کد خبر 1294525
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۶

به گزارش مشرق، کانال تلگرامی اندیشکده راهبردی تبیین نوشت: یونی بن مناخیم، کارشناس اسرائیلی در امور عربی و خاورمیانه در گفتگو با یک رسانه رژیم‌صهیونیستی درباره توان پهپادی ایران صحبت‌های مهمی داشته که در ادامه بخش‌های اصلی آن می‌آید: 

 پهپادهای ایرانی به سلاح بسیار خطرناکی در خاورمیانه تبدیل شده‌اند. سلاح پهپادی که به دست ایرانی‌ها ساخته شده، عملکرد چشم‌گیری در جنگ جنبش انصارالله علیه عربستان نشان داده است. 

 پهپادهای ایرانی خاورمیانه، اسرائیل و آمریکا را در بلندمدت اشغال خواهند کرد و منبع نگرانی بی پایان برای آمریکا و اسرائیل شده‌اند که با حمله به تأسیسات نفتی آرامکو در دوره ترامپ آشکار شد. ایرانی‌ها این سلاح‌ها را در اختیار گروه‌های متحد خود در عراق، سوریه، حزب‌الله لبنان، حماس و جهاد اسلامی قرار داده‌اند.

بر اساس اظهار منابع بلندپایه امنیتی، اسرائیل از دولت بایدن خواسته که پس از حمله به کشتی مرسر استریت، علیه فرماندهان تشکیلات پهپادی ایران اقدام کند. تا آنجا که به اسرائیل مربوط می‌شود، حاجی زاده هدف مشروعی برای هدف قرار دادن در زمان مناسب است.

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • IR ۲۳:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۲
    6 0
    مواظب باشید
  • IR ۲۳:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۲
    14 0
    ترسشان از اینه که متوجه ورود و جهت آن نمیشوند . همچنانکه هنوز بعد از دو سال گذشت قصه آرامکو . متوجه نشدند . آنروزها حتی با عدم دقت در پاسخگوئی . بنوعی ضعف خود را بروز میدادند با وجود انواع امکانات اطلاعاتی و امنیتی موجود در منطقه و فضا . داستانهای مختلفی مانند شلیک از. منتهی الیه ایران در خوزستان . و حتی عراق از مسیر دریا و یا کویت صورت گرفته . و همین ندانستن اینکه از کجا خوردند . مبهوت کرده . خاصه اسرائیلی ها . که نظر میدادند امکان اینگونه عملیات علیه آنان هم هست و متوجه نخواهیم شد . که آمد و از کدام سمت
  • IR ۰۰:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۳
    2 0
    آمریکا تروریست+صهیونیست بی‌شرف دزدان پست فطرت
  • شسم IR ۰۰:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۳
    3 0
    گفته باشم اگه قراره اين دفعه هم به يكى ديگه از فرمانده هامون شليك بكنند معناش اينه كه مسؤلين فعلى حقيقتاً لياقت و صلاحيت مملكت دارى را ندارند ، معنى نداره مشتى حرومزاده از اونطرف دنيا بيان وارد مملكت بشن و مثل آب خوردن آدم بكشند و ما هم مثل ببو گلابى تماشاچى باشيم خيلى دردناكه ، از الآن آقايون لايه هاى محافظتى امثال حاجى زاده رو افزايش بدن و اجازه ندن هرجائى رفت و آمد كنه
  • IR ۰۰:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۳
    7 0
    پهپاد های ابابیل بلای جان یانکی‌ها وصهیونیستا
  • سرباز IR ۰۲:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۳
    2 0
    اتفاقی برای سردار ما بیفتد زمین را از لوث وجود نحستان پاک خواهیم کرد
  • علی IR ۱۰:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۳
    3 0
    تا جواب درخوری به ترور حاج قاسم داده نشود اینها همچنان وقیحتر و جری تر برای اقدامات بعدیشان خواهند بود.
  • IR ۰۴:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۴
    0 0
    درود به سردار حاجی زاده و رفیقاش.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس