کد خبر 1293160
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۴۰۰ - ۰۸:۰۹
اعلام حمایت اسطوره‌های فوتبال هلند از کومان

سه بازیکن سابق تیم ملی فوتبال هلند به حمایت از رونالد کومان پرداختند و اخراج او را از بارسلونا لکه‌ای ننگ برای این باشگاه توصیف کردند.

به گزارش مشرق و به نقل از اسپورت، بارسلونا سرانجام تصمیم گرفت که رونالد کومان را بعد از شکست برابر رایو وایکانو از کار برکنار کند.

فان باستن در واکنش به اخراج کومان گفت: تصمیم اخراج کومان غیر منطقی بود. بارسلونا بازیکنان کلیدی خود را از دست داده بود و تیم برای شکل گیری دوباره به زمان نیاز داشت. فکر نمی‌کنم که هیچ مربی دیگری بتواند بهتر از او نتیجه بگیرد. دیدار اخیر بارسلونا برابر آلاوس با مربی جدید نشان داد که تیم هیچ تغییری نکرده است. مطمئن باشید در بارسلونا معجزه روی نخواهد داد. به نظرم فرصت ندادن به کومان یک لکه ننگ برای بارسلونا بود.

و اما فرانک دی بوئر گفت: ما هلندی‌ها با کومان همدردی می‌کنیم و اخراج او را تصمیمی عجیب می‌دانیم. کومان مربی بزرگی است و چنین چیزی را در دوران حضورش در تیم ملی نشان داد. به نظر من فیلم مستندی که درباره کومان ساخته شد و صحبت‌های او درباره بارسلونا باعث شد تا او از کار برکنار شود.

و اما جیوانی فان برونکهورست، دیگر بازیکن سابق فوتبال هلند گفت: اخراج کومان ناراحت کننده بود. اینکه او ماموریت خود را کامل نکرد تاسف آور بود.

او درباره احتمال حضور ژاوی در آبی اناری‌ها گفت: ژاوی فاکتورهای لازم برای هدایت بارسلونا را دارد. او یکی از اسطوره‌های باشگاه است.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس