کد خبر 1299758
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۵


پالت پلاستیکی از تجهیزات بسیار پرکاربرد و ضروری برای جابجایی و نگهداری کالا ها می باشد. با استفاده از خرید پالت پلاستیکی و نگهداری کالاها در آن، می توانید قفسه بندی هایی را ایجاد کنید و پالت ها را در آن نگهداری نمایید. پالت پلاستیکی توسط لیفتراک نیز قابلیت جابجایی دارد.

پالت های پلاستیکی بر روی هم چیده شده و می تواند باعث صرفه جویی در فضا شود. از پالت پلاستیکی در انبار داری ها و حمل و نقل کالاها همچنین برای صنایع پتروشیمی ، سردخانه ها و غیره استفاده می شود. در کاربرد صنعتی و غیرصنعتی پالت های پلاستیکی بسیار کاربردی هستند. برای خرید پالت پلاستیکی با کیفیت بسیار عالی به سایت ایران پلاستیک پالت مراجعه فرمایید، این مرکز معتبر و تخصصی با پخش و توزیع پالت پلاستیکی در سراسر کشور ، پاسخگوی نیاز مشتریان می باشد.در انبارداری ها و سردخانه ها و نگهداری مواد غذایی در فروشگاه ها و غیره از پالت پلاستیکی استفاده می شود. قیمت پالت پلاستیکی بسیار مناسب بوده و این یکی از مزایای بسیار مهم این وسیله می باشد.

پالت پلاستیکی و کاربرد آن: ایران پلاستیک پالت

خرید پالت پلاستیکی به قیمت عمده

ایران پلاستیک پالت یکی از مراکز پخش پالت پلاستیکی می باشد که با در نظر گرفتن کمترین قیمت پالت پلاستیکی، موجب شده تا مشتریانی دائمی برای خود داشته باشد.

پالت ها با استفاده از چوب، پلاستیک و انواع فلز ها به تولید می‌ رسند بنابراین انواع پالت ها در سطح بازار به فروش می رسد و می توان آنها را تهیه کرد اما رایج‌ترین نوع پالت ها ، پالت پلاستیکی است زیرا در شرایط مختلف مقاومت بالایی داشته و مزایای بسیار بیشتری نسبت به سایر پالت ها دارد. قیمت پالت پلاستیکی بسیار مقرون به صرفه بوده و همچنین این پالت ها بادوام و ضربه گیر می باشند. فروشندگان زیادی در عرصه فروش پالت های پلاستیکی فعالیت دارند که هر یک قیمت‌های مختلفی را در نظر می‌گیرند بنابراین مراجعه به مراکز تولید کننده می تواند بهترین راه برای خرید پالت پلاستیکی باشد بنابراین ما به شما ایران پلاستیک پالت را معرفی می کنیم.این مجموعه با سال‌ها تلاش و فعالیت حرفه‌ای خود در توزیع پالت پلاستیکی، انواع پالت پلاستیکی با کیفیت و قیمت مناسب را به شما ارائه خواهد داد.

مزایای پالت پلاستیکی

پالت پلاستیکی مزایای بسیار زیادی دارد و به همین جهت شرکت‌ها و تولیدکنندگان آن را تهیه می‌کنند و همچنین این پالت ها برای کالا های مختلف استفاده شده و در انبارداری ها نقش مهمی دارد. در ادامه به مزایای مهم پالت پلاستیکی و دلیل خرید پالت پلاستیکی می‌پردازیم:

  • پالت پلاستیکی کمترین فضا را اشغال می کند.
  • پالت پلاستیکی وزن بسیار سبکی دارد و به همین جهت در هزینه های حمل و نقل صرفه جویی خواهد شد.
  • دوام پالت پلاستیکی بسیار بالا بوده و می‌توان آن را برای مدت طولانی استفاده کرد.
  • پالت پلاستیکی پس از مصرف قابل فروش بوده و قابلیت بازیافت دارد.
  • پالت پلاستیکی انعطاف پذیر است و تحمل وزن بالا را دارد.
  • پالت پلاستیکی آسیب پذیری بسیار کمی دارد .
  • پالت پلاستیکی از مواد اولیه مرغوب تهیه شده است که سازگار با محیط زیست باشد.
  • قیمت پالت پلاستیکی بسیار ارزان می باشد.

ایران پلاستیک پالت انواع پالت پلاستیکی با بهترین کیفیت را عرضه می کند.

 دلیل استفاده از پالت پلاستیکی

خرید پالت پلاستیکی به منظور انبارداری بهتر و حمل و نقل راحت کالا ها انجام می گیرد. در تولیدی ها   کارخانه ها، فروشگاه ها و مکان هایی که نیاز به انبارداری و نگهداری محصولاتشان دارند از پالت پلاستیکی بهره می‌برند.در مغازه های کوچک نیز پالت های پلاستیکی بسیار پر مصرف هستند.

پالت پلاستیکی از تجهیزات بسیار مهم در انبارداری ها است که نبود آن مشکلات فراوانی را به وجود خواهد آورد.با استفاده از پالت پلاستیکی می‌ توان فضای انبار ها را به صورت بهینه مورد استفاده قرار داد و به کالا های مورد نظر دسترسی راحتی را داشت همچنین خرید پالت پلاستیکی موجب می شود تا بتوان کالا های کوچک را در پالت ها قرار داده و آن را به صورت منظم چیدمان کرد.در صورت نیاز به اطلاع از قیمت پالت پلاستیکی به سایت ایران پلاستیک پالت مراجعه نمایید.

پالت پلاستیکی و کاربرد آن: ایران پلاستیک پالت

انواع پالت پلاستیکی از نظر شکل ظاهری

 پالت مسطح یا تخت، باکس پالت

 پالت مسطح یا تخت یکی از انواع پالت پلاستیکی بسیار پر کاربرد می باشد که این پالت ها دیواره ای نداشته و برای انواع کالا ها مورد استفاده قرار می گیرند. در واقع اجسام و کالاها بر روی سطح پالت مسطح قرار گرفته و می توان چیدمان کالاها را انجام داد. برای انواع مواد غذایی، مصالح ساختمانی و همچنین انواع لوازم خانگی و غیره از پالت مسطح استفاده می شود. قیمت پالت پلاستیکی مسطح بسیار ارزان بوده و برای حمل و نقل های مختلف از قبیل دریایی و ریلی و جاده‌ای از آن استفاده بسیار زیادی می شود.پالت مسطح در جنس های چوب و فلز نیز ساخته می‌شود اما پالت پلاستیکی مسطح از پرکاربردترین نوع این پالت ها می باشند. اندازه دهانه و عمق پالت پلاستیکی در نوع مسطح متفاوت بوده و می‌توان با توجه به نوع کالاها آن را انتخاب کرد. این پالت ها در مدل های دورو دو طرفه، دورو چهار طرفه و یک رو دوطرفه ساخته شده و این پالت ها از نظر نحوه جابجایی با یکدیگر متفاوت می باشند.

باکس پالت

باکس پالت از انواع دیگر پالت ها می باشد که به آن جعبه پالت نیز می‌گویند. با توجه به اینکه نام این مدل از پالت پلاستیکی ، جعبه پالت است دارای سازه ای پالتی است که دیوار دارا می باشد که این پالت نیز همانند پالت مسطح در جنس فلز و چوبی نیز به تولید می‌رسد اما پالت پلاستیکی از انواع رایج این پالت ها می باشد.خرید پالت پلاستیکی جعبه ای یا باکس پالت برای نگهداری از مواد غذایی در سردخانه ها و... بوده و جابجایی کالاها بدون نیاز به وسیله و همچنین برای انواع اقلام با اشکال هندسی نامنظم استفاده میشود. همچنین استفاده از باکس پالت را در حمل و نقل میوه و تره بار بسیار مشاهده می کنیم.قیمت پالت پلاستیکی در فروشگاه های مختلف و به شکل متفاوتی ارائه می گردد بنابراین چنانچه شما قصد خرید پالت پلاستیکی با بهترین قیمت را دارید به سایت ایران پلاستیک پالت مراجعه فرمایید.

کاربرد پالت پلاستیکی

از پالت پلاستیکی برای حمل و نقل کیسه های مصالح ساختمانی و محصولات کشاورزی و غذایی استفاده می شود خرید پالت پلاستیکی برای بسته بندی لوازم خانگی همچنین برای حمل و نقل میوه و تره بار به کار گرفته می شود.برای جابجایی سنگ های بزرگ معدنی نیز از پالت پلاستیکی بهره گرفته می‌شود.

پالت پلاستیکی و کاربرد آن: ایران پلاستیک پالت

 موارد مهم در خرید پالت پلاستیکی

پالت پلاستیکی را باید با توجه به موارد مهمی انجام دهید تا بتوانید بهترین پالت را تهیه نمایید. خرید پالت پلاستیکی باید با توجه به نوع کالا و وزن آنها باشد. پالت ها از نظر ابعاد و اندازه در انواع مختلفی به تولید می‌رسند که باید با توجه به کالا ها انتخاب شوند. همچنین انواع پالت مسطح و یا باکس پالت ها را می توانید برای انبارداری و نگهداری محصولات انتخاب کنید. قیمت پالت پلاستیکی با توجه به مزایای بسیار بالایی که دارد، ارزان بوده و به همین جهت برای انبارداری انواع محصولات مورد استفاده قرار می گیرد.ایران پلاستیک پالت با سال‌ها فعالیت موفقیت‌آمیز خود در تولید و پخش پالت پلاستیکی، توانسته انواع پالت پلاستیکی با کیفیت و ارزان قیمت را به مشتریانش ارائه دهد.همچنین قیمت پالت پلاستیکی در این مرکز به دلیل پخش عمده حداقل در نظر گرفته شده است.

https://iranplasticpallet.com/


** این محتوا صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و توسط سفارش دهنده آن تهیه و تنظیم شده است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس