کد خبر 1295397
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۶
نکونام باز هم گزینه اول تراکتوری‌ها برای سرمربیگری/ استعفای صوری کریمی برای جدایی بی‌دردسر!

پس از جدایی فیروز کریمی از تیم تراکتور، جواد نکونام به گزینه اول مدیران این باشگاه برای حضور روی نیمکت سرخپوشان تبدیل شده است.

به گزارش مشرق،‌ تنها چند ساعت پس از شکست خانگی روز گذشته (جمعه) تراکتور مقابل پیکان، فیروز کریمی از سمت خود در تراکتور کناره‌گیری کرد تا مانند مربیان چند سال گذشته تبریزی‌ها، حضور فیروز کریمی روی نیمکت تراکتور هم کوتاه مدت باشد.

در این زمینه شنیده می‌شود مدیران باشگاه تراکتور پس از سه شکست در چهار بازی، دیگر تمایلی به ادامه همکاری با کریمی نداشتند و به نوعی جدایی این مربی بیشتر با تصمیم باشگاه تبریزی بوده است تا استعفای کریمی و در نهایت جمع بندی روی این صورت گرفته که کریمی خودش استعفایش را اعلام کند هر چند به صورت ظاهری و صوری.

بیشتر بخوانید:

شوک به تراکتور؛ فیروز کریمی استعفا کرد

از دقایق ابتدایی انتشار خبر جدایی فیروز کریمی از تراکتور، گمانه‌زنی‌های فراوانی درباره گزینه جانشینی او در تبریز مطرح شده است و پیگیری‌ها نشان می‌دهد، تا این لحظه تنها گزینه مدیران باشگاه تراکتور برای سرمربیگری این تیم،‌ جواد نکونام است. نکونام در سال‌های گذشته نیز چندین‌بار در آستانه هدایت سرخپوشان تبریزی قرار گرفته بود اما هر بار این اتفاق به دلایلی منتفی شده بود و باید دید این‌بار چه سرنوشتی در انتظار دو طرف خواهد بود.

نکونام تنها گزینه داخلی هدایت تراکتوری‌ها است و در صورت عدم توافق با این مربی، مدیران تبریزی سراغ گزینه خارجی خواهند رفت.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس