تکرار اتفاق بازی پرسپولیس در دیدار رئال؛ تکنولوژی ضربه تونی کروس را گل اعلام کرد+فیلم

در دیدار رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا ضربه تونی کروس مانند مهدی عبدی در دیدار پرسپولیس در زیر طاق دروازه حریف پایین آمد و داور با استفاده از تکنولوژی اتفاق رخ داده را بدون حرف و حدیث به درستی تشخیص داد.

به گزارش مشرق، در دیدار تیم های رئال مادرید و شریف مولداوی در لیگ قهرمانان اروپا، ضربه دیدنی تونی کروس ستاره آلمانی رئال در زیر طاق دروازه تیم حریف فرود آمد که داور با استفاده از تکنولوژی و سیگنالی که به ساعت مچی او ارسال شد، به درستی تشخیص داد که توپ از خط دروازه عبور کرده است و گل رئال را تایید کرد.

اتفاقی که در ابتدا با اعتراض بازیکنان حریف مواجه شد اما وقتی داور ساعت خود را به نشانه اینکه گل سالم است، نشان داد، بازیکنان پذیرفتند.

دقیقا مشابه این ضربه چند ساعت قبل تر در لیگ برتر فوتبال باشگاهی کشورمان و دیدار پرسپولیس مقابل صنعت نفت رخ داد و ضربه زیبای مهدی عبدی زیر طاق دروازه حریف فرود آمد اما با حرف و حدیث فراوان این ضربه گل اعلام نشد.

در صورتی که وجود تکنولوژی می توانست به راحتی شرایطی بدون حرف و حدیثی را برای این اتفاق ایجاد کند.

*فیلم ضربه مهدی عبدی:

*فیلم ضربه تونی کروس:

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۶:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۴
    4 0
    حق خوری آشکار! یا باید کور باشی این صحنه رو نبینی یا گیج و ناتوان
    • IR ۱۴:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۴
      4 2
      تا حالا داوری کردی؟ خطای داور چیز عادیی هستش و فقط مختص لیگ ایران نیست، باید تا زمانی که var بیاد صبر کرد. پشت تلوزیون نشستی، صحنه آهسته رو از چند تا دوربین مختلف دیدی، بعد میگی حق خوری آشکار! داور بازی مث شما نمیتونه صحنه های آهسته رو ببینه چون var هنوز نیومده تو لیگ مث بچه ها هم احساساتی برخورد نکنید.
    • IR ۱۸:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۴
      2 3
      نه مثل شما داوری نکردم کیسه کش محترم سعی نکن ماله کشی کنی گیرم این صحنه رو ماله کشیدی روش صدها نمونه از این ناداوریها داره اتفاق میفته و برای دیدنش نیاز به سیستمهای آنچنانی نیست بلکه کمی ذکاوت و وجدان می خواد ولاغیر. با این توجیه سطحی شما هیچ ایرادی نمیشه به داورا گرفت و همه باید سکوت کنند و احدی حق اعتراض نداره حالا با این توضیحات مختصر معلوم میشه که کی مثل بچه ها احساساتی برخورد می کنه بنده یا حضرتعالی!
  • IR ۰۸:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۴
    2 2
    ایران برای خودش یک ایالت مجزاست تو زمینه فوتبال
  • حسین IR ۱۳:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۵
    1 0
    در این چند هفته به کل پرسپولیس از داوری ضرر کرده باید وی ای آر به فوتبال ايران بیاد
  • IR ۱۸:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۵
    0 0
    به خدا شرکتهای دانش بنیان خودمون می تونن راحت سیستم وی ای آر رو داخلی سازی بکنن که حداقل بازیهای داخلی رو پوشش بده بعد می تونن برن دنبال مجوز ای اف سی و فیفا . حتی تکنولوژی خط دروازه هم میشه در دو تا سه سال بهش دست پیدا کرد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس