کد خبر 1294323
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۱
بورس نمایه

در پایان کار امروز بازار سهام شاخص کل با رشد ۲۲هزار و ۳۵۳واحدی همراه شد.

به گزارش سرویس بورس مشرق، در پایان کار امروز بازار سهام شاخص کل با رشد ۲۲هزار و ۳۵۳واحدی (۱.۶ درصد) در ارتفاع یک میلیون و ۳۹۸هزار واحدی قرار گرفت. شاخص‌ هم وزن نیز ۲.۱درصد رشد کرد.

ارزش معاملات خرد بورس و فرابورس به بیش از سه هزار و ۹۵۵میلیارد تومان رسید.

۱۰۰میلیارد تومان تغییر خالص مالکیت افراد حقوقی به حقیقی و رشد بیش از سه درصد ۳۹۶نماد و افت بیش از سه درصد ۴۴نماد را شاهد بودیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • محمد IR ۱۵:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۲
    0 1
    لطفا شرایط رو مدیریت کنید تا هیجانی نشه و دوباره خسارت ببار نیاره
  • IR ۱۸:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۲
    1 1
    ریزش دستوری ... مثبت دستوری و کوتاه مدت ... اینها جبران زیان سهامداران نخواهند بود ... بورس نیاز به ثبات داره ... بورس نیاز داره بدون دخالت دولت راه خودشو ببره .. وگرنه سهامدار خرد بیشتر ضرر خواهد کرد
  • حسین حسین زاده فومنی DE ۰۰:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۳
    0 0
    نمی دانم چه کاسه ای زیر نیم کاسه است که هنگام منفی شدن شاخص بورس این نماد ناتوان غفارس لعنتی منفی پنج می شود ودر عرض یکماه ونیم فقط به طور مستمر منفی پنج شد و وقتی هم که شاخص بورس بسیار بالا قرار می گیرد باز نماد نفرین شده غفارس بی رمق و مریض احوال است . در همین سه روز گذشته نماد های بورس رشد خیلی خوبی داشتند اما این غفارس افیونی و ملعونی هیچ رشد نداشت که واقعا جای تردید فراوان اسو موجب نگرانی سهام داران گردیده است . چه دست مرموزانه و رانتی در کار است الله اعلم . اما ای کاش اهل وجدانی بود و یا ریاست محترم بورس با مدیدیریت جدیدش این موضوع را پیگیری و اطلاع رسانی می کرد خیلی خیلی خوب می شد . چرا که خیلی از مردم از بی تدبیری و نالیاقتی دست اندرکاران نماد غفارس ضرر مالی زیاد و آسیب های روانی فراوانی را متحمل شده اند . امید است که پیگیری مصرانه و عاجل به عمل آید.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس