تیم مذاکره‌کننده دولت سیزدهم روی لغو تحریم‌ها و تضمین تعهدات متمرکز شده است

دبیر سیاسی حزب موتلفه با تأکید بر اینکه دولت سیزدهم روند یک طرفه در مذاکرات قبلی را متوقف کرده است، گفت: تیم مذاکره‌کننده دولت سیزدهم روی لغو تحریم‌ها و تضمین تعهدات متمرکز شده است.

به گزارش مشرق، کاظم انبارلویی، دبیر سیاسی حزب موتلفه با اشاره به آغاز دور جدید مذاکرات هسته‌ای گفت: دولت آمریکا به‌هیچ وجه از مواضع خود کوتاه نمی‌آید و از سوی دیگر با سیاست‌های فریبکارانه سه کشور شرور اروپایی روبرو هستیم که طی ۲۰ سال گذشته حتی یک امتیاز به ایران نداده و انتظار کسب امتیازات بیشتر از ایران دارند.

بیشتر بخوانید:

تله توافق موقت

وی با تاکید بر اینکه دولت سیزدهم روند یک طرفه در مذاکرات قبلی را متوقف کرده است، گفت: تیم مذاکره کننده دولت سیزدهم روی لغو تحریم‌ها و تضمین تعهدات متمرکز شده است و دنبال مذاکرات عملگرا، نتیجه بخش و تضمن تعهدات از سوی طرف مقابل است. 

بیشتر بخوانید:

بدون تضمین گرفتن از آمریکا برجام قابل احیا نیست

دبیر سیاسی حزب موتلفه اسلامی عنوان کرد: مذاکراتی که به آمریکا برای اعمال توطئه‌های رنگارنگ در حوزه سیاست خارجی، مسائل اقتصادی و فرهنگی امکان دهد، فایده‌ای ندارد. در دولت گذشته شاهد بودیم با وجود انجام توافق، طرف مقابل نه تنها به یک تعهد خود هم عمل نکرد بلکه بر میزان تحریم‌ها و خصومت‌های خود علیه ملت ایران افزود.

انبارلویی تاکید کرد: در دولت کنونی با وجود اینکه کرکره مذاکرات را پایین نکشیده‌ایم، شاهد امتیازدهی یکجانبه به طرف مقابل هم نخواهیم بود؛ اگر آن‌ها حاضر به انجام تعهدات‌شان باشند ما هم حاضر هستیم که به تعهدات خود عمل کنیم.

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۰:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۹
    0 0
    برجام یک متن دارد و تحریم های غیر برجامی لغو نخواهد شد.
  • IR ۱۳:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۹
    0 0
    مزاکره کنندگان کدخدا پرست طوری یک‌طرفه به‌ درمقابل امتیاز داده بودند که‌ اجرای برجام هم منفعتی برای ايران ندارد
  • خسرو IR ۲۱:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۹
    0 0
    به فرض که تمام تحریمها لغو شود بانکها مثل قبل با ایران کار نخواهند کرد . با قوانین سنا و نمایندگان آمریکا مثل کاتسا چه خواهید کرد غرب پرستان اینها را میدانستند و اسرار بر پذیرفتن fatf داشتند یعنی انداختن ایران بدام غرب برای تنگ شدن مسیر اقتصادی و امتیاز دادن دائمی به غرب در مقابل هیچ لطفا پا فشاری روی قوانین مجالس آمریکا بشود و از غنی سازی هم کوتاه نیایید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس