کد خبر 1303535
تاریخ انتشار: ۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۸
واکنش بنیاد شهید سلیمانی به اطلاعیه صدا و سیما

در بخشی از نامه بنیاد شهید سلیمانی به رییس صداوسیما آمده است: خواهشمند است با توجه به اظهارات فرد یادشده درباره این موضوع، با رأفت اسلامی نسبت به این موضوع تصمیم‌گیری شود.

 به گزارش مشرق، متن نامه بنیاد شهید سلیمانی به رییس صداوسیما بدین شرح است:

جناب آقای دکتر پیمان جبلی (دام توفیقه)

ریاست محترم سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران

سلام علیکم

در روزهای گذشته جریانی کور در خارج کشور که از محبوبیت شهید سلیمانی نگران بوده و هست، در تلاشی ناشیانه، با جعل نامه‌ای منتسب به خانم زینب سلیمانی در مورد کمک ۲ میلیون دلاری به ازدواج دختران لبنانی، توان رسانه‌ای خود را به میدان آورد تا با غبار آلود کردن فضا، بتواند بر افکار دوستداران این شهید تاثیر بگذارد.

هرچند عموم مردم بصیر ایران متوجه حقیقت ماجرا بودند، اما برخی از هموطنان تحت تاثیر این خبرسازی جریان سعودی قرار گرفته که مطلب منتشر شده از بستگان همکاران رسانه ملی هم در همین چهارچوب ارزیابی شد.

اکنون ضمن سپاس از توجه رسانه ملی به پاسداشت یاد و نام شهید سلیمانی پیرو اطلاعیه روابط عمومی سازمان صدا و سیما در خصوص پیگیری انتشار مطلب موهن نسبت به سردار شهید سلیمانی در صفحه شخصی یکی از عوامل آن سازمان، خواهشمند است با توجه به اظهارات فرد یاد شده درباره این موضوع، با رأفت اسلامی نسبت به این موضوع تصمیم گیری شود؛ چرا که مشی شهید سلیمانی، اشداء علی الکفار و رحماء بینهم است. شهید سلیمانی دختران سرزمین خود را دختران خود می دانست و هیچ پدری را سودای برخورد با دختر خود نیست. سرمایه بزرگ شهید سلیمانی، محبت مردم است.

از زحمات آن مجموعه معزز کمال تشکر و امتنان را داریم.

حمید اصلانی

مدیر عامل بنیاد مکتب حاج قاسم

حفظ و نشر آثار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی(رضوان‌الله)

واکنش بنیاد شهید سلیمانی به هتاکی اخیر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 12
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 32
  • تک سوار DE ۱۴:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۲
    14 19
    آفرین با این تاکتیک غلط هم محتوای کانال بیشتر منتشر شد و هم آخر با رافت اسلامی مواجه می شه.
  • سرباز حاج قاسم IR ۱۶:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۲
    18 26
    سلام و درود. نام بلند حاج قاسم همیشه با گذشت و عفو جاهلان و غیرمعاندین همراه است. کار خوب بنیاد شهید سلیمانی سبب اعتلا و رفعت بیشتر نام حاج قاسم در قلب ها می شود. امیدوارم فردی که این حرکت ناشایست را صورت داد، در پیشگاه وجدان و عقل سلیم و مردم ایران از حرکت ناپسند خود عذرخواهی نماید.
  • IR ۱۷:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۲
    18 20
    میدونی چرا میگم خوبه حاجی چون پرو بال قاچاقچی های کرمان را چیده بود و فحشش می‌دادند سال 74 حالا اگه باهاشون راه اومده بود برا اون بیناموسها آدم خوبی بود. هر که قانون را نقض نکرد ما ایرانی‌ها فحش نثارش میکنیم ولی اگه غیر قانونی کارمون درست کرد می‌شود خوب حالا میدونید میگم 85 میلیون دزدیم و بی قانون تعداد کمی انسانهای درست و قانون‌مدار داریم.
    • تبریزی IR ۲۲:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۲
      5 1
      خودت را به مردم شریف ایران نسبت نده
  • هموطن GB ۱۷:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۲
    27 12
    در کشورهای به اصطلاح آزاد غربی، اگر کوچکترین مطلبی در رابطه با وقایع جنگ دوم جهانی در مورد یهودیان که خلاف روایت کشورهای غربی باشه، منتشر یا گفته بشه، بلایی سر اشخاص می‌آورند که دیگر هیچوقت سر راست نکنند. آنوقت اوی این کشور، طرف صاف به خودش اجازه میده بدترین توهین ها را به قهرمان ملی انجام بده و آخرش هم هیچی
  • IR ۱۹:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۲
    2 3
    دخترهاچرادربنیادپدرمشغول نشدن
  • IR ۱۹:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۲
    10 1
    چقدر پست هستند برخی که در زندگی هیچ نفعی برای جامعه ندارند ولی برای دیده شدن به هیرو یک ملت توهین می کنند یاد این احمق های اینستاگرامی رو زنده می کنن که با انجام کارهای عجبب دنبال فالوئر می گردند.
  • شهروند شهرستان ارومیه IR ۱۹:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۲
    8 4
    سلام بهترین پاسخ راهندازی دانشکده مکتب شهید قهرمان جهانی حاج قاسم سلیمانی توسط بنیاد می باشد و تشکیل شبکه تلویزیونی بی المللی قدس با هدف ترویج مکتب حاج قاسم سلیمانی در سرتاسر جهان با تسلط به زبانهای مختلف توسط صدا و سما می باشدانشالله و توکل الله.
  • IR ۲۱:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۲
    14 3
    با عرض پوزش از خانواده شهید سلیمانی باید بگم‌که حاج قاسم متعلق به همه مردم ایران هستن و حرمت ایشون حرمت ماست پس شما فقط طرف حساب نیستید مدعی العموم طرف حسابه. به قهرمان ما و عزت و شرف ما توهین شده.کوتاه نمیایم
  • alizade IR ۰۰:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۳
    1 5
    دختران لبنانی فرزندان اسلام و فرزندان شهید سردار سلیمانی هستند.آنها همه فرزندان ما هستند .تمام دختران جهان اسلام فرزندان شهید سردار دلها هستند خوب کرده است دختر سردار به آنها پول داده است.این پول مال همه ای فرزندان جهان اسلام است.کاش با شجاعت اعلام کنید که ما دادیم .خوب کردیم دادیم.فضولی به کسی نیامده
  • IR ۰۷:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۳
    1 0
    در قران بهشت و جهنم با هم امده و خداوند در قرآن‌ تاکید فرموده که در جهنم را پر از مجرمان خواهد کرد. در دنیا هم الان کل دنیا بر اساس تنبیه و پاداش اداره می شود و لذا این کار مدیرعامل ناشی و غیرمتخصص بنیاد، فقط این قشر را جری تر خواهد کرد و این توهینها را بیشتر. چطوره چراغ قرمزها رو هم بردارین
  • IR ۰۷:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۳
    1 8
    کار مدیر !!!!!عامل از توهین شادی نادان فر بدتر بود . منتسب کردن دختر سگباز و شیاد و فحاش به سردار غیور،توهین به مکتب سلیمانی است و تقاضای نوازش وی از ان بدتر‌ ظاهرا مدیرعامل هم به مگتب اسلام رحمانی فریدون معتقد است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس