پیام تبریک وزیر ورزش در پی پیروزی‌های تیم ملی فوتبال ایران

وزیر ورزش و جوانان با انتشار پیامی، پیروزی‌های اخیر تیم ملی فوتبال ایران در مسیر رسیدن به جام جهانی ۲۰۲۲ قطر را تبریک گفت.

به گزارش مشرق، تیم ملی فوتبال ایران شب گذشته(سه‌شنبه) پس از پیروزی برابر لبنان در هفته پنجم آخرین مرحله انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، در هفته ششم نیز برابر سوریه سه امتیاز را از آن خود کرد و در هر دو بازی خارج از خانه و حساس خود در مسیر رسیدن به دوحه، عملکرد قابل تحسینی را برجای گذاشت

بدنبال این موفقیت، سیدحمید سجادی وزیر ورزش و جوانان در پیامی نوشت:

خداوند را شاکرم که درخشش ملی‌پوشان فوتبال ایران در مسابقات انتخابی جام جهانی فوتبال قطر ۲۰۲۲، افتخار آفرینی و خشنودی ملت را به همراه داشته است. این بردهای ارزشمند و کسب نتایج مطلوب، تیم ملی فوتبال را در آستانه سریع‌ترین صعود تاریخ فوتبال ایران به جام جهانی قرار داده و موجب غرور و افتخار ورزش کشور شده است. این موفقیت‌های چشم‌گیر را که در سایه تلاش شبانه روزی فدراسیون فوتبال به دست آمده، به بازیکنان، کادر فنی، مدیران و جامعه ورزش، خصوصا فوتبال‌دوستان تبریک می‌گویم و امیدوارم تیم ملی فوتبال با تداوم این پیروزی‌ها در بازی‌های آینده، حضور قدرتمندی را در جام جهانی قطر داشته باشد.

تیم ملی فوتبال ایران با ۱۶ امتیاز در صدر جدول گروه A مسابقات انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر قرار دارد و در صورت پیروزی در دیدار بعدی خود مقابل عراق می‌تواند بدون احتساب دیگر نتایج راهی جام جهانی قطر شود. مسابقاتی که در سال ۱۴۰۱ به انجام می‌رسد.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس