کد خبر 1295102
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۸

به گزارش مشرق، کانال تلگرامی ایرانیک تی وی نوشت: ‏بر اساس مطالعه ای در المان، از هر 10 سیاستمدار زن، ۴ نفر انها اظهار داشتند که در زندگی سیاسی خود مورد آزار جنسی قرار گرفته اند.

این میزان تجاوز در میان سیاستمداران زن جوان بیشتر بوده است.

وضعیت تعرض جنسی به زنان سیاست‌مدار در آلمان

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 9
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 11
  • IR ۱۱:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۵
    5 6
    وقتی با دستکاری در طبیعت خدا زن و مرد نامحرم را بی دلیل و ساعتها کنار هم قرار داده می شود برای کار معلوم است. شما هم در ایران با تقلید از آنها.....
  • IR ۱۳:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۵
    4 1
    آزار یا دلبخواهی؟
  • DE ۱۷:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۵
    11 10
    دراروپا اگر مرد ی بدون رضایت یک زن دست اورا بگیرد یا دستش را پشت او بگذارد و یا به مویش دست بکشد و خلاصه عضوی ازبدن او را ولو کوتاه لمس بکند به این میگویند تعرض جنسی و جای شکایت دارد .. بنابراین منظور تجاوز جنسی نیست .. اما خدابده برکت به استفاده جنسی اززنان نیازمند ایرانی در نهادهای کمک رسان به زنان از پیشنهاد صیغه گرفته تا تجاوز و اجبارزن به تسلیم درمقابل رفتارهای بی شرمانه بدلیل نیاز مالی و استیصال زن .. دراروپا هیچ مردی و هیچ نهادی جرئت چنین سواستفاده هائی از یک زن نیازمند را ندارد ..
    • GB ۰۸:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۲
      5 0
      اقلا یکبار به حرفهای اعضای جنبش #me_too خوب گوش بده. از جهنم برای خودتان بهشت می تراشید که چه؟ وضع همان زنهای صیفه ای در ایران هزار بار بهتر از زنان اروپا است چون حداقل به اختیار خودشان صیغه می شوند.
    • طبیعت دوست IR ۱۴:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۱
      2 0
      من قبول نمیکنم هیچ زن پاک دستی برای نیاز مالی، زور و اینجور موارد زیر بار چنین ننگی بره شخصأ از هر مورد نمونه هایی رو میشناسم. قطعا یا زمینه داشته یا بی اعتقاد بوده یا در اعتقادات مشکل داشته.
    • پرویز از کلن DE ۲۰:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۲
      4 1
      نمیخواد ماله کشی بکنی توی همین آلمان ما و استان نورد راین وستفالن مگه نبود یارو و دهها نفر مرد بالغ توی کمپ کاروان ماشینی به هفتصد بچه تجاوز کردن و صدها ساعت فیلم و عکس تهیه کرده بود و حتی سازمان جوانان هم اطلاع داشت و جالبه که تمام عکسها و فیلم‌ها توی اداره ی پلیس گم شدن و مدرک جرم را خود پلیس از بین برد چون خودشون هماحتمالا توی این خوشگذرونی سهم داشتن. کمپ لوچه را حتما شنیدی یا فکر کردی مرگ خوبه ولی واسه همسایه. امثال تو چندش آورن که با ریا و فریب از غرب مدینه ی فاظله ساختن و دیگر کشورها را بد نشون بدن. آمار تجاوز و قتل و کودک آذاری هم که اینجا بیداد میکنه ولی صداش در نمی‌آد. برو کشکتو بساب بهتره تا نظر بدی اونهم دروغ و سیاه‌نمایی.
  • افق ابی IR ۱۸:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۱
    1 0
    وقتی سیم فاز و نوللخت و بدون عایق به هم برسند جرقه می زنند یعنی تخلیه الکتریکی صورت می گیرد ولی اگه روکش داشته باشند سالها کنار هم باشند هیچ خطری بوجود نمی آید . همان که برق را کشف کرد این راه استفاده را نیز ارائه داد . وقتی مخترع انسان با تمام احترام وارزش و کرامتی که برای انسان قابل شد مسئله حجاب رو پیشنهاد داد وعقل هم پذیرفت پس تاوان کم عقلی هم چیز سنگین است حالا هی توجیه کودکانه بیاوریم
    • DE ۲۲:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۲
      3 2
      اگه آدما فیوز داشتن جرقه نمیزدن خداوند یک فیوز به نام وجدان، وفاداری، انسانیت در وجود هر انسانی کار گذاشتند که موقع هوس، شهوت و خلاف عمل میکنه و اگر این اتفاق نیافته اون انسان باید تعمیر، تربیت و بازسازی بشه یا سیم کشی اش کامل تعویض بشه چون این انسان بیمار هست. منظورم میل جنسی نیست منظورم کار خلاف هست.
    • GB ۲۲:۱۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۹
      1 0
      در خانه را شبها باز بگذارید. خود مردم باید وجدان داشته باشند دزدی نکنند!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس