کد خبر 1296669
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۷
دلیل ملاقات رئیس باشگاه بارسلونا با گواردیولا قبل از معارفه ژاوی چه بود؟ + عکس

ملاقات خوان لاپورتا با پپ گواردیولا قبل از مراسم معارفه ژاوی به‌عنوان سرمربی بارسلونا باعث به وجود آمدن شائبه‌هایی شده است.

به گزارش مشرق و به نقل از نشریه مارکا، سفر پپ گواردیولا به بارسلونا در آستانه معرفی ژاوی هرناندس به‌عنوان سرمربی جدید این تیم توجه بسیاری از رسانه‌های اسپانیایی را جلب کرده است به خصوص که او در این سفر با خوان لاپورتا رئیس باشگاه بارسلونا هم ملاقات داشته است.

گواردیولا از زمان ترک آبی‌واناری‌پوشان کاتالونیا در سال ۲۰۱۲ بارها به زادگاه خودش برگشته است، اما او هرگز با رئیس باشگاه بارسلونا ملاقات نداشت و به همین دلیل هم ملاقاتش با لاپورتا باعث به وجود آمدن شائبه‌هایی شد.

بیشتر بخوانید:

اعداد خیره‌کننده ژاوی در بارسلونا +عکس

با این حال طبق اعلام نشریه مارکا دلیل ملاقات گواردیولا با لاپورتا در تعطیلی چند روزه‌اش به خاطر برگزاری بازی‌های ملی، شرکت در یک تورنمنت گلف به منظور ابراز همبستگی با خوان کارلوس اونسوئه، یکی از بازیکنان سابق بارسلونا (کسی که دچار بیماری اسکلروز جانبی آمیوتروفیک، یکی از  شایع‌ترین بیماری نورون‌های حرکتی است) بوده که رئیس باشگاه بارسلونا هم در آن شرکت داشت.

گواردیولا پس از شرکت در این تورنمنت به همراه لاپورتا به ورزشگاه نوکمپ رفت تا مراسم معارفه شاگرد سابقش به‌عنوان سرمربی جدید آبی‌واناری‌ها را تماشا کند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس