کد خبر 1302940
تاریخ انتشار: ۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۱
چهار هفته دشوار مقابل استقلال و مجیدی/ شروع با یک آشنای قدیمی

تیم فوتبال استقلال که در پایان هفته پنجم لیگ برتر در جایگاه دوم جدول قرار دارد، چهار هفته دشوار و سرنوشت ساز پیش رو دارد.

به گزارش مشرق، آبی پوشان تهران در ۵ هفته نخست رقابتهای لیگ برتر نتایج خوبی گرفته‌اند و با ۳ پیروزی، ۲ تساوی، بدون شکست و ۱۱ امتیاز به دلیل تفاضل گل ضعیف‌تر نسبت به آلومینیوم، در رده دوم جای گرفته‌اند.

شاگردان مجیدی پس از ۳ پیروزی متوالی مقابل هوادار، ذوب آهن و تراکتور، دو تساوی متوالی مقابل فجر سپاسی و نساجی گرفتند و در این دو بازی برای اولین بار گل خوردند و برای اولین بار هم در یک بازی موفق به گلزنی نشدند.

استقلال پس از این ۵ هفته، ۴ بازی متوالی با تیم‌هایی بازی دارند که شاید به مراتب دشوار تر از ۵ بازی ابتدایی آنهاست. شاگردان مجیدی در اولین بازی از چهارگانه دشوارشان میهمان تیم گل گهر سیرجان هستند که این دیدار چهارشنبه همین هفته در سیرجان برگزار می‌شود. آنها سپس در هفته هفتم به مصاف صنعت نفت می‌روند که به نظر می‌رسد شرایط فنی اش پس از بازگشت علیرضا منصوریان به نیمکت این تیم بهتر شده است.

شاگردان مجیدی بعد از دیدار با صنعت نفت باید مهم‌ترین بازی فصل که دربی باشد را انجام دهند؛ و رویارویی این تیم با پرسپولیس روز شنبه ۱۳ آذر در ورزشگاه آزادی خواهد بود. آبی پوشان سپس در فاصله کمتر از یک هفته بعد از دربی در روز پنجشنبه ۱۸ آذر میهمان پیکان هستند که این تیم هم از تیم‌های خوب این فصل است.

۴ بازی پی در پی با ۴ تیم خوب گل گهر، صنعت نفت، پرسپولیس و پیکان می‌تواند یک چهارگانه سخت را برای فرهاد مجیدی و شاگردانش رقم بزند. ۴ دیداری که امتیازات آنها را می‌توان در تعیین شرایط نیم فصل نخست و حتی تمام فصل، تاثیر گذار دانست.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس