ملبورن

«جواد خیابانی»؛ گزارشگر شناخته شده‌ فوتبال، مستند «حماسه ‌ملبورن» را در موسسه فرهنگی هنری اندیشه‌ شهید آوینی تولید کرد.

به گزارش مشرق، «جواد خیابانی»؛ گزارشگر شناخته شده‌ فوتبال، مستند «حماسه ‌ملبورن» را در موسسه فرهنگی هنری اندیشه‌ شهید آوینی تولید کرد. به گزارش روابط عمومی موسسه‌، روایت «جواد خیابانی» از حماسه‌سازی ملی‌پوشان فوتبال ایران در مسیر صعود تاریخی به جام جهانی 1998 فرانسه، همراه با تصاویر نادیده و گفت‌وگوهای جذابی است که برای نخستین بار به نمایش درخواهد آمد.

تصاویری ناب از حماسه‌ ملبورن روی آنتن می‌رود

«جواد خیابانی» در این اثر، ضمن اشاره به ادوار جام جهانی، از طریق دوربین شخصی خود به شکار حواشی حماسه 8 آذر 1376 پرداخته و عِرق ملّی و عزم ایرانی را در مصاف با ستاره‌های جهان به تصویر درمی‌آورد. در مستند «حماسه‌ ملبورن» به روند صعود حماسی تیم ملی فوتبال ایران به جام جهانی 1998 و روز خاطره‌انگیز بازی با استرالیا در ملبورن پرداخته می‌شود و برای اولین بار، تصاویر جذابی از این مسابقه به یادماندنی از دریچه‌ دوربین «جواد خیابانی»؛ گزارشگر این مسابقه به نمایش درمی‌آید.
مستند «حماسه‌ ملبورن» به روایت «جواد خیابانی»، محصول مشترک موسسه‌ فرهنگی هنری اندیشه‌ شهید آوینی و شبکه یک سیما است که در سالگرد تاریخی 8 آذرماه از ساعت 23 از شبکه یک سیما پخش می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۸:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۱
    0 0
    درمصاف باستاره های جهان؟؟؟؟؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس