کد خبر 1302614
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۴
تاکید شهردار تهران بر ایجاد قرارگاه اجتماعی

سخنگوی شورای شهر تهران جزئیات نشست هم اندیشی اعضای شورا با شهردار تهران تشریح کرد.

به گزارش مشرق، علیرضا نادعلی با اشاره به برگزاری جلسه هم اندیشی اعضای شورای اسلامی شهر تهران با شهردار تهران که صبح امروز (یکشنبه ۳۰ آبان‌ماه)، برگزار شد، اظهار داشت: در این جلسه صمیمی که رئیس، نایب رئیس و اکثر اعضای شورای اسلامی شهر تهران در آن حضور داشتند، اعضا مواردی را که پیگیر آن بودند را با شهردار تهران در میان گذاشتند و پیرامون آن هم افزایی و همکفری صورت گرفت.

وی ادامه داد: آقای زاکانی گزارشی را از اقدامات خود طی ۲ ماه و ۱۹ روز از حضورشان در سکان مدیریت شهری تهران ارائه کرد و طی این گزارش ۱۵ محور از اقدامات انجام شده که دغدغه اعضای شورا نیز بود را مطرح کرد.  

سخنگوی شورای شهر تهران، افزود: در گزارش ارائه شده توسط آقای زاکانی موارد خوبی در مورد سرمایه‌گذاری بر روی پروژه‌های بزرگ و مهمی نظیر حمل و نقل، آلودگی هوا و مواردی از این قبیل ارائه شد.

نادعلی در ادامه خاطرنشان کرد: در گزارش شهردار تهران به اقدامات خوب و مبتکرانه‌ای اشاره شده بود که براساس آن می‌توان نسبت به گسترش و توسعه ناوگان حمل‌ونقل ریلی و اتوبوسرانی شهر تهران امیدوار بود.

وی تصریح کرد: اگر در بحث حمل‌ونقل عمومی به موفقیت دست پیدا کنیم در مورد آلودگی هوا نیز به موفقیت دست پیدا خواهیم کرد، علاوه بر این در بحث ترافیک هم اتفاقات خوبی خواهد افتاد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران با تاکید بر اینکه ایجاد قرارگاه اجتماعی از جمله محورهای مورد تاکید زاکانی است، در پایان یادآور شد: زاکانی در مورد قرارگاه اجتماعی بسیار دغدغه‌مند است. طرح این موارد از سوی شهردار تهران بسیار امیدوارکننده است که می‌تواند منجر به موفقیت‌های کوتاه مدت و بلند مدت شود.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۷:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۱
    0 0
    دیدگاه و گفتمان نظامی برای اداره یک شهر. فرهنگ کجاست؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس