کد خبر 1305036
تاریخ انتشار: ۶ آذر ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۳
دستگیری

خانواده مرد سالخورده که ۶ ماه پس از درگیری با همسایه‌اش به علت ضربه مغزی جان باخته از پسر جوان به اتهام قتل پدرشان شکایت کردند.

به گزارش مشرق، اواسط مهر امسال مرگ مرد ۷۰ ساله‌ای در یکی از بیمارستان‌های پایتخت به بازپرس محمدجواد شفیعی اعلام شد. با مرگ پیرمرد، تحقیقات در رابطه با این پرونده به دستور بازپرس جنایی آغاز شد و در بررسی‌های صورت گرفته، خانواده مرد ۷۰ ساله به نام هوشنگ مدعی شدند از پسر جوانی شکایت دارند که در مرگ هوشنگ نقش داشته است.

بیشتر بخوانید

راز قتل زن جوان پس از دو سال فاش شد

آنها در تحقیقات گفتند: اوایل فروردین امسال پدرمان در حال تعمیر خودرویش در پارکینگ بود که ناگهان پسر همسایه به پارکینگ آمد و شروع به داد و فریاد کرد. او مدعی بود آن موقع شب در پارکینگ کسی نباید سروصدا کند. سر همین مسأله با پدرم دعوایشان شد. درگیری بالا گرفت و به‌دنبال این درگیری پدر پویا هم به پارکینگ آمد. ناگهان پویا مشتی به پیشانی هوشنگ زد و او تعادلش را از دست داد و از پشت روی موزاییک‌های کف پارکینگ افتاد. حال هوشنگ بد شد و او را به بیمارستان بردند ۶ ماه در بیمارستان تحت بستری بود اما درنهایت فوت کرد. حالا هم از پویا شکایت داریم و او را عامل مرگ پدرمان می‌دانیم.

به‌دنبال این شکایت، جسد به دستور بازپرس شعبه پنجم دادسرای امور جنایی تهران برای مشخص شدن علت مرگ به پزشکی قانونی منتقل شد. در معاینات انجام شده علت اصلی مرگ شکستگی و خونریزی ناشی از ضربه به پشت سر به‌واسطه ضربه‌ای که به سر وارد شده اعلام شد. با اعلام نظریه پزشکی قانونی به دستور بازپرس جنایی، پسر جوان بازداشت شد.

پویا در تحقیقات اولیه منکر زدن مشت شد و ادعا کرد حین درگیری پیرمرد تعادلش را از دست داده و به زمین افتاده است. پسر جوان به اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت منتقل شد و تحقیقات در این خصوص ادامه دارد.

منبع: روزنامه ایران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 21
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 5
  • NL ۰۸:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۶
    23 26
    70 سالش بوده سر صدا میکرده تو این سن هنوز نفهمیده بوده نباید همسایه رو اذیت کنه
    • محمد IR ۱۲:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۶
      9 0
      هرکی سروصدا کرد راهش کتکاری است. افکار عصرحجر
    • 54 IR ۱۲:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۶
      6 0
      اذیت کرد قانون چکاره هست باید میزد و میکشت درسته بزر گتر باید احترام خود را حفظ کند ولی بعضی جوان‌ها دیگه شورش را در آوردن احترام پدر ومادر خود را ندارن چه برسه همسایه.
    • IR ۱۳:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۶
      7 0
      اره والله باید به قاتل نازنین جوان جایزه هم بدن.
    • IR ۱۵:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۶
      4 0
      خب کار بنده خدا اشتباه بوده، که اون زمان، سرصدا کرده ( طبق ادعای این بابا ) حالا باید رو بزرگتر دست بلند کرد؟ و این حادثه تلخ رو رقم زد؟ تو خونوادش اگه درست تربیت میشد، هیچوقت این اتفاق نمی افتاد.
    • IR ۱۹:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۶
      1 0
      اینکه اون پیرمرد زده باید اعدام شه ولی اون پیرمرد چرا انقدر نفهمه که همسایش اذیت میکنه طبق گفتهشون همسایه ازار جرمش کمتر از قاتل نیست خلاصه یعنی اینکه مردم ادم باشید هم دیگه رو اذیت نکین یه سری ها فکر کردن من میگم دمش گرم که پیرمد رو کشت !! من منظورم همسایه ازاری بود
  • IR ۱۰:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۶
    36 10
    تربیت ضعیف خانوادگی باعث شد جوانی بر پیری دست بلندکند ای خاک عالم برسرش.
    • IR ۱۲:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۶
      8 3
      بعضی از پیرمردها دست هر چی اراذل و آدم بیشعور از پشت بستن
    • IR ۱۳:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۶
      2 1
      موافقم
    • IR ۱۴:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۶
      3 0
      احسنت، قدیمترها، مسن‌ترها اگه عصبی می‌شدند و حتی خدای ناکرده درشتی لفظی و حتی فیزیکی می‌کردند، جوان‌ها با یک کلمه که "به احترام ریش سفیدت یا سن و سالت چیزی نمی‌گم" قضیه رو هم می‌آوردند اما الان...
    • IR ۱۴:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۶
      7 1
      بعضی از پیرمردها هم بددهن تشریف دارند
  • یکی بود و دیگر نیست IR ۱۲:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۶
    4 3
    باید در ملا عام قصاص بشود تا درس عبرتی برای سایرین باشد...
    • ناشناس IR ۱۵:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۶
      0 4
      این همه اعدام کردن، چه درس عبرتز داشت؟ مشکلات را باید ریشه یابی کرد.
    • IR ۱۵:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۶
      2 0
      این مکشلات مختص الان نی، هزاران ساله همینه، الان هم همینه، بعد از اینم همینه، اولین انسان هابیل قابیل فک کنم هیمن بود، آخرین انسان هم همینه؛ شعور کم و عدم تربیت عامل ایناتفاق تلخه، البته اگه حرفای توی مطلب صحیح باشه از دلیل رخ دادن این واقعه تلخ
  • IR ۱۳:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۶
    2 0
    یعنی قوه درک بعضی ها به اندازه موش هم نیست آخه پیرمرد ۷۰ ساله را باید مشت بزنی ؟
  • DE ۱۴:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۶
    3 0
    توی قانون شهری اومده از ساعت هشت شب به بعد کار که صدای زیاد تولید کنه غیر از کارخانه ها که بیست کیلومتر از شهر فاصله دارن ممنوعه و همینطور از ده شب به بعد در خانه صدای آزاردهنده که باعث بی خوابی همسایه ها بشه ولی یک الدنگ بی‌شعور یک پیرمرد هفتاد ساله را با مشت بزند به جای اینکه به پلیس تلفن کنه و قانون به شخص هشدار بدهد عین بیشعوری است. به همین سادگی آدم قاتل می‌شود و دنیا و آخرت بر فنا.
  • IR ۱۵:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۶
    4 0
    بالای سرطبقه مایه مستأجرحرامزاده هست که الان دوساله یکسره تاچهارصبح صدای خودش ومهمانهاش داخل ساختمانه،چون زن وشوهرازاین ارازل های بیشخصیتن.
  • IR ۱۵:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۶
    1 0
    متاسفانه ما یک همسایه بیشعور داشتیم که خیلی سر وصدا میکرد (حتی آخر شب) بعد که اعتراض میکردیم میگفت که آپارتمان همینه باید تحمل کنید!!!!!!! در صورتی که در آپارتمان باید رعایت کنی و همسایه رو اذیت نکنی و خیلی از رفتارها که در خانه ویلایی کسی رو آزار نمیده در آپارتمان مزاحمت ایجاد میکنه
  • کیا IR ۱۷:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۶
    3 0
    پاررسال پدرم نزدیک به 72 سال سن داشت چون بازنشسته بود مجبور بود در آزانس کار کنه یه روز صبح که میره آزانس یه پسره شرور وارد آژانس میشه و باج میخواهد پدر من مقاومت میکنه اون شرورر بیشرف با 7 ضربه با انگشتاریی که داشته به سرو و سینه میزنه و پدرمو میکشه . توی نیروی انتظامی 7 صفحه اقرار مینویسه . دو تا شاهد بودن دیدن ولی با زدو بند و نفوذ به پزشگ قانونی فاسد ساری ضرباتو کشنده نمیدونن و پزشک قانونی ساری لعنتی با وقاهت تمام مرگ رو 5050 گفته و گفته ضربات کشنده نمی باشد زده و الانم اون شرور آزادانه بیرونه و پدر من مرده . لعنت به پزشک قانونی ساری . که دلایله روشنو هاشا کرده . نمیدونیم چیکار کنیم.وکیلم گرفتیم ولی پول و نفوذ دارن ....
  • جعفر IR ۲۰:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۶
    0 0
    اخه به شماچه ربطی داره که طرف چراوچطور ادم کشته .ورورور.کارتون فزولی وقضاوت کردنه.عه عه
    • ۵۴ IR ۱۲:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۷
      0 0
      جعفر فضولی موقوف همینجور امثال اینها که دستشون هرز شده و روی دیگران بلند میشه زیاد شده چه برسه به اینکه یک نابغه مثل شما طرفشون بگیری.حتما خودت هم از قماش همون قاتلی حرف ما این هست قانون هست گردن همه باید مثل مو باشد جلوی آن.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس