....
    • DE ۱۵:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۰
      1 0
      ایشان به اندازه کافی کارشون رو خوب انجام میدهند
    • اکبر DE ۱۴:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۱
      0 0
      در بسیاری از سایت های داخل ایران دارند از شاخص فلاکت در استانهای ایران صحبت میکنند.
  • IR ۰۲:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۰
    6 0
    قبل از ظهور امام زمان عج الله تعالی فرجه الشریف همه آزمایش میشوند مخصوصا مرجعیت
    • رضا IR ۱۴:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۰
      1 0
      هرکه بامش بیش برفش بیشتر
  • IR ۰۳:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۰
    17 4
    درودبرحاج حسین شریعتمداری بابصیرت وعزیز ونقطه زن!!!
  • IR ۰۵:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۰
    7 1
    یکی دادستان رو بگیره!!!!!! جو گیر شده
  • IR ۰۵:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۰
    6 1
    بهتر نبود تفسیر و تبیین فرمایشات معظم له رو به خود ایشون واگذار می کردید؟!!دسترسی به رسانه ها هم دارند. خودشون منظورشون رو واضح بیان می فرمودند. چرا برخی تفسیر میکنند که یعنی این یا یعنی اون؟
  • ناشناس IR ۰۵:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۰
    4 3
    اصلا نباید قالیباف این جملات را توییت میکرد کمی تعقل هم بدنیست
  • ایرانی الاصل IR ۰۶:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۰
    11 0
    آمریکا و کشورهای اروپایی فقط به فکر خودشانند نه ما
  • IR ۰۷:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۰
    7 22
    به گروه خون تو يكي كه اصلا نمي خوره! يادمون نرفته حصر و توهين ها به مراجع تقليدي مثل آقايان منتظري و صانعي.
    • IR ۰۹:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۰
      11 2
      به مرگ خودت اگه تویی که ازین حرفها میزنی یبار از کنار سجاده رد شده باشی! ببینم تو همونی که با یه دلاری قر میداد نیستی؟؟!!
  • IR ۰۷:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۰
    1 4
    نه پ دفاع از مرجعیت به گروه خون شما میخورد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!
  • IR ۰۸:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۰
    2 9
    حالا تو چرا ناراحتی که از مراجع دفاع میکنند؟
  • IR ۰۸:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۰
    3 0
    موافقم
  • محسن ۰۸:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۰
    1 5
    برداشتی که از سخنان این مرجع تقلید شده است شاید چندان هم بیراه و بی ربط نباشد، زیرا همین حالا هم جمهوری اسلامی ایران با همۀ کشورها بجز امریکا و اسراییل رابطه دارد، یا بهتر بگوییم: هیچ کشوری بجز این دو مورد نیست که در جمهوری اسلامی اصراری بر رابطه نداشتن با آن وجود داشته باشد. پس وقتی ایشان به رییس مجلس توصیه می کند که با تمام کشورهای دنیا رابطه داشته باشیم، خودبخود چنین برداشتی می شود که منظور ایشان همان دو کشور یا دو رژیمی است که خط قرمزِ جمهوری اسلامی هستند. بنده البته نمی گویم این برداشت درست است و حتماً منظور ایشان همین بوده است، اما به هر حال چنین تلقّی و برداشتی از آن سخنان بر می آید.
  • ابن الرضا IR ۰۹:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۰
    9 0
    آیه الله صافی گلپایگانی مدافع نظام ومرجعیت ورهبری بوده واز جوانی تا کنون برای نظام وانقلاب فداکاری کرده ودرصحنه هستند ومورد علاقه رهبری وحوزه اند امام این کسانی که می خواهند از این ماجرا ماهی بگیرند نه اعتقادی به امام خمینی دارند ونه نظام اسلامی وهدفشان ایجاد اختلاف درحوزه است این کسانی که ادعای دفاع از مرجعیت دارند خودشان به امام علی وامام حسین توهین کردند مگر حدیث غدیربه وسیله همین آقایان زیرسئوال برده نشد تا ملک عبدالله وهاب را از خود راضی کنند مگر امام حسین را طالب مذاکره با یزید نخواندند تا ترامپ را راضی کنند حاضرند برای رسیدن به اهداف خود از مقدسات مایه بگذارند واسلام را خدشه دار کنند حوزه بیدار است وگول این ها را نمی خورد.
  • IR ۰۹:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۰
    11 1
    شما به اسلام رحم نمیکنید ودین را وارونه.توجیه.گر اعمال خلاف خود میکنید از خاتمی که بویی از اسلام نداشت و نوکر غرب بود وروحانی که اتش بس امام را برای سازش با شیطان .علی را دمکرات برای انکه اعتراض نشود وتسلیم او شوند.وامام حسین رامامور مذاکره با عمر سعد .وخود را بی مسعولیت در مورد بهشت وجهنم وتربیت میدانست حالا خدمتکاران شیطان عجیب نیست که دغدغه روحانیت اسلام را دارند
  • ناشناس IR ۰۹:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۰
    2 11
    عزیز برادر . اینهمه آسمون ریسمون به هم نباف . یک مرجع تقلید دغدغه مردم را گفته . حالا چون همه چیز باب میل تو است . کل کاینات باید ساکت شوند ؟؟
    • IR ۱۰:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۰
      3 6
      مرجع تقلید باید دغدغه اسلام را بفرماید و مردم خودشان را با آن وفق دهند . داداش الان دغدغه من مردم زندگی لاکچری و ازدواج های متعدد سران غربگرای ایران است کدام مرجع فرمود اقایان مثل مردم ساده زندگی کنید ؟؟؟؟؟
  • IR ۰۹:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۰
    8 1
    اگه ماست سیاه شد اصلاح طلب جماعت هم حامی مرجعیت میشه
  • IR ۰۹:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۰
    7 1
    من فک میکنم در اینگونه موارد باید برخی اطرافیان و بیت مراجع رو دید چه کسانی هستند. مبادا اطلاعات غلط به مراجع بدهند
    • IR ۱۳:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۰
      0 1
      حقوق دان
  • IR ۱۰:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۰
    12 4
    درود بر حاج حسین
  • IR ۱۲:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۰
    2 2
    احسنت به شریعتمداری . طبق معمول زدی تو خال . اضافه کنم که مرجعیت هم باید بیشتر به هوش باشد تا مورد سوء استفاده معلوم الحال ها قرار نگیرد
  • IR ۱۷:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۰
    1 2
    زنده باشی و خارچشم غربگدایان
  • کارشناس IR ۲۰:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۰
    0 0
    از سواد شما هم خارجه
  • ايراني IR ۲۱:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۰
    0 0
    بعضیها امثال او براي اسلام خطرناكترند
  • ايراني IR ۲۱:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۰
    0 0
    بعضیها امثال او براي اسلام خطرناكترند
  • محمد مهدی اسلامی IR ۰۰:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۱
    0 0
    با سلام و احترام بر جنابعالی نا شناس جان عزیزم (22:35)، قربان شما بشوم ، از کجای عرایض این بنده ی حقیر ، چنین نتیجه گرفته می شود که رجوی و بنی صدر و امثال آنان را باید برادران دینی و ایمانی خود بدانیم ؟ ! برادر خوب وعزیزم این که مقام معظم رهبری می فرمایند در جذب حد اکثری و دفع حد اقلی بکوشیم مگر نه این است که با داشتن آگاهی درست از اسلام و با محبت و مهربانی ، فریب خوردگان را بسمت و سوی درست هدایت بفرمائید ؟ مگر نه این است که پیامبر ما پیامبر رحمت برای هر دو عالم است ؟ حتماََ شنیده اید و میدانید ، نقل کرده اند که یک یهودى بود همه روزه بالاى بام مى‏ رفت و خاک‏روبه بر سر حضرت مى‏ ریخت چند روزى شد که دیگر این عمل را نمیکرد حضرت پرسش فرمود گفتند ، مریض شده حضرت به عیادت او تشریف برد سه مرتبه صورت برگردانید باز حضرت مقابل صورتش نشست این خلق را که مشاهده کرد به شرف اسلام مشرف شد، خاکروبه مى ‏ریختند چند قدمى دور میشد و خود را تکان مى‏ داد و روى خود نمى‏ آوردند .اطیب البیان فی تفسیر القرآن ، جلد ۹ صفحه ی ۴۶۳ .پیامبر اسلام حاکم جامعه اسلامی بود و به راحتی می توانست یهودی را به سزای عمل خود برساند و نیازی به تغییر مسیر حرکت و … هم نداشت ، اما ایشان چنین نکردند تا با رفتار کریمانه و بزرگوارانه خود ، یهودی را جذب اسلام کند که نهایتا موفق به این امر هم شدند . ایشان به دستور خداوند عمل کردند که فرمود « هرگز نیکى و بدى یکسان نیست، بدى را با نیکى دفع کن ناگاه (خواهى دید) همان کس که میان تو و او دشمنى است گویى دوستى گرم و صمیمى است ، اما جز کسانى که داراى صبر و استقامتند به این مقام نمى‏ رسند و جز کسانى که بهره عظیمى (از ایمان و تقوا) دارند به آن نائل نمى‏ گردند. » ، پس برادر خوبم ان شا ءالله بکوشیم به اسلام از مجرای درستش عمل کنیم وهر چه را که با ذوق و سلیقه ی شخصی ما ناسازگار ولی حق بود ردنکنیم . ان شا ءالله موفق ؤ مؤید و سربلند باشید .با عرض ادب و ارادت .محمد مهدی اسلامی .
  • محمد مهدی اسلامی IR ۰۶:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۱
    0 0
    با سلام و احترام بر برادران و خواهران عزیز م که به اسلام و انقلاب اسلامی شکوهمند مان علاقه دارند و میدانند که هدف از انقلاب اسلامی ما ، اجراء قوانین اسلام بوده است و پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله و سلّم نیز فرموده است انما بعثت لاتمم مکارم الاخلاق =این است و جز این نیست که من مبعوث شده ام که مکارم اخلاق را به اتمام برسانم ، خواهش می کنم عزیزانی که خود تحصیل کرده ی علوم اسلامی نیستند ، یکبار ، به گفتار حضرت حجت الاسلام والمسلمین جناب آقای سرلک را استماع بفرمایند که تحت عنوان «عدالتخواهی از زبان سرلک: محکوم کردن بدون محاکمه اشکال بزرگ ورود مصداقی به فساد/ فرصت توضیح به افراد بدهیم.» بیان فرموده اند . آنگاه اگر خواستند تا می توانند به این بنده ی حقیر نا سزا بگویند ، البته اگر برای هدایت شدنم دعاءبفرمایند خیلی بهتر از نا سزا گوئی است . با عرض ادب و احترام . محمد مهدی اسلامی .
  • محمد مهدی اسلامی IR ۱۰:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۱
    0 0
    با سلام و احترام بر ناشناس عزیزی که نوشته اند : جانان من برخیز و بشنو بانگ چاووش __ آنک امام ما علم بگرفته بر دوش.... ،از محضر مبارکشان اجازه میخواهم که این شعر زیبا را قدری ادامه دهم . جانان من برخیز و بشنو بانگ چاووش __ آنک امام ما علم بگرفته بر دوش.... در استقبال از وی حتماََ آغوش __بکن باز و بفرمانش بده گوش __لباس عقل و عزّت نیز می پوش __ ز لب لعل او نیز شربتی نوش . ان شاءالله موفق ، مؤید و سربلند باشید . با عرض ادب و احترام . محمد مهدی اسلامی .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس