کد خبر 1303152
تاریخ انتشار: ۱ آذر ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۷
شام آخر سولسشر؛ در واپسین ساعات حضور اوله در یونایتد چه گذشت

شکست چهار بر یک خارج خانه منچستریونایتد برابر واتفورد، آخرین حضور «اوله گونار سولسشر» روی نیمکت شیاطین سرخ بود و پس از آن مقامات یونایتد تصمیم به برکناری وی گرفتند.

به گزارش مشرق، تصمیم اخراج سولسشر روز گذشته (یکشنبه) به طور رسمی اعلام شد و یونایتد در بیانیه‌ای اعلام کرد که «مایکل کریک» به عنوان سرمربی موقت هدایت سرخ‌های اولدترافورد را برعهده خواهد داشت.

سولسشر در دسامبر ۲۰۱۸ به عنوان سرمربی موقت روی نیمکت منچستریونایتد نشست و باشگاه در تابستان ۲۰۱۹ وی را به طور دائمی به عنوان سرمربی این تیم منصوب کرد. با این حال، با شکست منچستریونایتد برابر ویارئال در فینال لیگ اروپای فصل گذشته، سرمربی سابق باشگاه مولده نروژ از رساندن شیاطین سرخ به دست کم یک جام ناکام ماند.

اتفاقات بعد از بازی با واتفورد

نشریه دیلی‌میل اتفاقات واپسین ساعات حضور سولسشر را روی نیمکت منچستریونایتد و پس از به صدا درآمدن سوت پایان دیدار برابر واتفورد، برملا کرده است.

سولسشر برای عذرخواهی بابت عملکرد و نتیجه، به سمت هواداران یونایتد رفت و این در حالی بود که «برونو فرناندز» آنان را تهییج می‌کرد تا به‌جای اوله، تیم را مقصر اتفاقات بدانند.

سپس تعدادی از بازیکنان در رختکن به گریه افتادند؛ جایی که سولسشر بر قطعی نبودن ادامه حضورش روی نیمکت یونایتد تاکید کرده بود.

مدیران منچستریونایتد مجموعه‌ای از نشست‌های اضطراری را تشکیل دادند اما برای رسیدن به تصمیمی متفق‌القول بر سر اخراج کردن یا نکردن سولسشر در تعارض بودند.

بیانیه رسمی روز یکشنبه

براساس گزارش‌ها سولسشر روز یکشنبه در زمین تمرین یونایتد حاضر شد و «اِد وودوارد» مدیر اجرایی باشگاه کادرفنی را از تصمیم قطع همکاری باشگاه با سولسشر مطلع کرد.

بازیکنان ساعت ۱۳:۳۰ دقیقه به وقت تهران در جلسه تمرینی حاضر شده و سولسشر آنان را نیز از این تصمیم مطلع و یک ساعت و نیم بعد بیانیه‌ای مبنی بر ترک باشگاه منتشر کرد. مرد نروژی سپس آخرین شام را در محل تمرین تیم صرف کرد و پس از وداع با کادرفنی، مجموعه تمرینی اِی‌اواِن(AON) را در میان جمعی از هواداران یونایتد که برای خداحافظی و گرفتن عکس یادگاری آمده بودند، ترک کرد.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس