جزئیات خسارات وارد شده زلزله به راه‌های هرمزگان

مدیرکل دفتر مدیریت بحران سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای اعلام کرد که تنها خسارت وارد شده زلزله به محورهای مواصلاتی استان هرمزگان انسداد موقت محور حاجی‌آباد – بندرعباس بود.

به گزارش مشرق، عصر امروز دو زلزله با بزرگای بیش از ۶ ریشتر در هرمزگان به ثبت رسید که اولین زمین‌لرزه در ساعت ۱۵:۳۷ امروز یکشنبه ۲۳ آبان‌ماه و دومی یک دقیقه بعد رخ داد.

فرهاد مهریاری مدیرکل دفتر مدیریت بحران و تجهیز ماشین‌آلات و راهدارخانه‌های سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای درباره خسارات وارد شده به محورهای مواصلاتی این استان ناشی از وقوع زلزله به ایسنا گفت: دو زلزله در فاصله زمانی کم در هرمزگان رخ داد که خوشبختانه آسیب جدی‌ای به جاده‌ها، سازه‌ها و پل‌ها وارد نکرد.

وی افزود: تنها در دو نقطه در محور بندرعباس – حاجی‌آباد یکی در محدوده پلیس‌راه حاجی‌آباد و دیگری در دهانه جنوبی تونل تنگ‌زاغ به دلیل ریزش کوه و تراشه به سطح راه، مجبور به انسداد موقت این محور شدیم.

مدیرکل دفتر مدیریت بحران و تجهیز ماشین‌آلات و راهدارخانه‌های سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای گفت: طی ساعات گذشته عوامل راهداری مشغول پاکسازی مسیر بودند و پس از ساعاتی این محور بازگشایی شد و مشکل دیگری در راه‌های اصلی و فرعی این استان وجود ندارد.

منبع: ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس