اعتراف مرد هوسران به قتل فجیع زن باردار!

مرد هوسران به قتل فجیع زن بارداری اعتراف کرد که در برابر خواسته نامشروعش مقاومت کرده بود!

به گزارش مشرق، روزهای آغازین آبان در تقویم پاییز امسال ورق می‌خورد که خبر وقوع جنایتی هولناک در اطراف تفرجگاه روستای زُشک نیروهای انتظامی را به محل کشف جسد کشاند.

بررسی های اولیه حکایت از آن داشت که زن بارداری حدود ۳۰ ساله در حالی با وارد آمدن ضربات جسم سخت به ناحیه سر کشته شده است که جمجمه اش متلاشی شده بود. ماموران با مشاهده این صحنه وحشتناک، بلافاصله مراتب را به قاضی محمدزاده (دادستان عمومی و انقلاب طرقبه شاندیز) اطلاع دادند و سپس به حفظ صحنه جنایت پرداختند.

با توجه به اهمیت ماجرا طولی نکشید که با دستور ویژه دادستان، بازپرس شعبه اول دادسرای عمومی و انقلاب به همراه گروهی از کارآگاهان ورزیده پلیس آگاهی عازم باغ‌های اطراف منطقه زشک شد و بدین ترتیب تحقیقات میدانی گسترده ای درباره این پرونده جنایی کلید خورد. تحقیقات مقدماتی قاضی گلمکانی در صحنه جنایت بیانگر آن بود که فرد یا افرادی زن جوان را به ارتفاعات و باغ های اطراف تفرجگاه کشانده و او را به قتل رسانده اند.

بیشتر بخوانید

قصاص برای عامل قتل در آرایشگاه زنانه

این درحالی بود که آثار کبودی زیر گلوی پیکر زن جوان نشان می داد عامل یا عاملان جنایت ابتدا قصد داشته اند او را خفه کنند. در ادامه بررسی های قضایی، برگه سونوگرافی از جیب مقتول کشف شد که مشخصات «الهام- م» روی آن نمایان بود اما کنکاش های دقیق پلیسی نشان داد که هویت درج شده روی برگه سونوگرافی واقعی نیست! اما ساعتی بعد کارآگاهان با استفاده از بانک های اطلاعاتی پلیس موفق شدند هویت اصلی مقتول را به دست آورند که «م – ع» نام داشت.

پس از انجام تحقیقات مقدماتی در صحنه جنایت و انتقال جسد به پزشکی قانونی، مشخص شد که زن جوان جنین هفت ماهه ای را باردار بوده است.

بنابراین با توجه به حساسیت ماجرا، گروه زبده ای از کارآگاهان پلیس آگاهی با هدایت و نظارت مستقیم سرهنگ بهنام اویسی (فرمانده انتظامی طرقبه  شاندیز) مامور رسیدگی به این پرونده جنایی شدند و به تجزیه و تحلیل اطلاعاتی پرداختند.

کارآگاهان پس از بررسی سوابق مقتول به سرنخ هایی دست یافتند که نشان می داد زن جوان سال گذشته و در پی بروز اختلافات خانوادگی از چناران به مشهد آمده تا به صورت ناشناس به زندگی خود ادامه دهد و به همین منظور سابقه ای در پلیس آگاهی چناران دارد.

براساس این اسناد و مدارک بلافاصله خانواده مقتول شناسایی شدند و بدین ترتیب پرونده این جنایت وحشتناک در حالی وارد مرحله جدیدی از تحقیقات شد که بررسی ها نشان می داد او در مشهد جا و مکانی برای زندگی نداشته و به قول معروف «آواره» بوده  که همین موضوع پیچیدگی روند رسیدگی به پرونده را دوچندان می کرد.

اعتراف مرد هوسران به قتل فجیع زن باردار! +عکس متهم

این گونه بود که شیوه تحقیقات پلیس تغییر کرد و کارآگاهان در چند شاخه اطلاعاتی و عملیاتی به فرماندهی سرگرد جواد زنگنه (رئیس پلیس آگاهی طرقبه شاندیز) دامنه بررسی ها و رصدهای تحقیقاتی را به موضوعات اخلاقی و اجتماعی گسترش دادند چرا که زن جوان برای امرار معاش و سرپناه شبانه در مشهد دچار مشکل بود. به همین دلیل شاخه ای از بررسی های کارآگاهان به هسته مرکزی مشهد رسید جایی که به دلیل وجود مسافرخانه های متعدد، احتمال ردیابی وی در آن محلات وجود داشت.

از سوی دیگر گروهی از کارآگاهان ماموریت یافتند تا با هماهنگی‌های قضایی به بازبینی دوربین های ترافیکی در هسته مرکزی مشهد بپردازند و گروه دیگری هم رصدهای اطلاعاتی درباره گوشی تلفن همراه مقتول را ادامه دهند که بعد از وقوع جنایت گم شده بود.

عملیات های تخصصی و شبانه روزی کارآگاهان با راهنمایی های سرهنگ اویسی همچنان ادامه داشت تا این که سرنخ هایی از حضور زن جوان در مسافرخانه های محلی به دست آمد که نشان می داد او برخی از شب ها را در مسافرخانه ها به سر می برد. ورود کارآگاهان به ماجراهای تکان دهنده زیر پوست شهر حکایت از آن داشت که زن جوان با نگهبانان، کارکنان و متصدیان برخی مسافرخانه های هسته مرکزی شهر ارتباط دارد و از آنان برای استراحت یا سرپناه شبانه کمک می خواهد.

در همین حال تحقیقات کامل کارآگاهان با ردیابی گوشی تلفن همراه  مقتول به مردی حدود ۴۰ ساله رسید که به صورت پاره وقت متصدی یکی از مسافرخانه های مشهد بود.

بنابراین کارآگاهان با دستورات ویژه قضایی وارد عمل شدند و با همکاری پیگیرانه کارشناسان اداره اطلاعات جنایی پلیس خراسان رضوی  به مخفیگاه مرد ۴۰ ساله رسیدند که «مهدی- ص» نام دارد.

کارآگاهان سپس در یک عملیات هماهنگ و ضربتی در حالی این متهم را در مشهد به دام انداختند که وی در تصاویر دوربین های مداربسته در کنار زن جوان (مقتول) دیده می شد.

این مرد ۴۰ ساله که  در میان بهت و ناباوری به حلقه های گره خورده قانون بر دستانش خیره شده بود به مقر انتظامی انتقال یافت و مورد بازجویی های فنی و تخصصی قرار گرفت . او که ابتدا سعی داشت چنین وانمود کند که با زن جوان هیچ ارتباطی ندارد و او را نمی شناسد وقتی اسناد و مدارک انکارناپذیر را دید، آه سردی کشید و راز این جنایت وحشتناک را فاش کرد .

او به افسر پرونده گفت: دو سال قبل از همسرم جدا شدم و چون جا و مکانی نداشتم به صورت پاره وقت و شبانه در مسافرخانه کار می کردم تا این که یک شب «م - ع» به مسافرخانه آمد و از من جایی خواست تا شب را به صبح برساند.

او سپس قصه تلخ زندگی اش را برایم بازگو کرد که پولی برای مخارج زندگی ندارد و با سختی روزگارش را می گذراند. به همین دلیل رابطه احساسی بین ما شکل گرفت تا این که من او را به باغی در اطراف روستای «زشک» بردم.

آن جا وقتی هوس بر من غلبه کرد از او خواستم تا ارتباط نامشروع برقرار کنیم ولی آن زن به شدت مخالفت و به بهانه بارداری در برابر خواسته ام مقاومت کرد. من هم که در آن شرایط  هوس آلود قرار گرفته بودم به اصرارهایم ادامه دادم تا این که بالاخره به من فحاشی کرد.

در این هنگام دیگر نتوانستم خودم را کنترل کنم و از شدت عصبانیت روسری اش را دور گلویش پیچیدم تا سروصدا نکند چرا که می ترسیدم رهگذران یا افراد دیگری متوجه ماجرا شوند ولی بعد از چند دقیقه فهمیدم که او هنوز جان دارد و نفس می کشد از ترس این که ماجرا لو برود و من شناسایی شوم سنگی را برداشتم و با آن به قدری به سر و گیجگاهش زدم که مغزش بیرون ریخت. بعد هم مدارک و گوشی تلفن او را برداشتم و با اتوبوس به مشهد بازگشتم اما اکنون از کرده خودم پشیمانم و...

در پی اعترافات صریح متهم، این پرونده جنایی بعد از حدود ۲۰ روز تلاش شبانه روزی کارآگاهان و دستورات ویژه قضایی به نتیجه رسید و مرد ۴۰ ساله برای ادامه تحقیقات و طی مراحل قانونی با صدور دستور بازداشت موقت از سوی قاضی گلمکانی روانه زندان شد.

منبع: روزنامه خراسان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 50
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 9
  • SE ۱۶:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۲
    105 2
    او را به سبک داعش باید زنده زنده بسوزانید. اعدام معمولی برای چنین جانوری خیلی کم است.
    • IR ۱۹:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۲
      34 0
      مشهد چه خبر است؟! زیر پوست شهر فقر و فحشا و هوسرانی ثروتمندان موج می زند!
    • DE ۲۰:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۲
      27 0
      یک جانور غیر از انسان در این دنیا نشون بده که به خاطر لذت جنسی جانو دیگری را با زدن سنک به سر کشته باشد.
    • ناصر IR ۲۰:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۲
      15 1
      واقعا باید همین کارش کنند یا به حیوانات باغ و وحش چند روزی غذا ندهند و همچون حیوانی را جلو او بپندارند تا اثری ازش نماند
    • هموطن GB ۲۰:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۲
      26 4
      نگران نباش،با هماهنگی گروه های حقوق حشری که جنایت این شیطان صفت را به حد یک عشق پاک پایین می‌آورند و رأفت اسلامی دستگاه شل و ول قضا، این جنایتکار بعد از گذراندن ۲ سال در زندان شمال عفو میشود تا دوباره جنایاتش را تکرار کند
    • IR ۰۵:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۳
      1 1
      پاتایا
    • IR ۰۸:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۳
      0 3
      جنون شهوانی این مرد کچل را فراگرفته و در آن لحظه اقدام به چنین جنایتی زده است. شاید برای شما هم اتفاق بیفتد!
  • IR ۱۷:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۲
    38 11
    چرا اغلب جنایات کشور در مشهد اتفاق می افته؟!
    • GB ۲۰:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۲
      14 3
      دوست عزیز. روزنامه خراسان بخش حوادث داره که سایت مشرق ازون استفاده می کنه برای همین جنایات در مشهد رو میشنوید. ممنون
    • IR ۲۱:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۲
      12 0
      چون فقط گزارشای قتل و جنایت اونجا رو اینجا میزنن وگرنه همه جا هست
    • IR ۲۲:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۲
      6 12
      بدلیل کم آبی شدید روستاهای مشهد که باعث افزایش مهاجرت و حاشیه نشینی در مشهد میشه ما این مشکل را بیشتر می بینیم .....افغانی های دربدر و گرسنه هم که اضافه بشه دیگه دقیقا فاجعه اجتماعی رخ داده .....لذا مشکل مملکت ما کم آبی است.....حالا با صرفجویی در مصرف آب این مشکل ریشه ای تلنبار شده چطوری میخواد حل بشه از جوک های تاریخی روزگاره که یه مشت کارشناس مزدور هی تکرارش میکنن.....دنبال فناوری باید رفت که این مشکل ایران را حل کنه بقیه راه حل ها زر مفته .....
    • IR ۲۲:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۲
      13 1
      جنایات در مشهد اتفاق نمیفتد بنا به دلایلی فقط جنایات این شهر منعکس میشود
    • IR ۲۲:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۲
      14 1
      زیرا مشهد تنها شهری است که دو ملیون نفر حاشیه نشین دارد
    • ایرانی IR ۲۲:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۲
      12 1
      چون مشرق حوادثو از مشهد انتخاب میکنه - وگرنه همه جا هست
    • IR ۲۲:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۲
      9 0
      اخبار مشهد رو میشنویم و از اخبار سایر استان ها محرومیم.
    • حسین IR ۰۰:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۳
      2 2
      از برکات جماهیر اسلامی! هست ،از وقتی مردان مرد رفتن نامردی بیداد میکنه توی این مملکت
  • IR ۱۷:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۲
    14 2
    این است عاقبت لذت طلبی. از الاغ هایی که هدف زندگی را خوشگذرانی و "لذت بردن از تک تک لحظات زندگی" می دانند بپرسید آیا پیامبر گفت "اطلب الذت من اامهد الی الحد" یا فرمود "اطلب العلم من..." پیروی احمقانه و کورکورانه از فرهنگ مبتذل و بی خدای غربی نتیجه اش می شود این. لذت طلبی و و کامجویی عاقبتش همینهاست.
  • IR ۱۸:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۲
    13 0
    یا خود خدا، موهای تنم سیخ شد
  • IR ۱۸:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۲
    6 3
    منظورش چی بوده که فکر میکرده با مرد مجرد ارتباط داشته باشه و تنهایی جایی بروند ولی اتفاقی نیافته
    • amin IR ۰۰:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۵
      2 0
      بی جا و بی کس بوده از سر بدبختی رفته شاید پشیمان شده (البته اگر با نیت و منظور هم رفته باشد) که باز هم خدا می بخشه مگر حر در آخرین لحظه توبه نکرد و بخشیده نشد شاید هم فریب خورده ساده بوده به خاطر اسکان و غذا و جا گولش زده باشد هر چه که باشد جنایت این پست جانی غیر قابل توجیه و گذشت است.
  • IR ۱۹:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۲
    14 1
    زنها آسیب پذیرند!به هیچ عنوان نباید از خانه جدا شوند!تهور و جسارت در اینکه هرجا بروند و با هرکس رابطه برقرار کنند تا از دست رفتن جانشان خطر دارد !!اما افسوس که برخی رفتارهای هنجارشکنانه و جسارت امیز تشخص و امتیاز شده
  • حسن IR ۱۹:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۲
    5 0
    آخه،آدم چقدر میتونه بی رحم و جانی باشه...واقعا که حیوانات با هم نوع خودش این کار نمی کنه...یاد این آیه افتادم،که اشاره پست تر و پایین تر بودن،انسان از حیوان میکند...اولئک کل انعام،بل هم ازل...البته اگر درست نوشته باشم...در کل طرف،خیلی نامرد بوده،خیلی
  • SG ۱۹:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۲
    8 0
    به داعش گفته ذکی!!!!
  • IR ۱۹:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۲
    3 2
    سلام اکثر خبرهایی که در مورد قتل بارگذاری میشه مربوط به خراسان رضوی هست ظاهرا آمار قتل در مشهد بویژه حاشیه های شهر خیلی زیاده که مطلبه نگاه ویژه ای به این امر بشه هم از طرف دستگاه محترم قضایی و مراجع انتظامی
  • روح الله IR ۱۹:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۲
    8 0
    والله قسم یه بار مرگ برای این انسان از حیوان پست تر کمه، آخه بیشرف به اون بچه تو شکمش رحم می کردی، خدایاااااااااااا
  • IR ۱۹:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۲
    4 0
    ببخشید برای ثابت شدن بارداری در ۷ ماهگی نیاز به پزشکی قانونی بود ؟؟؟ جنین ۷ ماهه بزرگ هست تابلو مشخصه زن بارداره شاید منظورش جنین ۷ هفته هست !
  • علی IR ۱۹:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۲
    0 0
    لحن خاص خبر و اینکه اینقدر مخاطب دارد آن هم در سایت هایی مانند مشرق قابل تامل تر و تکان دهنده تر است
  • علی US ۲۰:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۲
    3 0
    واقعا اینا اشرف مخلوقات هستند؟
  • IR ۲۰:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۲
    5 2
    مشهد دقیقا چه خبره؟ حاشیه نشینی غوغا می کنه. شهر به شدت مهاجر پذیر شده.
  • سامیه IR ۲۰:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۲
    6 0
    این پست تر از سگ را تکه تکه کنید که می خواسته به یه زن بی پناه باردار که نمی خواسته زنا کنه تجاوز کنه و اون را چنین فجیع به قتل رسانده
  • GB ۲۰:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۲
    3 0
    حمایت مالی و تحت پوشش قرار دادن افراد با شرف جامعه به ویژه کسانی که بنابه دلایلی در شرایط خاص قرار گرفته اند که احتمال آسیب پذیری و هتک حرمت انسانی و اخلاقی آنها بیشتر است از وظایف همه مردم و به ویژه نهادهای مرتبط است کمک کردن به این اشخاص و نجات زندگی آنها گونه دیگری از جهاد فی سبیل الله و کامل کننده راه سلیمانی هاست تامین امنیت در داخل و خارج و بستن دهان دشمنان
    • DE ۰۲:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۳
      0 2
      وظائف مردم؟؟ دقيقا حكومت در ايران چه نقشي داره؟؟؟
  • ایرانی GB ۲۰:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۲
    6 0
    مردیکه الدنگ میگه : اما اکنون از کرده خودم پشیمانم و... آره تو خیلی پشیمانی چون گیر ماموران پلیس افتادی و بوی طناب دار ازت بلند شده !
  • مهدی IR ۲۱:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۲
    4 0
    خدا لعنتت کنه
  • IR ۲۲:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۲
    1 4
    خدا لعنتش کنه،متاسفانه ناجا و بقیه دستگاه های مسئول توی پیشگیری خیلی عملکرد ضعیفی دارن یعنی عملا هیچی!!!
  • IR ۲۲:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۲
    3 1
    زن بیچاره
  • IR ۲۲:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۲
    4 1
    به خاطر فقر فرهنگی پایین این شهر که پر شده از مهاجرین اوباش و اراذل.
  • IR ۲۲:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۲
    4 0
    جنایت های هولناک در کشور زیاد شده
  • مهدی IR ۲۳:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۲
    6 0
    مسئولین به خواب رفته! یه فکری به حال مشهد کنید. اکثر گزارشات قتل مربوط به مشهد هست. مشهد الرضا شأنش این نیست ...
  • سعید IR ۲۳:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۲
    6 0
    باور کنید من اهل غرب کشورم ..تمام کشور این اتفاقات هست و خیلی بدتر فقط نمی‌دونم چرا فقط اتفاقا مشهدو مینویسندمثلا همین چند روز گذشته دو اتفاق بسیار بد افتاد که زیاد روش کارشناسی نشد و خلاصه وار گفته شد اول قتل خانوادگی شیراز یا قتل خانوادگی مهاباد و خیلی حوادث بدتر که زیاد ریشه یابی نمیشن..
  • IR ۲۳:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۲
    5 0
    بی شرف بی وجدان
  • IR ۲۳:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۲
    8 0
    خدایا چنان کن سرانجام کار تو خشنود باشی و ما رستگار
    • IR ۰۴:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۳
      1 2
      شدیم
  • amin IR ۲۳:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۲
    7 0
    خاک بر آن سرت کنند آیا پست فطرت تر از تو پیدا می شود؟ یک بدبختی را که به تو پناه آورده این گونه بکشی ، می توانستی صبر کنی بعدا" به نکاح خود در آوری چرا وقتی حلال خدا پیدا می شود باید رو به جنایت آورد؟جوانمردی و غیرت کجا رفته است؟
  • IR ۰۷:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۳
    3 0
    اول اینکه سازمان بهزیستی امثال این خانمهاراتحت پوشش خودقرارداده تا اینگونه سرگردان وبی پناهی اینهابه وجودنیایدتاشاهدحوادث تلخ باشیم ودوم اینکه قتل فجیع برای دونفر زن وفرزندش بوده که باید قاتل قصاص شود
  • حمید IR ۰۸:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۳
    3 0
    آفرین به ماموران آگاهی و ناجا
  • IR ۱۲:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۳
    0 0
    بسمه تعالی خدا لعنت کند آن مرد کثیف را . خدا کنند گروه به اصتلاح ریش سفیدان صلخ و سازش که با اعمال خودشان ریشه جنایت و فساد را در مملکت اسلامی محکم می کنند . از سر وراث های ذیربط مقتول دست بردارند تا مرد فساد اعدام شود.
  • IR ۱۷:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۶
    1 0
    اگر این جنایتکار دیه بدهدوآزادسود،مردم برجام وناموسشان ازشرش امان نخواهندداشت
  • erajhosinpor IR ۲۲:۴۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۸
    0 0
    چرا بیشترین جنایات در مشهد و تهران است علت اینه که افغانیها بیشتر در این شهرها ساکن هستند و بیشتر جنایات را افغانیها انجام میدم لعنت به ای افغانیها باید همشون بگیریم و دار بزنیم اینا انسان نیستن من خودم راننده کامیونم چند بار افغانستان رفتم بخدا آدم نیستن همشون هیولان کسی هم در ایران نیست تا به اینا رسیدگی کنه همشون رو از ایران بندازم بیرون اگه نرفتن اعدامشون کنم در این صورت کشورمان بهشت میشه
  • erajhosinpor IR ۲۲:۵۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۸
    0 0
    چرا این اتفاقات در تهران و مشهد اتفاق می افته دلیلش اینه چون بیشتر افغانیها در این دو شهر ساکن هستند و بیشتر جنایات را افغانیها انجام میدم من خودم راننده تریلیم و چند بار رفتم افغانستان افغانیا هیولان من به چشم خودم دیدم که چه آدمای بدی هستن بخدا یا افغانیا رو از ایران بیرون کنید یا دارشان بزنید اونوقت هیچ خلاف کاری پیدا نمیشه لعنت به این افغانیا

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس