کرک داگلاس ناتالی وود

در این کتاب ذکر شده است: «و… او به من صدمه زد لانا.» مثل یک تجربه فرا-جسمانی بود. وحشت کرده بودم، گیج شده بودم.» در این کتاب آمده است که مادر آن‌ها به ناتالی گفته است: «با آن کنار بیا.»

به گزارش مشرق، «لانا وود» در کتاب خاطراتش تحت عنوان «خواهر کوچک‌تر» (Little Sister) که سه‌شنبه این هفته منتشر شد ادعا کرده است که «کرک داگلاس» به «ناتالی وود» در سنین نوجوانی تجاوز جنسی کرده است.«اسوشیتد پرس» گزارش داده است که «لانا وود» در این کتاب ادعا می‌کند که این تجاوز در سال ۱۹۵۵ اتفاق افتاده پس از آنکه مادرشان «ماریو زاخارنکو» ناتالی را به هتل شاتو مارمونت لس‌آنجلس برده تا با داگلاس آشنا کند. «کرک داگلاس» فوریه سال ۲۰۲۰ در سن ۱۰۳ سالگی درگذشت.

 «مایکل داگلاس» فرزند کرک به این ادعا واکنشی نشان نداده اما نمایندگان او با انتشار بیانیه‌ای به «اسوشیتد پرس» می‌گویند:‌ «خداوند هر دوی آن‌ها را بیامرزد.»

«اسوشیتد پرس» می‌نویسد در بخشی از کتاب نقل قولی از ناتالی خطاب به لانا ذکر شده است: «و… او به من صدمه زد لانا.» مثل یک تجربه فرا-جسمانی بود. وحشت کرده بودم، گیج شده بودم.» در این کتاب آمده است که مادر آن‌ها به ناتالی گفته است: «با آن کنار بیا.»

شایعه این تجاوز از چندین سال قبل شنیده می‌شد تا جایی که وقتی «کرک داگلاس» در سال ۲۰۲۰ از دنیا رفت نام «ناتالی وود» در توییتر ترند شد. در کتاب بیوگرافی «سوزان فینستاد» در مورد وود (Natalie Wood: The Complete Biography) که مارس سال ۲۰۲۰ عرضه شد، این نویسنده نیز بی‌آنکه نامی از متجاوز ببرد از این تجاوز جنسی گفته بود. فینستاد این متجاوز را یکی از «الگوهای کودکی، یک ستاره سینمای متأهل که بیش از بیست سال بزرگ‌تر از وود بود» نامیده است.

فینستاد در این کتاب جزئیات تجاوز را هم شرح می‌دهد و می‌گوید تا حدی خشونت‌آمیز بوده که باعث خون‌ریزی شده و در پایان آن ستاره سینما وود را تهدید کرده است: «اگر به کسی بگویی، آخرین کاری است که خواهی کرد.»در سال ۲۰۲۰ مستند «ناتالی وود: آنچه پنهان ماند» (Natalie Wood: What Remains Behind) به تهیه‌کنندگی «ناتاشا گرگسون واگنر»، بزرگ‌ترین دختر «ناتالی وود»، از «لانا وود» انتقاد می‌کند.«لانا وود» در کتاب «خواهر کوچک‌تر» می‌نویسد به ناتالی قول داده این تجاوز را فاش نکند، اما معتقد است که این روزها دنیا تغییر کرده: «در حالی که هنوز هیچ‌کس نیز که از ما محافظت کند، تردیدی ندارم که او من را برای شکستن عهد خواهد بخشید.»

منبع: سایت ۳۰ نما

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۱:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۶
    12 0
    در سینما و تئاتر و موسیقی ایران وضع خیلی فرق نمی کند . دخترها برای انکه نقش بگیرند و مشهور شوند کر و کور ولال میشوند و به هرکاری تن میدهند
  • مسیحا IR ۱۱:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۶
    10 3
    خدا خیرت بده بیا برو پشت فیلم و سریالهای سینمایی و تلویزیونی خودمون رو ببین چه خبره دیگه علنا خود بازیگرا صداشون درومده نمیخواد راه دور بری تا هالیوود ....
  • IR ۱۹:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۶
    3 0
    بازیگر مجردی به نام خانم ص.ک میگفت ساعت حوالی یک نیمه شب بود که زنگ در خانه اش به صدا در امد به ایفون که مراجعه میکند میبیند جناب کارگردان فیلمی که در حال انجام آن بودند میخواست " اذن " دخول بگیرد که با پاسخ منفی این خانم مواجه میشود و راهش را کج میکند و میرود و بقیه ماجرا ....
  • IR ۲۳:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۷
    4 1
    کرگ داگلاس عجب آدم کثیفی بوده فیلماش بخوره توی سرش طرفدار پر و پا قرص اسرائیل هم بود
  • علی IR ۲۲:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۴
    2 1
    حکایت آن یکی بت یعنی مارلون براندو هم بر همه عیان است . مرده شور سر و ته و بالا و پایین این هنر و هنرمند کثیف را ببرد..هر روز که می گذرد تهوع بیشتری به آدم دست می دهد..

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس