کد خبر 1303933
تاریخ انتشار: ۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۴

به نقل از پایگاه اطلاع رسانی راه اهن جمهوری اسلامی ایران، مدیران شرکت های ریلی مسافری در ساختمان شهدای راه اهن با سید میعاد صالحی دیدار کردند.

قطار مسافری، پیشانی حمل و نقل ریلی است

معاون وزیر راه از مدیران شرکت ها تشکر کرد

در ابتدای این نشست، معاون وزیر راه و شهرسازی بخاطر رعابت شیوه نامه های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در قطارها از مدیران عامل شرکت ها ی ریلی فدک، رجا و.. تقدیر نمود. وی با بیان اینکه صنعت حمل و نقل ریلی مانند یک خانواده است، افزود: باید به گونه ای شرایط را جلو ببریم تا برای همه اجزای این صنعت، شرایط برد-برد رقم بخورد.

مدیر عامل راه آهن بیان نمود: در دولت سیزدهم انتظار داریم، مسافران در سفر ایمن و با آرامش با قطار به هر نقطه کشور سفر کنند و نتیجه آن کاهش تصادف رانندگی می باشد. بخش مسافری در این حوزه حکم پیشانی را دارد و نقطه اتصالی بین حمل و نقل ریلی و مردم است و می بایست تقویت شود.

قطار مسافری، پیشانی حمل و نقل ریلی است

در این دیدار مدیران عامل شرکت های مسافری بخش خصوصی موضوعات خود را مطرح نمودند و مدیرعامل شرکت راه آهن راهبردها و سیاست های جدید شرکت راه آهن را برای رفع عملیاتی مشکلات مطرح کرد. این نشست حول چالش های صنعت ریلی کشور و بیان راه حل جهت رفع آن برگزار شد. موضوعاتی از قبیل نرخ های جدید بلیت قطار و احتمال کاهش یا افزایش قیمت ها در نیمه دوم سال 1400 مواردی است که هنوز به بحث در مورد آن پرداخته نشده و مستلزم بررسی و تشکیل یک جلسه تخصصی خواهد بود.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس