کد خبر 1300437
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۲
بررسی ۲ سوال از وزیر کشور در کمیسیون شوراهای مجلس

سخنگوی کمیسیون امور داخلی و شوراهای مجلس نشست عصر امروز این کمیسیون با حضور وزیر کشور را تشریح کرد.

به گزارش مشرق، روح الله نجابت سخنگوی کمیسیون امور داخلی و شوراهای مجلس در تشریح نشست عصر امروز این کمیسیون، گفت: جلسه امروز کمیسیون دو بخش داشت.

وی با بیان اینکه در بخش اول جلسه وزیر کشور برای پاسخگویی به سوالات سید سلمان ذاکر و محمد رضا صباغیان حضور یافت، ادامه داد: پس از مطرح شدن سوالات و پاسخ‌های وزیر کشور آقای صباغیان فرصت یک ماه به وزیر کشور داد تا به سوالات پاسخ دهد.

نماینده شیراز در مجلس با اعلام اینکه آقای  ذاکر نیز  ۲ سوال درباره مدیریت پسماند شهرداری ها و  توزیع ناوگان حمل و نقل شهری مطرح کرد، گفت:پس از پاسخ‌های وزیر کشور  مقرر شد تا آقای ذاکر  جلسه‌ای را با معاون عمرانی وزیر کشور داشته باشند و بعد از آن جلسه اعلام کند که از پاسخ‌های ارائه شده  قانع شده یا خیر.

سخنگوی کمیسیون امور داخلی و شوراهای مجلس اظهار داشت: دستور دوم کمیسیون برای بررسی اقدامات  بنیاد مسکن بود که آقای شاملو معاون عمرانی این بنیاد در جلسه حضور یافت و  گزارشی  از عملکرد بنیاد ارائه کرد.

نجابت تصریح کرد: بحث جدی که در این جلسه مطرح شد درباره رسیدگی به طرح هادی روستایی بود که قرار شد در  جلسه بعدی کمیسیون با حضور دستگاه‌های ذی ربط این موضوع  بررسی و به جمع‌بندی برسیم.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس