کد خبر 1296795
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۲
خاطره

در نشست جانبازان بالای ۵۰ درصد با استاندار کهگیلویه و بویراحمد خاطره‌ای نقل شد که اشک احمدزاده را در آورد.

به گزارش مشرق، استاندار کهگیلویه و بویراحمد با جانبازان بالای ۵۰ درصد استان نشستی برگزار کرد.

در این نشست دکتر فتحعلی بزرگمهرنژاد از جانبازان ۵۰ درصد استان و رئیس اسبق کنگره شهدای کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به برخی بی عدالتی‌ها در این استان و بکارگیری فراقانونی نیروها و اجحاف به جامعه ایثارگری اظهار کرد: بیرون از جامعه ایثارگری برخی فکر می‌کنند که خانواده شهدا و جانبازان همه جا را قبضه کرده و مشاغل را میان خود تقسیم کرده‌اند در حالی که چنین نیست و موید آن خودسوزی فرزند شهید بود که به دلیل مشکلات عدیده دست به چنین اقدامی زند.

وی در ادامه خاطره‌ای از یک جانباز شهید هم استانی تعریف کرد که موجب شد استاندار کهگیلویه و بویراحمد چند دقیقه‌ای با چشمان اشکبار به سخنان بزرگمهرنژاد گوش کند.

این جانباز و محقق و پژوهشگر گفت: در سال‌هایی که شهید جانباز یارمحمد کشاورز در میان ما بود بعد از برگزاری یک یادواره قرار شد به همراه جانباز شهید و همسرش به گچساران عزیمت کنیم.

بزرگمهرنژاد ادامه داد: در همین حین که از جاده بابامیدان در ارتفاعات و گردنه‌های برفگیر عبور می‌کردیم جانباز شهید یارمحمد کشاورز از ما خواست تا یک ربع که شده کنار جاده و در میان برفها توقف کنیم.

خاطره‌ای که استاندار را به گریه انداخت

بزرگمهرنژاد در ادامه خاطره خود از جانباز شهید یارمحمد کشاورز گفت: شهید کشاورز روی زمین خوابید و خود را با برف کاملا پوشاند و به خواب عمیقی فرو رفت در آن هوای سرد و یخبندان برای ما کاری عجیب و غریب بود.

بزرگمهر افزود: بعد از چند دقیقه ای شهید را که در خواب عمیقی در برف فرو رفته بود بیدار کردیم و دلیل را پرسیدیم که شهید کشاورز می‌گفت به قدری از درون به دلیل مصدومیت جنگ احساس درد و داغی می‌کنم که بعد از سالها با خوابیدن زیر برف توانستم تا حدودی درد و رنج ناشی از جراحات را فراموش کنم.

در این حین همسر شهید کشاورز که در جلسه حضور داشت گریه‌های او به همراه اشک‌های استاندار فضای معنوی در جلسه ایجاد کرد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • ناشناس IR ۲۲:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۷
    12 0
    خانه های پدر و مادرهای شهدا را باید طلا گرفت بچه های رزمنده ایرانی در دنیا تک اند همه ما دوستشون داریم روی سر ما جای دارند بهشون افتخار میکنیم
    • IR ۰۱:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۸
      1 0
      خداوند حفظشون کنه.
  • صبا IR ۰۷:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۸
    1 0
    سوره مبارکه آل عمران آیه ۱۷۲ الَّذينَ استَجابوا لِلَّهِ وَالرَّسولِ مِن بَعدِ ما أَصابَهُمُ القَرحُ ۚ لِلَّذينَ أَحسَنوا مِنهُم وَاتَّقَوا أَجرٌ عَظيمٌ آنها که دعوت خدا و پیامبر (ص) را، پس از آن همه جراحاتی که به ایشان رسید، اجابت کردند؛ (و هنوز زخمهای میدان احد التیام نیافته بود، به سوی میدان «حمرار الاسد» حرکت نمودند؛) برای کسانی از آنها، که نیکی کردند و تقوا پیش گرفتند، پاداش بزرگی است.
  • IR ۰۸:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۸
    0 0
    ارادتمند همه ی عزیزان که در دفاع از کشور عزیزمان ایران اسلامی با جان و مال و جوانی خود در میدان بوده و هستند به ویژه خانواده های این عزیزان.
  • حامد IR ۰۸:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۸
    0 0
    جانبازان ما خیلی مظلومند. سازمان بازنشستگی علیرغم صراحت قانون، فقط جانبازان بیش از 20درصد را جانباز میداند و قانون بازنشستگی جانبازان را برای جانبازان کمتر از 20درصد اجرا نمی کند. این مسئو.لین تا جایی که بخواهید گریه می کنند ولی کاری برایشان انجام نمی دهند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس