سردار جلالی: دشمن با سلاح رسانه به دنبال سازماندهی مردم علیه منافع ملی و حاکمیت است

رئیس سازمان پدافند غیر عامل با بیان اینکه آمریکا جنگ رسانه‌ای به راه انداخته است گفت: دشمن به دنبال سازماندهی مردم علیه منافع ملی و حاکمیت بوده و ابعاد دفاعی و امنیتی آن بسیار جدی است.

به گزارش مشرق، سردار غلامرضا جلالی در همایش «پدافند غیر عامل و رسانه پایدار» با بیان اینکه آسیب‌پذیری، از جمله نکات مهم در پدافند غیرعامل است گفت: دشمن، به دنبال سازماندهی مردم علیه منافع ملی و حاکمیت است.

بیشتر بخوانید:

سردار جلالی: روحانی اعتقادی به جنگ سایبری نداشت

رئیس سازمان پدافند غیرعامل اظهار داشت: تهدیدات جدید دشمن مردم‌محور است، با رشد و توسعه رسانه تعریف مرزهای جغرافیایی تغییر کرده و تحول رسانه‌ای، مرزها را درنور دیده است و اهداف و اثرگذاری رسانه‌ای به شکلی شد تا در برابر طرح‌ها و پروژه‌ها اثرات دلخواه خود را بگذارند.

وی فناوری سایبری، عنصرکارکرد و عدم کارکرد را از جمله عناصر تهدیدات دشمن برشمرد و گفت: دشمن به دنبال سازماندهی مردم علیه منافع ملی و حاکمیت بوده و ابعاد دفاعی و امنیتی آن بسیار جدی است. آمریکا جنگ رسانه‌ای را به راه انداخته است.

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۴:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۷
    0 1
    اصلا خود شما به منافع مردم چه اهمیتی میدید .برید سطح رفاه مردم بومی رو تو کویت و عمان و امارات و قطر و سوییس و ‌......با ایران مقایسه کنید.مردم بومی ایران ده درصد رفاه اونجا رو هم نداند .
    • امید IR ۱۵:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۴
      0 0
      ان کشور های که گفتی رو جمع کنی میشه نصف ایران!!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس