کد خبر 1295539
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۵
واکنش افشاریان به انتقاد استقلالی ها: قرار نیست داور را ترور شخصیت یا جراحی کنند/بابت اظهاراتشان باید پاسخگو باشند

رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال نسبت به اظهارات سرپرست تیم فوتبال استقلال واکنش نشان داد.

به گزارش مشرق، خداداد افشاریان در خصوص عملکرد مرتضی منصوریان در دیدار استقلال و فجر شهید سپاسی شیراز اظهار داشت: ما امسال یک برنامه‌ریزی دقیق انجام داده‌ایم و اگر دقت کرده باشید کلاس‌های داوری را برگزار کردیم و 40 الی 50 داور را با آمادگی روانه مسابقات کردیم.

وی افزود: طبیعتاً داوران باید با آمادگی کامل روانه مسابقات شوند و حق را به حق‌دار بدهند اما در مورد دیدار استقلال و فجر سپاسی هنوز گزارش ناظر داوری را دریافت نکرده‌ام و به محض اینکه این گزارش به دستم برسد آن را بررسی خواهم کرد.

رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال خاطرنشان کرد:‌منصوریان داور بین‌المللی و خوب کشورمان است که AFC روی آن نظر دارد ولی اینکه مربیان،‌بازیکنان و حتی سرپرست یک تیم داور را ممیزی و جراحی کند و خودشان رأی بدهند اصلا برای ما مورد پذیرش نیست.

افشاریان تأکید کرد: قطعاً هر فردی مصاحبه کند مسؤولیت اظهارات با خودش است و بار حقوقی اظهارات آنها بر عهده خودشان خواهد بود. اگر فردی مصاحبه‌ای انجام می‌دهد باید جوابگو باشد ضمن آنکه تأکید می‌کنم منصوریان جزو داوران خوب کشور ما است و قرار نیست حتی اگر یک اشتباهی هم رخ بدهد داور را ترور شخصیت کند. هر فردی مصاحبه‌ای انجام بدهد باید بابتش پاسخگو باشد ضمن آنکه در این بین کمیته انضباطی برخوردهای لازم را انجام خواهد داد.

وی با تأکید بر اینکه هر کسی سوت یا پرچم به دست داشته باشد مورد حمایت داوران خواهد بود گفت:‌ گزارش بازی استقلال و فجر سپاسی 48 ساعت بعد از مسابقه به دست ما می‌رسد و مطمئنا بعد از بازبینی در مورد آن اظهار نظر خواهیم کرد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • Bijan7 IR ۱۹:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۵
    1 0
    این خودش جز پروژه است ! یادم نمیره استقلال دو گل به همین فجر زده بود دوتا رو هند اعلام کرد بعدش هم اومد الکی جون بچش رو خورد که ندیده .
  • IR ۲۳:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۵
    0 0
    ببینم امثال یقشونو میگیرین یا هرچی می‌خوان حتی تو برنامه زنده در رد نظر کارشناس داوری!!! میگن و نظر خودشونو درست میدونن!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس