وضعیت هشدار در غزه؛ نیروهای نظامی و اطلاعاتی مقاومت در آماده‌باش

منابع آگاه به نقل از گروه‌های مقاومت فلسطینی اعلام کردند پس از دریافت سیگنال‌های قوی مبنی بر احتمال اقدام نظامی اسرائیلی‌ها یا انجام ترور اعضای برجسته مقاومت وضعیت هشدار حداکثری در غزه برقرار شده است.

به گزارش مشرق، منابع آگاه به نقل از گروه‌های فلسطینی اعلام کردند، این گروه‌ها در راستای آماده بودن برای هر اقدامی نظامی احتمالی علیه غزه وضعیت هشدار حداکثری در این منطقه را افزایش داده‌اند.

بر اساس گزارش «فلسطین الیوم»، پس از دریافت نشانه‌ها و سیگنال‌های قوی مبنی بر خطرناک بودن وضعیت امنیتی و احتمال اقدام نظامی صهیونیست‌ها علیه نوار غزه یا ترور شخصیت‌های عالیرتبه در مقاومت، مقاومت غزه در میان نیروهای نظامی و اطلاعاتی خود آماده‌باش اعلام کرد.

منابع مذکور افزودند، بخش امنیتی مقاومت چند روزی است که تحرکات امنیتی، اطلاعاتی و نظامی گسترده صهیونیست‌ها در اطراف نوار غزه، پرواز همیشگی جنگنده‌های جاسوسی صهیونیست‌ها بر فراز غزه و نیز تحرکات روزانه رژیم صهیونیستی در طول نوار مرزی و دریایی نوار غزه را رصد می‌کند و مقاومت بالاترین درجه تدابیر و احتیاط‌های امنیتی را از بیم هر اقدام احتمالی رژیم صهیونیستی در پیش گرفته است.

این منابع تأکید کردند، مقاومت تنها به اتخاذ بالاترین درجه هشدار اکتفا نکرده بلکه اخیرا مانورهای شبانه‌روزی نیز برای ناکام گذاشتن هر اقدام غافلگیرانه ارتش رژیم صهیونیستی انجام می‌دهد. ثبات وضعیت نظامی در مرز نوار غزه مقاومت را فریب نخواهد داد.

هفته جاری، برخی رسانه‌ها گزارش دادند که مصر در جریان سفر اخیر «رونن بار» رئیس شاباک به قاهره طرح پیشنهادی در خصوص آتش‌بس در نوار غزه  ارائه کرده است.

در همین رابطه، «خضر حبیب» از رهبران جنبش جهاد اسلامی فلسطین گفت که گروه‌های فلسطینی در غزه هر گونه طرح یا میانجی‌گری برای امضای توافق آتش‌بس با رژیم اشغالگر را رد خواهند کرد.

حبیب در مصاحبه با روزنامه فلسطینی «الأیام» گفت که بر خلاف آنچه در رسانه‌های گفته می‌شود، تا به این لحظه میانجی مصری هیچ گونه طرح یا پیشنهادی برای امضای توافق آتش‌بس با رژیم صهیونیستی ارائه نکرده است.

منابع آگاه به نقل از گروه‌های مقاومت فلسطینی اعلام کردند، پس از دریافت سیگنال‌های قوی مبنی بر احتمال اقدام نظامی صهیونیست‌ها یا انجام ترور اعضای برجسته مقاومت، وضعیت هشدار حداکثری در غزه برقرار شده است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۳:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۶
    1 0
    نیروگاه گازشون رو بزنید، تا به التماس بیفتند.
  • IR ۲۳:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۶
    2 0
    جرأتش را ندارند . این خودزنی امکان داره به مرگشان منتهی بشه . قرار نیست هر دفعه غلطی بکنه و بعدش خواستار آتش بس شود . این بازی دیگر معنا نداره .. فلسطین بیشتر از همیشه . آماده نبرد است
  • بیییییی IR ۱۵:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۷
    0 0
    این کارا را تموم کنیین.موش گربه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس